-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
31170000-8 Трансформатори (Комплектні трансформаторні підстанції)
Завершена
17 873 685.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 178 736.85 UAH
мін. крок: 1% або 178 736.85 UAH
Номер:
0a7fbc0e19af496fa0b6e72b8151eb41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 13:27 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34
UA-2024-03-20-010549-a
20.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» та ТОВ «ЕЛІЗ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-169-ЮФ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІЗ» (далі – ТОВ «ЕЛІЗ»), протокол уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-204-ЮФ про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», протокол уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024 № 01/01/13/10-01/01-213-ЮФ про визначення учасника ТОВ «ЕЛІЗ» переможцем процедури закупівлі, повідомлення від 22.04.2024 про намір укласти договір про закупівлю, протокол уповноваженої особи Замовника від 07.05.2024 № 01/01/13/10-01/01-280/1-ЮФ про продовження строку для укладання договору, договір про закупівлю від 08.05.2024 № 13/1698-МТР на суму 20 697 600,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника надані 16.05.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби від 14.05.2024.
Період усунення порушень:
05.06.2024 17:56 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
d910e18aab42450881597da9b93dbc71
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі товару «31170000-8 Трансформатори (Комплектні трансформаторні підстанції)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-010549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
ab6e85540b774e96a7b6ac6b03d36391
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
16.05.2024 11:10
Опис:
1. Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 22893221) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ "ЗАТ ЕРГО" (КП №14 від 29.01.2024р.);
- ПП "ЕТК" (КП від 06.02.2024р.);
- ТОВ "ЕЛТЕХКОМП" (КП №30/4 від 30.01.2024р.);
- АТ "ЕЛЕКТРОГРАД" (КП №ОФ-21, від 28 січня 2024 р.);
- ТОВ "ГРІНВЕЛЛ" (КП №1006687278 від 30.01.2024р.)
- ТОВ "Укрелектроапарат" (КП №ОЗЛ/0202 від 02.02.2024р.);
- ТОВ "ЕЛІЗ" (КП №130 від 30.01.2024 р.);
- ТОВ "ТД "СХІДНИЙ ЕКСПРЕС" (КП №007 від 07.02.2024р.).
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості та комерційні пропозиції потенційних Учасників додаються.
2. Перед підписанням Договору про закупівлю, переможець торгів ТОВ "ЕЛІЗ" надав Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у відповідності до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації у розмірі 5% від суми договору (Банківська гарантія від №1963-24Г від 06.05.2024р. додається).