-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
спеціальна комунальна техніка з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану
екскаватор-навантажувач
Завершена
8 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 178 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 178 000.00 UAH
Номер:
b7e424a0affe47d38b0aed81ebc99aa5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 17:14 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-22-000730-a 22.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЮРОМАШ», ТОВ «Констракшн Машинері», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи за березень 2024 року б/н, роз’яснення до тендерної документації від 27.03.2024 на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25.03.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ «ЮРОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), роз’яснення від 05.04.2024 на вимогу про усунення порушення від 02.04.2024 № UA-2024-03-22-000730-a.b1, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.04.2024 № 157, від 03.04.2024 № 158, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2024, договір від 10.04.2024 № 10-04-2024 на суму 8 100 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Констракшн Машинері» (далі – Договір), додаткова угода від 16.04.2024 № 1 до Договору, пояснення надані Замовником 15.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.11.2024 15:35 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
3e976b9b94cd4b67bca3090b567a689b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-22-000730-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
babc95f066294382be3b35e4b7431312
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
15.11.2024 09:25
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 14.11.2024 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-03-22-000730-a (далі – Закупівля) та повідомляємо Вам про наступне.
Стосовно визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо, що наказами Директора департаменту житлово – комунального господарства та паливно – енергетичного комплексу Кіровоградської обласної військової адміністрації № 5-од від 05.03.2024 та № 8-од від 11.03.2024 ОКВП «Дніпро – Кіровоград» визначено у 2024 році одержувачем коштів субвенції з місцевих бюджетів територіальних громад обласному бюджету Кіровоградської області на придбання спеціальної комунальної техніки з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану у сумі 3 000 000,00 грн. та 2 800 000,00 грн. відповідно. Станом на дату прийняття рішення про проведення закупівлі, з урахуванням виділених бюджетних коштів на підставі наказу Директора департаменту житлово – комунального господарства та паливно – енергетичного комплексу Кіровоградської обласної військової адміністрації від 30.01.2024 № 2-од, підприємством укладено договорів поставки спеціальної техніки на загальну суму 17 979 000,00 грн. з 21 650 000,00 грн. виділених даним наказом. Загальний залишок коштів складав - 9 471 000,00 грн.
З метою забезпечення використання бюджетних коштів на передбачені заходи, від Кропивницького та Олександрійського ВКГ ОКВП «Дніпро – Кіровоград» надійшли службові записки про необхідність закупівлі спеціальної техніки для потреб підприємства, а саме - екскаваторів – навантажувачів.
Службою головного механіка здійснено моніторинг спеціальної техніки та опрацьовано питання на предмет її відповідності виробничим потребам підприємства та розміру бюджетних призначень на здійснення закупівлі, а також представлено для закупівлі екскаваторів - навантажувачів три комерційні пропозиції від ТОВ «Констракшн Машинері», ТОВ «Євровин» та ТОВ ТД «Альфатех» цінові пропозиції яких склали 4 450 000,00 грн. з ПДВ, 4 654 125,00 грн. з ПДВ та 4 615 150,00 грн. з ПДВ відповідно за 1 одиницю екскаватору - навантажувача.
Додатково, протоколом наради генерального директора, начальників служб/відділів від 21.03.2024 № 06 посадовими особами підприємства визначені технічні характеристики зазначеного екскаватору-навантажувача, а також його орієнтовна вартість з числа опрацьованих комерційних пропозицій. Таким чином, керуючись принципом «максимальна економія, ефективність та пропорційність» передбаченого ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами обговорення порядку денного визначеного вищевказаним протоколом, підприємством прийнято рішення оголосити процедуру закупівлі за найнижчою запропонованою комерційною пропозицією у розмірі 4 450 000,00 грн. з ПДВ за 1 одиницю екскаватору – навантажувача.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) покладено обов’язок на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. В той же час, наше підприємство не є жодним із перелічених суб’єктів, на які покладено обов’язок вчиняти дії передбачені п. 4-1 Постанови, відповідно ОКВП «Дніпро – Кіровоград» не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.
Додатки:
1. Службова записка про проведення закупівлі № 107329 від 15.03.2024 – 1 арк.;
2. Службова записка про проведення закупівлі № 107310 від 15.03.2024 – 1 арк.;
3. Протокол наради № 03 від 21.03.2024 – 3 арк.;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «Констракшн Машинері» – 28 арк.;
5. Комерційна пропозиція ТОВ ТД «Альфатех» – 5 арк.;
6. Комерційна пропозиція ТОВ «Євровин» – 8 арк.;
7. Наказ від 30.01.2024 № 2-од – 1 арк.;
8. Наказ від 05.03.2024 № 5-од – 1 арк.;
9. Наказ від 11.03.2024 № 8-од – 1 арк.
З повагою
Т.в.о. генерального директора Олександр ОМЕЛЬКІН