-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні засоби
Завершена
2 376 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 884.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 884.95 UAH
Номер:
00c2368ac4a045248626a174f2e608b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 17:40 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 52-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.06.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2024-03-21-009832-a, 21.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.03.2024 № 287, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2024 об 15:23; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.03.2024 № 292, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.03.2024 об 13:47; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024 № 301, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.03.2024 об 14:58; зміни до тендерної документації б/д б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.03.2024 об 13:47; зміни до тендерної документації б/д б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.03.2024 об 14:58; запитання до процедури від 22.03.2024, 25.03.2024, 27.03.2024 та відповіді від 22.03.2024, 26.03.2024, 29.03.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД ІММ»; обґрунтування аномально низької ціни учасника ТОВ «ТД ІММ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.04.2024 № 36; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.04.2024 № 60; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.04.2024 № 74; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2024; договір про закупівлю (далі - договір) від 30.04.2024 № 274 на суму 1 894 319,40 грн (з ПДВ) з ТОВ «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 17.06.2024 та 26.06.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ» укладено договір про закупівлю від 30.04.2024 № 274 на суму 1 894 319,40 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
01.07.2024 14:18 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2024 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
cc76ee8cc6374328ac765f4ea33d0c35
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2024 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2376990,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-21-009832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9a44a3764b324e4997f404c9adc4e623
Назва:
Пояснення уповноваженої особи Полтавського КАТП-1628, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Дата опублікування:
17.06.2024 17:00
Опис:
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На Ваш запит від 12 червня 2024 року, який надійшов о 10:23 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-21-009832-a за кодом ДК 021:2015 09211000-1 Мастильні оливи та мастильні матеріали: «на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Надання пояснення по суті питань, які виникли:
Відповідно до службової записки провідного інженера з обліку автотранспорту Ніни Снісаревської затвердженого начальником КАТП – 1628 Олександром Максименком зазначено, що для господарських потреб підприємства та безперебійної, якісної роботи автотранспорту підприємства необхідно придбати оливи та мастильні матеріали.
Наступним повідомляємо, що на балансі Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 знаходиться 108 од. техніки, а також бензокоси, оскільки робітниками КАТП проводиться покіс трави на вулицях міста.
На автотранспорт, який щодня використовується для потреб підприємства згідно технічних норм потрібно проводити заміну олив та мастила із розрахунку потреби Полтавського КАТП -1628.
Тендерним відділом організації було сформовано запити щодо отримання комерційних пропозицій на електронні адреси організацій, які активно приймають участь у державних закупівлях та компетентні у визначенні цінових показників товару, який був необхідний та самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками шин через мережу Інтернет.
На наше звернення відгукнулося дві організації, які надали свої комерційні пропозиції на товар, який необхідний, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній «СВІТОЧ»» (код ЄДРПОУ 38530617) із пропозицією на загальну суму 2 153 400,00 (два мільйони сто п’ятдесят три тисячі чотириста гривень, 00 копійок) з ПДВ від 20.03.2024 року;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ-ОІЛ» (код ЄДРПОУ30171638) зі своєю комерційною від 05 березня 2024 року на загальну суму 2 542 680,40 (два мільйона п’ятсот сорок дві тисячі шістсот вісімдесят гривень, 40 копійок) із ПДВ.
Виходячи із інформації у наданих листах (скани прикріплені до пояснення) та самоаналізу ринку відповідного товару за посиланнями: 1) https://webshop-ua.intercars.eu/ ; 2) https://eshop.elit.ua/ ; 3) https://autotechnics.ua/ ; 4) https://order.vladislav.ua/app ) нами було сформовано орієнтовну очікувану вартість предмета закупівлі на торги за ідентифікатором № UA-2024-03-21-009832-a, методом порівняння ринкових цін, а також із урахуванням логістичних витрат.
Мета закупівлі: забезпечення якісними мастилами та оливами автотранспорт підприємства для своєчасної заміни мастил і технічних рідин з елементами, що фільтрують, що дозволяє продовжити термін служби двигуна, трансмісії і їх вузлів. Зміна мастила зменшує тертя деталей, а відповідно і двигун буде менше нагріватися.
Міняти моторне мастило у двигуні потрібно при техобслуговуванні автомобіля, враховуючи загальний кілометраж. При цій операції дотримуються певних інтервалів, але не завжди, оскільки повинні враховуватися умови експлуатації транспортного засобу. Інтервал, позначений у сервісній книзі, який завжди обов'язковий. Також у певних ситуаціях слід враховувати сезон. Змінюється продукт залежно від багатьох факторів.
Через який пробіг краще міняти у двигуні машини масло?
Рекомендується робити заміну моторного мастила у двигуні приблизно через 15 000 км, враховуючи термін експлуатації авто. Це рекомендується робити щороку. Деякі машини самі розраховують періодичність заміни моторного масла з урахуванням умов та сигналізують про це.
Тривала робота двигуна або його високі обороти призводять до того, що робоча температура мастильного матеріалу підвищується. А за невеликих поїздок воно не встигає прогрітися до нормальної температури і це призводить до появи відкладень. При стоянні в пробках, запуск двигуна в мороз або швидкісної їзди його потрібно міняти через кожні 7000 - 8000 км.
Для заміни мастила потрібно враховувати кілометраж. За рік транспортний засіб може пройти різну кількість кілометрів, а замінювати потрібно, виходячи з графіка, встановленого виробником. Але якщо за рік машина не проїжджає потрібну кількість кілометрів, краще перестрахуватися і щороку оновлювати. Це потрібно, якщо машина навіть просто стоїть. Автомасло з часом здатне втрачати свої властивості.
Робити заміну оливи в строк у певний період сезону і режиму використання, також враховується якість бензину і самих витратних матеріалів. Крім того, існують ще й важкі експлуатаційні умови, що вимагають частої заміни мастила.
Проблема, яка буде розв’язана в результаті проведення закупівлі:
- Створення належних умов експлуатації транспортних засобів автотранспортного підприємства для продовження експлуатаційного терміну використання.
З огляду на вище викладене, рішення замовника про проведення відкритих торгів із Особливостями відповідає чинному законодавству, а розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Номер:
0b9ae996d28b47b78c8ad28acfa9cbce
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2376990,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-21-009832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- моніторингом встановлено, що згідно тендерної документації замовника в Додатку 3 до тендерної документації пункт 12 зазначена вимога щодо рідини охолоджуючої G11 (зелена). Згідно листа від 01.04.2024 №40-4/01-04/0104-1 відхиленого учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» пропонується Рідина охолоджуюча G11 (зелена)/Охолоджуюча рідина YUKO Antifreeze-40 (Super G11 зелений) 20кг каністра 20л ПЕ, що відповідала вимогам тендерної документації замовника. При цьому, замовником згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 16.04.2024 № 60 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» на підставі невідповідності умовам технічної специфікації, а саме рідини охолоджуючої G11 (зелена).
Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3659124a121e4322aa1811de1fd4e0c8
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
26.06.2024 16:53
Опис:
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з підпунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 21 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до частини 1 та частини 9 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
На Ваш черговий запит від 21 червня 2024 року, який надійшов о 16:38 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-21-009832-a та коду ДК 021:2015: 09210000-4: Мастильні засоби (мастильні оливи та мастильні матеріали): «моніторингом встановлено, що згідно тендерної документації замовника в Додатку 3 до тендерної документації пункт 12 зазначена вимога щодо рідини охолоджуючої G11 (зелена). Згідно листа від 01.04.2024 №40-4/01-04/0104-1 відхиленого учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» пропонується Рідина охолоджуюча G11 (зелена)/Охолоджуюча рідина YUKO Antifreeze-40 (Super G11 зелений) 20кг каністра 20л ПЕ, що відповідала вимогам тендерної документації замовника. При цьому, замовником згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 16.04.2024 № 60 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» на підставі невідповідності умовам технічної специфікації, а саме рідини охолоджуючої G11 (зелена)»
Надання пояснення по суті:
Згідно Додатку № 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовником вимагалося: «Еквівалент товару – вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У разі поставки еквівалентного товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. Товар, представлений Учасником, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам. У разі надання еквіваленту Учасник повинен надати порівняльну таблицю за вищенаведеними показниками з приміткою, чому запропонований еквівалент товару не гірше або краще за товар, що оголосив замовник»
Учасник ТОВ «СП ЮКОЙЛ» у складі своєї пропозиції надають документ за Вих. №40-4/01-04/0104-1 від 01.04.2024 р. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» у якому визначені технічні характеристики запропонованого товару та вказано.
Виходячи із наданої технічної специфікації видно, що ТОВ «СП ЮКОЙЛ» пропонує товар «Рідина охолоджуюча G11 (зелена)/Охолоджуюча рідина YUKO Antifreeze-40 (Super G11 зелений) 20кг каністра 20л ПЕ та Рідина охолоджуюча G12 Red (червона) /Охолоджуюча рідина YUKO Antifreeze -40 (Super G12+ червоний) 20кг каністра 20л ПЕ» який відрізняється від того, який ми просили у технічному завданні, а саме: слово «Super», а отже, згідно вимог Додатку № 3 Учасник у складі своєї пропозиції повинен БУВ НАДАТИ ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ ВІДПОВІДНОСТІ з приміткою, чому запропонований еквівалент товару не гірше або краще за товар, що оголосив замовник.
Тобто, згідно вимог тендерної документації, та технічного завдання ТОВ «СП ЮКОЙЛ» на підтвердження відповідності запропонованого товару по п. 11 та п. 12 повинен був надати порівняльну таблицю відповідності та сертифікати якості (відповідності), або паспорти якості на предмет закупівлі в цілому (ПО КОЖНОМУ ЗАПРОПОНОВАНОМУ ТОВАРУ), для уточнення вказаної інформації в частині відповідності .
Деякі сертифікати якості на запропоновану продукцію було додано до складу пропозиції, а решта - відсутня, у тому числі сертифікати або паспорт якості на запропонований продукт Охолоджуюча рідина YUKO Antifreeze-40 (Super G11 зелений) 20кг каністра 20л ПЕ.
Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК предмета закупівлі право на виправлення невідповідностей протягом 24 годин не надається.
Отже, підсумовуючи все вище вказане, зауважимо, що протокольне рішення уповноваженої особи від 16.04.2024 року № 60 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» на підставі невідповідності умовам технічної специфікації – правомірне.
Також, звертаємо Вашу увагу, що учасник ТОВ «СП ЮКОЙЛ» - НЕ СКОРИСТАВСЯ своїм правом оскаржити, неправомірну дискваліфікацію, через органи Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а, отже, погодився зі своєю дискваліфікацією на підставі п.п. 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.