• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Номер: 2ec19a7d25364b6dab7c5a06a5efed45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.04.2024 11:53 - 22.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.04.2024 № 22-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.04.2024 № 22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-21-005657-a від 21.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.03.2024 № 49 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Марчука Віталія Євгеновича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.03.2024 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2024; договір про закупівлю товарів від 04.04.2024 № 165, укладений з ФОП Марчуком Віталієм Євгеновичем (РНОКПП 2858505655) на суму 69 725,00 грн, пояснення Замовника від 03.05.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.05.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення встановлено, що на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова КМУ № 710), Замовник мав обов’язок протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). У своєму поясненні Замовник зазначив, що «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на офіційному веб-сайті Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради за посиланням: https://roz.osv.org.ua/news/1711719743/». Однак, Замовником на власному веб-сайті розміщення інформації відбулось 29.03.2024 15:41. Таким чином, Замовником, в порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ № 710, здійснено несвоєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), а саме: на шостий робочий день з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-03-21-005657-a.
Період усунення порушень: 10.05.2024 13:41 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 13:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-21-005657-a від 10.05.2024 року, гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було видано наказ №76-к від 10.05.2024 року «Про обов’язок пройти навчання» (додається). Уповноваженою особою переглянуто відеоурок на тему «Порядок проведення закупівель з 09.04.2024 року: аналіз змін та рекомендації» на Освітній платформі у сфері публічних (державних) закупівель ТНДР за посиланням: https://tndr.com.ua/videos/poryadok-provedennya-zakupivel-z-09-04-2024-analiz-zmin-ta-rekomendaczii/; «Зміни до Порядку № 309: як зареєструвати бюджетні зобов'язання в Казначействі» на платформі Експертус: Держзакупівлі за посиланням: https://dzplatforma.com.ua/article/1164-yak-zareestruvati-dogovir-v-kaznacheystvi; «Як провести відкриті торги без оскаржень?» на платформі PROZORRO: ІНФОБОКС за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/yak-provesti-vidkriti-torgi-bez-oskarzhen (скріни додаються).
Дата публікації звіту: 16.05.2024 10:55

Запити/Пояснення