-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул.Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
182 003 861.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 910 019.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 910 019.31 UAH
Номер:
1a9c8412d05341d181ee16eee51c3c9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-09-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
09.04.2024 16:22 - 01.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.04.2024 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-21-013235-a від 21.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.03.2024 №2 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.04.2024 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2024; договір про закупівлю від 08.04.2024 № 210 на суму 169 855 734,15 грн, укладений з ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», надані від 16.04.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.04.2024.
Період усунення порушень:
17.04.2024 12:34 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2024 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
265a4d93e2764917819ed265156c75da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2024 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул.Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-013235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних його характеристик?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
336bd6edf9844e63b513fce0f89b0185
Назва:
Письмові пояснення
Дата опублікування:
16.04.2024 13:50
Опис:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
11 квітня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: «Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул. Дубнівська, 26» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-03-21-013235-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
В зв’язку з виробничою необхідністю, з метою виконання робіт по «Реконструкції станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м. Луцьку, вул. Дубнівська, 26», підприємством було виготовлено проектно-кошторисну документацію на виконання вищезазначених робіт. Також в порядку передбаченому нормами чинного законодавства, було проведено експертизу проектно-кошторисної документації на виконання робіт.
21.03.24р., уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю робіт: «Реконструкція станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м.Луцьку, вул. Дубнівська, 26» по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 182 003 861,00 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі) уповноважена особа керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель (перелік робіт які необхідно виконати, та перелік необхідних матеріалів) в тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкції станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м. Луцьку, вул. Дубнівська, 26», були встановлені згідно даних, зазначених в проектно-кошторисній документації. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно даних зазначених в проектно-кошторисній документації та підтверджених експертним звітом за робочим проектом «Реконструкції станції ІІ підйому Дубнівської площадки водопідготовки у м. Луцьку, вул. Дубнівська, 26».
Уповноважена особа А.Ф. Мосійчук