-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір А4
Завершена
1 152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 760.00 UAH
Номер:
cf707bf175be4fddad2a8b5fd80924fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 15:38 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.06.2024 № 42-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.06.2024 № 42-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-03-21-012379-a 21.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», ФОП Лебідь П.П. та ТОВ «ТехноЮг», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Територіального управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 21.03.2024 (протокол № 4/1/24); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-Виробнича Група «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі – ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»), фізичної особи-підприємця Лебідь Павла Павловича (далі – ФОП Лебідь П.П.) та товариства з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» (далі – ТОВ «ТехноЮг»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 05.04.2024 № 4/2/24, від 22.04.2024 № 4/3/24, від 16.05.2024 № 4/5/24 та від 17.05.2024 № 4/6/24; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; договір від 27.05.2024 № 78/24; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.06.2024 15:15 - 15.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2024 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
702358553092494186c66bbcf30ac261
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.06.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-012379-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b840de70f1e74e2c970df87258b43713
Назва:
Відповідь на запит моніторінгу
Дата опублікування:
07.06.2024 19:00
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 2024-06-04 по моніторингу закупівлі UA-2024-03-21-012379-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік територіальному управлінню, основним завданням якого є організаційне забезпечення діяльності місцевих судів Миколаївської області з метою створення належних умов для діяльності судів, суддів цих судів та забезпечення їх роботи, виділено 1 152 000 грн. для придбання паперу.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб місцевих загальних судів Миколаївської області, з урахуванням використання товару минулих років та оптимального співвідношення ціни та якості. Папір повинен бути багатоцільовим, для усіх видів копіювально-розмножувальної техніки, що перебувають у користуванні працівників судів Миколаївської області.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом здійснення пошуку загальнодоступної інформації про ціну в мережі Інтернет, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro" . Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додається до пояснень.
2.Інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та посилання на сторінку,доступної для перегляду додається до пояснень.
.