-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
5 929 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 647.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 647.00 UAH
Номер:
7dc02abea2784388bec72ffaf9089d7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:08 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2024-03-22-011353-a 22.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту кормів та сільського господарства Поділля Національної академії аграрних наук України (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 22 березня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 квітня 2024 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12 квітня 2024 року №124 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18 квітня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами пункту 47 Постанови №1178 передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 цього пункту.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у підпункті 5.6. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Постанови №1178, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 14 пункту 47 Постанови №1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Проте, переможець торгів ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Постанови №1178, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 14 пункту 47 Постанови №1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації), чим не дотримався вимог підпункту 5.6. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПК УКРПРОМПОСТАЧ», а уклав з ним договір про закупівлю від 12 квітня 2024 року №124 на суму 5 503 500,00 грн.
Період усунення порушень:
22.04.2024 16:16 - 07.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2024 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що зазначено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-011353-a ДАСУ від 22.04.2024 року, замовником розірвано договір №124 від 12 квітня 2024 року, на підтвердження чого надається додаткова угода № 2 від 29.04.2024 року та звіт про виконання договору
Дата публікації звіту:
29.04.2024 15:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
30.04.2024 09:01
Запити/Пояснення
Номер:
e5a14f97938e46ddb59ad36e9d2bc8b9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2024 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 та А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-22-011353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" виконано вимоги підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме: довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Постанови №1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bf56ae259aa3444d9751bc09248befe2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.04.2024 14:48
Опис:
ІНСТИТУТ КОРМІВ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ПОДІЛЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2024-04-15-000040, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 929 400,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та на потреби ІК СГП НААН, та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ та https://vseazs.com ) станом на дату оголошення закупівлі, та згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін постачання — з дати укладання договору по31 грудня 2024 року.
Бензин А-92 та Бензин А-95 за своїми характеристиками повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.
Дизельне паливо за своїми характеристиками повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 та по своїм технічним/якісним показникам до сезонності експлуатації.
До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості партій пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару (відповідно до умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю).
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://fri.vin.ua/texnichni-yakisni-ta-kilkisni-xarakteristiki/
2).З приводу виконання вимог переможцем торгів ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178), а саме довідки складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови № 1178, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Постанови № 1178 (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)? НАДАЄМО НАСТУПНІ ПОЯСНЕННЯ:
П. 5.6. Тендерної документації передбачено Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
…
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації).
Відповідно до Розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (п.5.6.) зазначено «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
Відповідно до п.п. 7 п.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;»
Так, на нашу думку, будь-яка зацікавлена особа може перевірити/вільно отримати доступ до публічної інформації на авторизованому електронному майданчику «dzo.com.ua» веб-порталу Уповноваженого органу щодо раніше укладених договорів учасником/постачальником за кодом ЄДРПОУ та назвою, які зазначаються в пошуку даних (дані доступні, починаючи з 2017 року).
Наводимо як обґрунтування вищевикладеного посилання на електронний майданчик «dzo.com.ua»:
1. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=1&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter
2. https://www.dzo.com.ua/tenders/contracts?filter%5Bobject2%5D=supplier_and&filter%5Bsearch2%5D=%D0%9F%D0%9A+%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A7&filter%5Bobject%5D=dkpp&filter%5Bsearch%5D=&filter%5Bstatus%5D=2&filter%5Bmethod%5D=&filter%5Bregion_id%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bstart%5D=&filter%5Bcontract_value_amount%5D%5Bend%5D=&filter%5Bmoneyget_id%5D=&filter%5Border%5D=pubDate_desc&formname=filter
На етапі «Кваліфікація переможця», за відсутності електронного аукціону, у зв’язку із поданням тендерної пропозиції лише одним учасником, Замовник поряд з перевіркою доступних держреєстрів, ще раз переконався, що жодних договорів між Замовником та Учасником (ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ") раніше ніколи укладено не було, а відповідно відсутні факти не виконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Оскільки, вказана інформація є відкритою та доступною в електронній системі закупівель, то додаткового її підтвердження, з урахуванням наведених положень тендерної документації не вимагається.
Таким чином, вказане відповідає ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та є доступною інформацією в системі закупівель, а отже Замовником було вжито усіх можливих і доступних заходів для доведеності надійності учасника/переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ".
Відповідно до п.44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
…
3) переможець процедури закупівлі:
…
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
…»
Отже, вказане положення затверджує відхилення Замовником тендерної пропозиції переможця процедури у випадку ненадання останнім всього переліку документів, згідно абз. 2 п.п.3 п.44 Особливостей, а не якогось окремого документу.
Оскільки, Переможцем процедури закупівлі - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" було долучено в електронній системі закупівель всі документи (4 Ліцензія на перевезення (Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКА).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Наказ про призначення директора (оригiнал,копiя).pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Протокол Бабанiна Н.С.(оригiнал,копiя).pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; 10 Статут_ТОВ_ПК_Укрпромпостач_нова_редакцiя_вiд_23.11.2018 оригiнал,копiя.pdf, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Витяг 03.04.rar Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка Бабаніна Н.С..zip Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06; Довідка УПП.zip, Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію, Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2024 15:06, Версія документу від: 03.04.2024 15:06, Розкрито: 03.04.2024 15:06), перелік яких встановлений п. 44 Особливостей та доступ для перевірки яких є обмеженим для Замовника, окрім довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно підпункту 5.4 пункту цього розділу тендерної документації) та з урахуванням вищевикладених обставин Замовник прийняв рішення не відхиляти тендерну пропозицію Переможця - ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ", що не є, на нашу думку, порушенням норм та положень п. 44 Особливостей та ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, до моменту початку (до 15.04.2024р.) проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу закупівлі, 12.04.2024р., між Замовником та Учасником було укладено/підписано Договір про закупівлю палива, який наразі є чинним та до виконання якого сторони вже приступили. Так, у зв’язку із початком посівної компанії, у Замовника існує нагальна потреба у закупівлі палива, адже вкрай нагальним є питання передпосівної обробки ґрунту, посіву ярих культур та підживлення озимих культур.
Наразі, в умовах воєнного стану, коли сотні тисяч гектарів української землі знаходяться під незаконною окупацією, заміновані або на них ведуться бойові дії, Україна постійно перебуває під впливом ризиків продовольчої кризи. Мінагрополітики вже передбачає значне зменшення валового виробничого обсягу зернових та олійних культур в 2024 році. А тому будь-яка затримка, без поправки на погодні умови, у початку весняно-польових робіт може спричинити зниження врожайності, що може привести до продовольчої кризи всієї країни.