-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 та Дизельне паливо
Місце поставки варто розуміти за місцем знаходження АЗС Учасника
Завершена
3 554 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 770.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 770.90 UAH
Номер:
81eaa3526e2d4a02b4aec1375244ec80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 16:53 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 13. UA-2024-03-25-003004-a, 25.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-25-002952-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 та від 03.04.2024; тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ВОЛИНЬ НП»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ВОЛИНЬ НП» як переможцем тендеру документи; договір від 09.04.2024 №СКЗ-00425; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
28.10.2024 16:23 - 01.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2024 16:23
Запити/Пояснення
Номер:
5ff9bed2e7f0400dbe6d82087c01b196
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-25-003004-a, яка проведена Департаментом з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e6b800fc0c48447fa41d25bcdc9d2c33
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 17.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
18.10.2024 14:54
Опис:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Закупівля здійснюється за кошти державного бюджету отримані як субвенція з обласного бюджету. Фінансування закупівлі проводиться в межах виконання заходів Комплексної програми “Безпечна Львівщина” на 2021-2024 роки за за кодом КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Так, Замовником для визначення очікуваної вартості закупівлі, отримано три письмові цінові пропозицій (електронною поштою) від можливих постачальників товару:
1) Цінова пропозиція – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» становить: Бензин – 54,99 грн за 1 літр та Дизель – 54,99 грн за 1 літр.
2) Цінова пропозиція – ТОВ «ОККО-СЕРІВС» становить: Бензин – 55,5 грн за 1 літр та Дизель – 55,5 грн за 1 літр.
3) Цінова пропозиція – ТОВ «ВОЛИНЬ НП» становить: Бензин – 49,00 грн за 1 літр та Дизель – 49,00 грн за 1 літр.
Таким чином, Замовником визначено очікувану вартість за одиницю, як середньоарифметичне значення усіх цінових пропозиції.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля проводиться з метою забезпечення створення та використання матеріальних резервів (крім державних) для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків у Львівській області, відповідно до Кодексу ЦЗ України та Постанови КМУ №775 від 30 вересня 2015 р. «Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів (крім державних) для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків».
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 927 від 01.08.2013р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», а також ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Евро. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
https://loda.gov.ua/useful-info/61208?authorId=17061
https://drive.google.com/file/d/1FMl-RP_D0GsR4Lfofi-GUn0NkJzEjlWQ/view
Додатково надаємо скріншот із сайту, де саме розміщено посилання.
3. Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2024 року не передбачено переліку документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі під час підписання договору, а зазначено лише інформацію про право підписання договору. Враховуючи вищенаведене, переможець процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬ НП", на виконання пункту 17 Особливостей, під час підписання договору надано: Наказ №3 від 11.09.2023 року на директора ТОВ ВОЛИНЬ НП Перебзяк Людмилу Семенівну, Довіреність №4 від 01 січня 2024 року на бухгалтера Гордійчука Юрія Васильовича, Протокольне рішення №1 від 07 вересня 2023 року та Статут ТОВ Волинь НП.