-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративного будинку з влаштуванням поліцейської станції за адресою: вул. Незалежності, 3 в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області
Завершена
3 331 694.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 658.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 658.47 UAH
Номер:
0cca00ba708e4d4e9c3a716d5d8f2df8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2024 00:00
Період моніторингу:
05.07.2024 16:19 - 27.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.07.2024 № 39-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 05.07.2024 № 39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3.UA-2024-03-20-011777-a від 20.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лайттер», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень дотримання вимог Постанови №710 та під час складання тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, а саме: вимог пункту 4-1 Постанови №710, пункту 9 частини другої статті 21 Закону, вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгороднянської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2024 №20/03/2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.03.2024 №29/03/2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Лайттер» (далі – ТОВ «Лайттер»), повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2024 року, договір закупівлі від 08.04.2024 за №96, пояснення Замовника від 10.07.2024 та від 25.07.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 08.07.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», із внесеними змінами, 19.12.2020, постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» (далі – Постанова №710).
На вищезазначений запит Замовник 10.07.2024 надав пояснення про те, що: «…Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель.…Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-20-011777-a.».
При цьому, із вимогами пункту 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Аналізом інформації, оприлюдненої у оголошенні про проведення відкритих торгів, виявлено, що розмір забезпечення тендерних пропозицій та вид забезпечення тендерних пропозицій є відсутніми. Проте, аналізом вимог тендерної документації замовника виявлено, що пунктом 2 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у ній зазначено вимоги до учасників закупівлі щодо виду, розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Замовником в інформації від 25.07.2024 зазначено: «…Під час оголошення процедури через технічну помилку вимоги до учасників закупівлі щодо виду, розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій не оприлюднено в оголошенні про проведення відкритих торгів.».
З огляду на пояснення, Замовником, на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону, не зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію щодо: розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 Замовником не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Моніторингом зазначеної процедури закупівлі встановлено, що за результатами її проведення укладено договір закупівлі від 08.04.2024 за №96.
При цьому, зазначений договір містить додатки за №1-4, які являються його складовою частиною.
Так, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються в електронній системі закупівель - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що договір закупівлі від 08.04.2024 за №96 не оприлюднено в цілому, зокрема, Додаток №1 – «Договірна ціна» та Додаток №4 – «Локальні кошториси», що є порушенням пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
У відповіді від 25.07.2024, на запит про надання пояснення, Замовником зазначено: «Під час сканування договору додатки 1 «Договірна ціна» та 2 «Локальні кошториси» були від скановані окремими файлами і помилково не завантажені і тому не оприлюднені.». Також, вищезгадані додатки до договору закупівлі, під час надання пояснення, були оприлюднені Замовником у електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовником, під час оприлюднення договору закупівлі, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, недотримано термінів його оприлюднення.
Період усунення порушень:
26.07.2024 11:49 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2024 11:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом вжиття заходів (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень дотримання вимог Постанови №710 та під час складання тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, а саме: вимог пункту 4-1 Постанови №710, пункту 9 частини другої статті 21 Закону, вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Підгороднянською сільською радою були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом видачі Розпорядження № 76-од від 02.08.2024 року.
Дата публікації звіту:
02.08.2024 15:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Відсутній механізм
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
06.08.2024 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
4c635ba1a63246f9978b82364b1141fb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 13:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт адміністративного будинку з влаштуванням поліцейської станції за адресою: вул.Незалежності, 3 в с.Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-20-011777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8f7741b8089e49d28c7ef3cad40e9036
Назва:
Грунтовні пояснення на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
10.07.2024 17:00
Опис:
Щодо питання №1.
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби при капітальному ремонті адміністративного будинку з влаштуванням поліцейської станції за адресою: вул. Незалежності,3 в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби при капітальному ремонті адміністративного будинку з влаштуванням поліцейської станції за адресою: вул. Незалежності,3 в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено: закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був розмір кошторисних призначень, затверджений Замовником станом на дату оголошення закупівлі в сумі 3 331 694,00 грн.
Поряд з цим, позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт адміністративного будинку з влаштуванням поліцейської станції за адресою: вул. Незалежності,3 в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області», яким визначена загальна кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 20 лютого 2024 року у сумі 3480,982 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 2738,903 тис.грн., інші витрати – 742,078 тис.грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва складає 3480,981 тис.грн.
Виходячи із «Зведеного кошторисного розрахунку» роботи, що складають предмет закупівлі, мають очікувану вартість яка складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості благоустрою та озеленення території;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва;
-коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- податок на додану вартість.
Очікувана вартість закупівлі становить 3 331 694,,00 грн. з ПДВ.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Щодо питання №2.
Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права.
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро».
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро».
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-20-011777-a.
Номер:
6e81519f38964beda2812461926b8d68
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.07.2024 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративного будинку з влаштуванням поліцейської станції за адресою: вул. Незалежності, 3 в с.Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-20-011777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Аналізом інформації, оприлюдненої у оголошенні про проведення відкритих торгів, виявлено, що розмір забезпечення тендерних пропозицій та вид забезпечення тендерних пропозицій є відсутніми. Проте, аналізом вимог тендерної документації замовника виявлено, що пунктом 2 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у ній зазначено вимоги до учасників закупівлі щодо виду, розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
З огляду на зазначене, поясніть, чому Вами, на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону, не оприлюднено у оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію щодо: розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)?
2. Моніторингом зазначеної процедури закупівлі встановлено, що за результатами її проведення укладено договір закупівлі від 08.04.2024 за №96.
При цьому, зазначений договір містить додатки за №1-4, які являються його складовою частиною.
Так, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону, договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються в електронній системі закупівель - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
З огляду на зазначене, прошу пояснити, чому Вами не оприлюднено договір закупівлі в цілому, зокрема, Додаток №1 – «Договірна ціна» та Додаток №4 – «Локальні кошториси» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4cf199bb81bf4ca180969d05b3793997
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.07.2024 15:34
Опис:
Щодо питання 1.
У Тендерній документації пунктом 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено вимоги до учасників закупівлі щодо виду, розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Учасником виконано цю вимогу. Під час оголошення процедури через технічну помилку вимоги до учасників закупівлі щодо виду, розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій не оприлюднено в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Щодо питання 2.
Під час сканування договору додатки 1 «Договірна ціна» та 2 «Локальні кошториси» були від скановані окремими файлами і помилково не завантажені і тому не оприлюднені.