• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фрукти

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Номер: fecb5bd790cf4a2bb015615ab6b91291
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.04.2024 11:54 - 22.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.04.2024 № 22-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.04.2024 № 22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-21-006526-a від 21.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Марчука Віталія Євгеновича встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.03.2024 № 50 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Марчука Віталія Євгеновича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.03.2024 № 53, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2024; договір про закупівлю товарів від 04.04.2024 № 166, укладений з ФОП Марчуком Віталієм Євгеновичем (РНОКПП 2858505655) на суму 74 985,00 грн, пояснення Замовника від 03.05.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.05.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються Замовником відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону та абзацу восьмого пункту 37 Особливостей Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Додатком 1 до тендерної документації Замовником затверджено перелік документів для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством. Зокрема, вимогами пункту 2.13 Додатку 1 Замовник затвердив, що Учасник процедури закупівлі має обов’язок подати «Документи, що підтверджують якість товару (сертифікат якості та/або декларація виробника та/або якісне посвідчення тощо) щодо кожної номенклатурної позиції (чинні на дату розкриття)». Крім того, пунктом 2.16 Додатку 1 Замовником затверджено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ.». Також, на виконання вимог пункту 10 Додатку 2 «Технічні характеристики на закупівлі фруктів» Замовником затверджено: «Для підтвердження інформації про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - видані акредитованою лабораторією протоколи випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності запропонованого учасником товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико – хімічні показники та/або посвідчення про якість або декларація виробника на запропонований учасником товар та/або інші документи, що підтверджують якість товару чинні на момент розкриття тендерних пропозицій;». В електронній системі закупівель єдиним учасником ФОП Марчуком Віталієм Євгеновичем у складі своєї тендерної пропозиції 28.03.2024 завантажено файл «Сертифікат відповідності фрукти до 07 місяця.pdf», який містить ксерокопії наступних документів: 1. Сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.1О305.03205-22 з терміном дії з 05.07.2023 по 04.07.2024, виданий ТОВ «Престиж Фрут Компані» на цитрусові в асортименті згідно додатку (дванадцять найменувань), де в переліку країн походження продукції є Іран; 2. Сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.1О305.03207-22 з терміном дії з 05.07.2023 по 04.07.2024, виданий ТОВ «Престиж Фрут Компані» (далі – Сертифікат № UA.1О305.03207-22) на фрукти та ягоди свіжі в асортименті згідно додатку (шістдесят два найменування), однак, Учасником завантажено лише одну сторінку Додатку 1 до Сертифікату № UA.1О305.03207-22 на двадцять найменувань фруктів та ягід. При цьому, у розділі «Місце(я) виробництва» Сертифікату № UA.1О305.03207-22 зазначено, що посилання на постачальника та країни-походження згідно додатків. Тобто, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні сторінки додатків Сертифікату № UA.1О305.03207-22, які містять інформацію щодо переліку країн походження продукції, вказаної у Сертифікаті № UA.1О305.03207-22». Крім того, обидві ксерокопії вище вказаних Сертифікатів завірені ФОП Лорві Наталією Володимирівною. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Марчука Віталія Євгеновича завантажено файл «сертифікати овочі михалевич.pdf», який містить ксерокопії Протоколів випробування зразків продукції виробника ФГ «Михалєвичі» від 17.11.2023: № 4285 – на томати свіжі, № 4280 – на часник свіжий, № 4279 – на буряк столовий свіжий, № 4277 – на моркву свіжу, № 4278 – на цибулю ріпчасту свіжу, № 4275 – на капусту білоголову свіжу, № 4282 – яблука свіжі, № 4283 – перець солодкий свіжий, № 4284 – огірки свіжі; та ксерокопії документів, які втратили чинність на момент розкриття тендерних пропозицій (29.03.2024), а саме: Сертифікати відповідності, видані ТзОВ «Тропік»: № UA.P.00183-23 з терміном дії з 08.11.2023 по 07.02.2024 – на апельсини свіжі, № UA.P.00168-23 з терміном дії з 18.10.2023 по 17.01.2024 – на банани свіжі, № UA.P.00197-23 з терміном дії з 21.12.2023 по 20.03.2024 – на лимони свіжі, № UA.P.00172-23 з терміном дії з 23.10.2023 по 22.01.2024 – на овочі та плоди свіжі (2 позиції згідно додатку), зокрема, на баклажани свіжі та мандарини свіжі. Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Марчука Віталія Євгеновича завантажено файл «сертифікати якості (1).pdf», який містить ксерокопії Протоколів випробування зразків продукції виробника ФГ «Михалєвичі» від 09.02.2024: № 409 – на буряк столовий свіжий, № 414 – на цибулю ріпчасту свіжу, № 413 – на моркву свіжу, № 410 – на капусту білоголову свіжу. Крім цього, тендерна пропозиція Учасника у своєму складі містить файл «Якісні Овочі та фрукти свіжі.pdf», де завантажено 15 Посвідчень про якість/Декларацій виробника на вітчизняну продукцію ФОП Войцовича Василя Володимировича на: буряк столовий свіжий (№58 від 19.03.2024), капусту білокачанну (№64 від 19.03.2024), капусту пекінську (№65 від 19.03.2024), моркву столову свіжу (№59 від 19.03.2024), кріп зелений (№53 від 19.03.2024), петрушку зелену (№55 від 19.03.2024), огірок свіжий (№54 від 19.03.2024), перець солодкий (№66 від 19.03.2024), помідор салатний свіжий (№56 від 19.03.2024), редис свіжий (№52 від 18.03.2024), цибулю зелену (№57 від 19.03.2024), цибулю ріпчасту (№61 від 19.03.2024), цибулю червону (№62 від 19.03.2024), часник свіжий (№60 від 19.03.2024), печериці свіжі (№63 від 19.03.2024) та Посвідчення про якість на імпортовану продукцію № 67 від 19.03.2024 – лимон свіжий. Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП Марчука Віталія Євгеновича у файлі «Довідки до додатку №2.pdf» є Гарантійний лист щодо походження товару наступного змісту: «товар не був ввезений на територію України з російської федерації та білорусії та не був на території цих країн в режимі транзиту». Отже, при закупівлі Замовником бананів, лимонів, апельсинів та яблук, Учасником ФОП Марчуком Віталієм Євгеновичем надано копії документів чинних на момент розкриття тендерних пропозицій лише на лимони, та запропоновано в тендерній пропозиції товари походженням не з Російської Федерації / Республіки Білорусь, при цьому у тендерній пропозиції ФОП Марчука Віталія Євгеновича відсутній документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Ісламської Республіки Іран. Однак, Замовником розглянуто тендерну пропозицію єдиного учасника ФОП Марчука Віталія Євгеновича, визнано його переможцем процедури закупівлі та оприлюднено протокол від 29.03.2024 № 53. Таким чином, Замовником, в порушення вимог абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника процедури закупівлі та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Марчука Віталія Євгеновича як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та укладено з ФОП Марчуком Віталієм Євгеновичем договір про закупівлю товарів від 04.04.2024 № 166.
Період усунення порушень: 10.05.2024 13:42 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 13:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-03-21-006526-а від 10.05.2024 року з метою усунення виявлених порушень, Гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було укладено додаткову угоду на розірвання договору №166 від 04.04.2024 року з ФОП Марчук В.Є..
Дата публікації звіту: 16.05.2024 11:36

Запити/Пояснення