-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
Завершена
9 609 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 192 180.00 UAH
мін. крок: 2% або 192 180.00 UAH
Номер:
da3c1553f6dd449e88c7b1b7be7843d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:20 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 21-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-03-22-010328-a 22.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII) та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНТАП УКРАЇНА» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладення договору, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 14.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладення договору, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи № 103 від 22.03.2024 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАП УКРАЇНА» (далі – ТОВ «АНТАП УКРАЇНА»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 02 квітня 2024 року; договір про закупівлю № 336/2024/Т від 11.04.2024, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.04.2024 року.
Період усунення порушень:
29.04.2024 15:54 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
0a606bfea4344f10802609b88d09c671
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2024 10:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-010328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9106fc75fb934de2a6120a81375dddcc
Назва:
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі станцій для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
Дата опублікування:
24.04.2024 14:13
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості.
Джерело фінансування Закупівлі є власний бюджет – кошти від господарської діяльності підприємства. Витрати на Закупівлю включені в структуру економічно обгрунтованого тарифу та затверджені згідно чинного законодавства.
Закупівля здійснюється для виконання інвестиційних програм Концерну «МТМ 2022-2023 та 2023-2024 р., що розроблені на підставі Закону України “Про теплопостачання”, “Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації”, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 19.08.2020 №191, інших законодавчих актів України у сфері теплопостачання та енергозбереження.
Інвестиційну програму Концерну «Міські теплові мережі» на 2022-2023 роки зі змінами погоджено рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради №608 від 01.11.2023. Інвестиційну програму КОНЦЕРНУ “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” на 2023-2024 роки зі змінами погоджено рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради №759 від 15.12.2023.
Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 09.08.2018р. №206 «Про затвердження Порядку оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку» вузли комерційного обліку мають бути оснащені обладнанням для дистанційного передавання результатів вимірювання.
Під час визначення очікуваної вартості Концерн «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві (на основі Примірної методики) методику проведення моніторингу цін на товари, роботи та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з урахуванням технічних вимог до предмета закупівлі Замовника.
Згідно із Примірною методикою очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю станцій для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання (далі-Закупівля) були надіслані запити до потенційних постачальників, з урахуванням технічних вимог до предмета закупівлі (додаються), та отримані відповідні пропозиції від ТОВ «ВФ «Езант», ТОВ «Інвест-Ві» та ТОВ «Антап Україна» (додаються).
На основі отриманих пропозицій Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (конкурентний лист №141_КЛ1 (додається).
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Основними лічильниками тепла, що встановлені на теплових вводах споживачів Замовника є прилади Sharky 775 та Skylare виробництва Diehl Metering. Ці лічильники мають вбудовані, сертифіковані в Україні радіомодулі для забезпечення передачі даних по стандарту Wireless M-Bus (WMBus). Існуюче та використовуване Замовником програмне забезпечення IZAR@NET 2 надає усі основні можливості для ефективної обробки даних обліку та легке управління зчитуванням даних з лічильників Sharky та Skylare через фіксовану мережу (Fixed Network) або радіоканал Walk-By/Drive-By і працює з вищевказаним обладнанням.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик станцій для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar здійснено на підставі паспортних даних існуючого обладнання, яке впроваджене на основі «Консультаційного звіту по впровадженню Системи Дистанційного Збору Даних лічильників тепла м. Запоріжжя» і вже працює у Концерні «Міські теплові мережі»» в одному з районів міста.
Для забезпечення синхронної роботи в єдиній системі дистанційного збору даних лічильників тепла м. Запоріжжя, спроможності роботи в програмному комплексі IZAR@NET 2, збереження однотипності та взаємозамінності компонентів обладнання при необхідності, спрощення та здешевлення в подальшому обслуговуванні та придбання комплектуючих на усе однотипне обладнання, встановлені такі технічні та якісні характеристики обладнання з урахуванням уже використовуваного Замовником в даній системі устаткування.
Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного обладнання.