-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, Бензин А-95
Завершена
1 821 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 215.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 215.00 UAH
Номер:
a50e9fa30b3f4c5da3b78c5c6a34c15f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 11:20 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2024 №27-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.04.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-21-005811-a 21.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЗС Авто Плюс" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "АЗС Авто Плюс" та недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявленого порушення при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік ПЕЧЕНІЖИНСЬКОГО КОМБІНАТУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024 б/н (із змінами) (далі – ТД), перелік змін, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "АЗС Авто Плюс" (далі – ТОВ "АЗС Авто Плюс"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2024 №23, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2024, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 12.04.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовник у пункті 3 розділу VІ ТД вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати Замовнику:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Також, Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» до ТД визначено необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: потреба дизельного палива в кількості 30000 л та бензину марки А-95 – 3500 л.
Однак, учасником ТОВ "АЗС Авто Плюс" у складі тендерної пропозиції надано у файлі «Скан тех.спец.pdf» інформацію (лист від 15.02.2024 №25) із зазначенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: потреба дизельного палива в кількості 35000 л та бензину марки А-95 – 4000 л, що не відповідає вимогам Замовника у Додатку 2 до ТД.
Слід зазначити, що Замовником у вказаному Додатку надано вимогу, що підтвердження та погодження з технічними вимогами зазначеними вище, підтверджується підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та засвідчені печаткою (за наявності).
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АЗС Авто Плюс" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
12.04.2024 12:14 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 12:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На вимогу, наведену у висновку щодо зобовʼязання усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо, Бензин А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-21-005811-a) повідомляємо про усунення порушення, а саме: скасування рішення про визначення переможця. Протокольне рішення УО додається. Відповідно до протоколу розкриття, який формується ЕСЗ автоматично, рішення скасоване. Протокол розкриття додається.
Дата публікації звіту:
15.04.2024 13:51
Запити/Пояснення
Номер:
3ec44e341281403696cf4064d2de6f94
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2024 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо, Бензин А-95» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-21-005811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації (далі – ТД) визначено необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: потреба дизельного палива в кількості 30000 л та бензину марки А-95 – 3500 л.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АЗС Авто Плюс" те, що ним надано у файлі «Скан тех.спец.pdf» інформацію (лист від 15.02.2024 №25) із зазначенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: потреба дизельного палива в кількості 35000 л та бензину марки А-95 – 4000 л, що не відповідає вимогам Замовника у Додатку 2 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fe94c79e1ba94a158c1557bc8e4aa947
Назва:
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Дата опублікування:
12.04.2024 11:04
Опис:
ПЕЧЕНІЖИНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 11.04.2024 року у межах проведення моніторингу процедури Закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, надає наступні пояснення на запит:
1.
«Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).»
Відповідь:
Повідомляємо ,що на балансі та в оперативному управлінні Печеніжинського ККП знаходиться техніка
МАЗ 5549 (дизпаливо)
ГАЗ 3309 КО (асенізаційна )(дизпаливо)
ГАЗ 3309 СБЗ (дизпаливо)
ГАЗ 3309 СБЗ (дизпаливо)
VOLVO FL 280 (дизпаливо)
JCB 3-x SUPER (дизпаливо)
МТЗ 320 (дизпаливо)
МТЗ 82.4 (дизпаливо)
ВАЗ 2111 (бензин)
Крім техніки бензин з місцевого бюджету закуповуємо для косіння трави в парках , скверах , цвинтарях по селах громади.
Аналізуючи витрати попереднього року визначалась кількість Дизельного палива та Бензин А - 95 з місцево бюджету.
Відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та наказу Міністерства економіки від 18.02.2020 № 275 із змінами
Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а саме:
За посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/ivanofrankovskaya/2024-03/ Відповідно до приведених цін станом на 22.03.2024 року замовником обрано найнижчі ціни на роздрібних АЗС, які і були визначені як очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідно до методики вичнавенні очікуваної вартості Замовник може використати формулу розрахунку за показниками середньоарифметичного значення масиву отриманих даних.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів https://pnotg.gov.ua/ Печеніжинської ТГ
2.
«- Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації (далі – ТД) визначено необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: потреба дизельного палива в кількості 30000 л та бензину марки А-95 – 3500 л.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АЗС Авто Плюс" те, що ним надано у файлі «Скан тех.спец.pdf» інформацію (лист від 15.02.2024 №25) із зазначенням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: потреба дизельного палива в кількості 35000 л та бензину марки А-95 – 4000 л, що не відповідає вимогам Замовника у Додатку 2 до ТД?»?
Пояснюємо наступне:
Відповідно до умов, зазначених у Додатку 1 до Тендерної документації від учасника вимагається надання документів та інформації, який є вичерпним, а саме:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у п.47 особливостей
3. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Відповідно до умов, наведених у додатку 2 до ТД Фактом подання пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами оголошення та документації.
Відповідно до умов ТД Учасник підтверджує та погоджує технічні вимоги зазначені у додатку 2 до ТД підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та засвідчені печаткою (за наявності) про що у складі пропозиції надано довідку за №25/6 від 25 березня 2024р. про наявність АЗС, довідку за №25/7 від 25 березня 2024р. про забезпечення контролю якості та інших вимог зазначених у додатку 2 . Умовами тендерної документації не передбачено надання відсканованого та підписаного Додатку 2. Технічні вимоги зазначені у додатку 2 до ТД підтверджені на погоджені керівником учасника у вище зазначених довідках в повному обсязі.
З урахуванням ч. 7 розділу 1 ТД 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Також відповідно до ч.1. розділу 3 ТД та наказу МІНЕКОНОМІКИ ВІД 15.04.2020р. № 710
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене просимо Управління ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ зробити об’єктивні висновки з урахуванням всіх пояснень, які надані за запитом.
Під час проведення закупівель уповноважена особа здійснює публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону з урахуванням особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.