• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху (аварійно-відновлювальні роботи) Шклинського закладу дошкільної освіти «Чебурашка» Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області за адресою: вул.Садова, будинок 4, село Шклинь Луцького району Волинської області - ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Категорія замовника-орган місцевого самоврядування згідно пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк виконання договору до 31.12.2024 року. Під час проведення закупівлі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад повинен бути здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Закупівля не поділяється на лоти. Місце виконання робіт:Україна, Волинська область, Луцький район, село Шклинь вулиця Садова,4 . Строк виконання робіт до 31 липня 2024 року. Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено в додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.

Завершена

1 861 372.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 613.73 UAH
Номер: f178a7bc2c25496384394ac896224af8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-22-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.04.2024 17:07 - 14.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.04.2024 № 20-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.04.2024 № 20-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-20-011076-a від 20.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а також порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 3 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 16.04.2024 №74 та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 №46 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича; протокол уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 №52; вимога Замовника про усунення невідповідностей до 02.04.2024 (12:23); повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2024; договір підряду від 16.04.2024 №74 на загальну суму 1 279 999,00 гривень; відповідь Замовника від 29.04.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Так, на виконання вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» Замовник має обов’язок щодо складання проекту договору з урахуванням особливостей предмету закупівлі та оприлюднення його разо/м з тендерною документацією в окремому файлі. Крім того, на виконання вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаженням відповідних документів через автоматизоване робоче місце Замовника. Замовником в електронній системі закупівель 20.03.2024 разом з тендерною документацією оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору) (файл «Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf»), а саме: «ПРОЄКТ Договір підряду №_____». Замовником у підпункті 21.1 пункту 21 проєкту договору визначено, що «Додатками до цього Договору є: - Додаток № 1 – Договірна ціна; - Додаток № 2 – Локальні кошториси, відомості ресурсів та розрахунки; - Додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт; - Додаток № 4 – План фінансування робіт.». Однак, в електронній системі закупівель Замовником Додатку №1, Додатку №2, Додатку №3 та Додатку №4 до проєкту договору не оприлюднено. Таким чином, Замовником розроблено, затверджено та завантажено проєкт договору Додаток 4 тендерної документації без Додатку №1, Додатку №2, Додатку №3 та Додатку №4 до проєкту договору, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно із пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 1.3 розділу 1 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича в частині виконання робіт та інших вимог до предмета закупівлі, Замовником виявлені невідповідності в документах що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: «У складі тендерної пропозиції надано лист №23 від 26.03.2024 в якому гарантується готовність до виконання обсягів і видів робіт технічним вимогам замовника зазначеним в пункті 3.1 Додатку 2 , в локальному кошторисі пропозиції учасника найменування робіт і витрат частково не відповідають видам робіт і витрат технічним вимогам зазначеним в пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації та тендерній пропозиції згідно листа №23 від 26.03.2024 . У гарантійному листі від 26.03.2024 №25 вказана інформація , що послуги будуть надаватися учасником без залучення субпідрядників. В технічній специфікації предмета закупівлі є перелік робіт блискавкозахист і контур заземлення , вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах, виконання яких не підтверджено дозвільними документами Учасника. Учасником надана не завірена сканкопія ліцензії видана АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОМУ ЗАГОНУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, без документального підтвердження попередньої згоди про залучення до виконання певних видів робіт як субпідрядника Учасника Закупівлі. Учасником закупівлі надана сканкопія договору на підтвердження виконання аналогічного договору, дата якого не відповідає вказаній інформації у довідці №21 від 26.03.2024 року. Вимагаємо усунути не відповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» та розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей до 02 квітня 2024 12:23 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича (далі - ФОП Мужик Є.П.) встановлено, що роботи в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01(№ п/п 4,5,6 файлу «Кошторис.pdf», аркуш 6) не відповідають роботам пункту 3.1 «Специфікація (відомість) робіт і витрат» Розділу 3 «Технічна специфікація предмета закупівл» Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, Замовник виставив вимогу про усунення невідповідності в інформації, яка стосується найменування робіт і витрат, що не відповідають видам робіт і витрат технічним вимогам зазначеним в пункті 3.1 розділу 3 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації та характеристик предмета закупівлі та приводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. З огляду на викладене Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича, як таку що не відповідає умовам технічним специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та всупереч нормам пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей. Крім того, пунктом 1.4. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що роботи необхідно виконувати на основі ліцензій та дозволів діючих в Україні, державних будівельних норм і вимог. Також, відповідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником ФОП Мужик Є.П. в складі тендерної пропозиції надано пояснювальну записку від 26.03.2024 №24 та гарантійний лист від 26.03.2024 №24 в яких зазначено, що послуги будуть надаватися учасником без залучення субпідрядників. Разом з тим, ФОП Мужик Є.П. в складі тендерної пропозиції надано скановану копію ліцензії №291660, видану Аварійно-рятувальному Загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (файл «Ліцензія протипожежний захист.PDF»), яка не завірена ні учасником ФОП Мужик Є.П., ні власником ліцензії, а також не містить накладеного КЕП/УЕП, що суперечить вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. Згідно абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 3 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі Фізичної особи-підприємця Мужика Євгена Петровича, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним договір підряду від 16.04.2024 №74 на загальну суму 1 279 999,00 гривень.
Період усунення порушень: 14.05.2024 12:02 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2024 12:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для вчинення юридичних дій з розірвання договору від 16 квітня 2024 №74 та передачі об'єкта надіслано лист ФОП Мужик Євгенію Петровичу №192/01-07/01-14 від 20.05.2024.
Дата публікації звіту: 20.05.2024 14:32

Запити/Пояснення