-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Номер:
2ec19a7d25364b6dab7c5a06a5efed45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2024 00:00
Період моніторингу:
30.04.2024 11:53 - 22.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 29.04.2024 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-21-005657-a від 21.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.03.2024 № 49 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Марчука Віталія Євгеновича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.03.2024 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2024; договір про закупівлю товарів від 04.04.2024 № 165, укладений з ФОП Марчуком Віталієм Євгеновичем (РНОКПП 2858505655) на суму 69 725,00 грн, пояснення Замовника від 03.05.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.05.2024.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення встановлено, що на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова КМУ № 710), Замовник мав обов’язок протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
У своєму поясненні Замовник зазначив, що «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на офіційному веб-сайті Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради за посиланням: https://roz.osv.org.ua/news/1711719743/».
Однак, Замовником на власному веб-сайті розміщення інформації відбулось 29.03.2024 15:41.
Таким чином, Замовником, в порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ № 710, здійснено несвоєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), а саме: на шостий робочий день з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-03-21-005657-a.
Період усунення порушень:
10.05.2024 13:41 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2024 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-21-005657-a від 10.05.2024 року, гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було видано наказ №76-к від 10.05.2024 року «Про обов’язок пройти навчання» (додається).
Уповноваженою особою переглянуто відеоурок на тему «Порядок проведення закупівель з 09.04.2024 року: аналіз змін та рекомендації» на Освітній платформі у сфері публічних (державних) закупівель ТНДР за посиланням: https://tndr.com.ua/videos/poryadok-provedennya-zakupivel-z-09-04-2024-analiz-zmin-ta-rekomendaczii/; «Зміни до Порядку № 309: як зареєструвати бюджетні зобов'язання в Казначействі» на платформі Експертус: Держзакупівлі за посиланням: https://dzplatforma.com.ua/article/1164-yak-zareestruvati-dogovir-v-kaznacheystvi; «Як провести відкриті торги без оскаржень?» на платформі PROZORRO: ІНФОБОКС за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yak-provesti-vidkriti-torgi-bez-oskarzhen (скріни додаються).
Дата публікації звіту:
16.05.2024 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
f9180dc1bc5f425c96da783cb76930ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі овочів (код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-005657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2.Пунктом 11 Особливостей затверджено норми щодо здійснення Замовниками закупівель товарів, вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень.
Крім того, Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 доповнено пункт 11 Особливостей підпунктом 11-2, зокрема, затверджено норму здійснення замовниками закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Замовнику надати пояснення та документально їх підтвердити щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій уповноваженої особи Замовника з приводу застосування відкритих торгів, а не використання електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822, при закупівлі продуктів харчування, які є в переліку додатку 2 до Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6044612e3cf445b8be22f405b567179b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 11:56
Опис:
1. Оскільки процедура запиту ціни пропозиції не відбулась, 21 березня 2024 року гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було оголошено закупівлю овочів за унікальним номером UA-2024-03-21-005657-a, за процедурою «відкриті торги з особливостями», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) з очікуваною вартістю 70 000 грн. за ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на березень-травень 2024 року. Очікувана потреба визначалася згідно даних про використання продуктів харчування в закладах освіти за 2023 рік. Очікувана вартість закупівлі формувалася шляхом множення очікуваної потреби на середню ціну за одиницю товару, яка в свою чергу визначалася шляхом аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro та ресурсу аналітики цін на продукти харчування Міністерства фінансів України. Технічні і якісні характеристики товару повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:
Закону України від 23.12.1997 року № 771/97 - ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами; Закону України від 15 січня 2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»; Закону України «Про дитяче харчування»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 «Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти»;постанові КМУ № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на офіційному веб-сайті Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради за посиланням: https://roz.osv.org.ua/news/1711719743/.
2. Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 доповнено пункт 11 Особливостей підпунктом 11-2, зокрема, затверджено норму здійснення замовниками закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Відповідно до пункту 11-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, гуманітарним відділом Рожищенської міської ради 14.03.2024 року було оголошено закупівлю Овочів ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на загальну суму 70 000 грн. з ПДВ, шляхом проведення процедури запиту ціни пропозиції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №822 від 14 вересня 2020 року (Протокол №46 від 14.03.2024 року додається).
Закупівля з використанням електронного каталогу за номером ID: UA-2024-03-14-011160-а не відбулась, оскільки було подано менше необхідної кількості пропозицій (ПринСкрин сторінки електронного майданчика додається).
Відповідно до абзацу другого пункту 11-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Тому 21.03.2024 року гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було оголошено закупівлю Овочів за ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на загальну суму 70000 грн. з ПДВ, шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (Протокол №49 від 21.03.2024 року додається).