-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Нафта і дистиляти ( Бензин А-95, Дизельне паливо)
Завершена
2 100 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 006.50 UAH
мін. крок: 1% або 21 006.50 UAH
Номер:
8ed710156b084ca4a9b47726ffca5ef9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
13.01.2025 15:21 - 04.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2025 №4-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.01.2025 №4-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-03-25-007500-a 25.03.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 14.03.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Зелене будівництво» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.03.2024 (протокол №25/03), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.04.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БВС РИТЕЙЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.04.2024 №08/04, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2024, договір від 15.04.2024 №15/04/24, додаткові угоди від 26.08.2024 №1 та від 30.12.2024 №2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.01.2025 та від 21.01.2025.
Період усунення порушень:
22.01.2025 15:12 - 28.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2025 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
4f0cb1f32c9842b6a7f456537fe8bbad
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.01.2025 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-007500-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни на «Бензин А-95 Євро-5» за період з 15.04.2024 по 26.08.2024 року.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e007040744ac4d01aa0b8a744544c697
Назва:
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області на закупівлю Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) за номером ID: UA-2024-03-25-007500-a
Дата опублікування:
17.01.2025 09:08
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. З огляду на те, що уповноважена особа здійснює закупівлі для структурних підрозділів підприємства задля належного проведення закупівлі та запобігання виникненню суперечностей між уповноваженою особою та структурним підрозділом замовника при здійсненні закупівлі, зокрема через ймовірне придбання товару, не з тими технічними характеристиками, які були необхідні структурному підрозділу підприємства, на підставі службової записки від начальника відділу з підготовки виробництва та транспорту Авер`яненка Андрія Вікторовича від 18.03.2024р. про необхідність придбання палива (службова записка додається).
Крім того, відповідно до рішення Сумської міської ради «Про організаційні питання здійснення публічних закупівель на території Сумської міської територіальної громади» (зі змінами)» від 29 березня 2023 року №3662-МР всі комунальні підприємства, установи, організації, у тому числі заклади освіти і охорони здоров’я Сумської міської ради, погоджують закупівлі товарів, послуг яка перевищує 200 000,00грн. На погодження надається пакет документів а саме: інформаційна довідка стосовно предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтування розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (погодження додається).
Щодо Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни.
2. Відповідно до Бюджетного кодексу України комунальні підприємства не можуть мати статусу бюджетної установи та мати статус розпорядників бюджетних коштів за визначенням. Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2024-03-25-008698-a за зазначеною закупівлею джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Таким чином, вимоги п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» до комунальних підприємств не застосовуються.
3. На підтвердження коливання ціни на бензин А-95 протягом запитуваного періоду додається довідка Торгово-промислової палати від 19.08.2024р. № 24.14-05/266.
Номер:
ab39f1d8258a4bea915a18cb46131f08
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.01.2025 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-007500-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо пояснити, чому вартість договору від 15.04.2024 №15/04/24 згідно додаткової угоди від 26.08.2024 №1 становить 1956000,00 грн, з огляду на те, що вартість бензину А-95 (Євро-5) становить 14656,5697*50,84=745140,00 грн, вартість дизельного палива (Євро-5) становить 25000*48,90=1222500,00 грн, що в сумі дорівнює 1967640,00 гривень.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
44185c8508f241f2a2f01d53d362b332
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.01.2025 11:38
Опис:
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
на закупівлю Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)
за номером ID: UA-2024-03-25-007500-a
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Загальна сума договору № 15/04/24 від 15 квітня 2024р. становить 1 956 000 грн з ПДВ. з неї:
Дизпаливо – 25 000 літрів по ціні 48,90 грн. на суму 1 222 500,00 грн.
Бензин А-95 – 15 000 літрів по ціні 48,90 грн. на суму 733 500 грн.
За період з 15.04.2024 року по 19.08.2024 (дата довідки з Торгово-промислової палати) підприємством було придбано 6 000 літрів бензину А-95 по ціні 48,90 грн. на загальну суму 293 400 грн. Із цього виходить, що 733 500 – 293 400 = 440 100 грн.
Згідно з довідкою з Торгово-промислової палати зміна середньо ринкової ціни бензину А-95 відбулась на 3,96 %, а отже: 48,90 + 3,96% = 50,84 грн.(нова ціна).
Нові обсяги пального становлять: 440 100 : 50,84 = 8656,5697 літрів бензину А-95.
Отже, маємо додаткову угоду на суму 1 956 000 грн., з неї: обсяги бензину А-95 по додатковій угоді становлять: 6000( 48,9 ) + 8656,5697 (50,84) = 14656,5697 літрів.