• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні засоби

Завершена

2 376 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 884.95 UAH
Номер: 00c2368ac4a045248626a174f2e608b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.06.2024 17:40 - 02.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2024 № 52-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.06.2024 № 52-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-03-21-009832-a, 21.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.03.2024 № 287, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2024 об 15:23; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.03.2024 № 292, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.03.2024 об 13:47; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024 № 301, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.03.2024 об 14:58; зміни до тендерної документації б/д б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.03.2024 об 13:47; зміни до тендерної документації б/д б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.03.2024 об 14:58; запитання до процедури від 22.03.2024, 25.03.2024, 27.03.2024 та відповіді від 22.03.2024, 26.03.2024, 29.03.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД ІММ»; обґрунтування аномально низької ціни учасника ТОВ «ТД ІММ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.04.2024 № 36; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.04.2024 № 60; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.04.2024 № 74; повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2024; договір про закупівлю (далі - договір) від 30.04.2024 № 274 на суму 1 894 319,40 грн (з ПДВ) з ТОВ «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 17.06.2024 та 26.06.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ» укладено договір про закупівлю від 30.04.2024 № 274 на суму 1 894 319,40 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 01.07.2024 14:18 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2024 14:18

Запити/Пояснення