• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

FPV - дрони

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

925 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 700.00 UAH
Номер: 389651aa52334d8fb2512773d1753948
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-05-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 05.06.2024 16:35 - 27.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.06.2024 № 35-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 червня 2024 року № 35-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-03-20-007817-a від 20.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БлекБьорд Технології» встановлено порушення вимог статті 5 Закону, частини восьмої статті 12 Закону та пункту 42 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує: здійснювати в подальшому закупівлі з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушень частини восьмої статті 12 Закону, пункту 42 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мамаївської сільської ради на 2024 рік (ID: UA-P-2024-03-20-009594-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 (далі – тендерна документація); звернення від 21.03.2024, від 22.03.2024 через електронну закупівель до Замовника щодо тендерної документації, відповіді Замовника від 22.03.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.03.2024; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЙГЄР БУД» (далі – ТОВ «ТАЙГЄР БУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БлекБьорд Технології» (далі – ТОВ «БлекБьорд Технології»), Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЗАХИСТ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЗАХИСТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасників ТОВ «ТАЙГЄР БУД» до 02.04.2024, ТОВ «БлекБьорд Технології» до 03.04.2024, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЗАХИСТ» до 05.04.2024; рішення (протоколи) уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 № 3, від 04.04.2024 № 5, від 05.04.2024 № 7; повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2024; договір від 11.04.2024 № 202; пояснення Замовника з документами, надані 19.06.2024 та 20.06.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно даних електронної системи закупівель Замовник у період з 02.04.2024 по 04.04.2024 здійснював розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «БлекБьорд Технології». Відповідно до Протокольного рішення від 04.04.2024 № 5 (далі – Рішення № 5) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БлекБьорд Технології». У вказаному вище Рішенні № 5 Замовник зазначив, що відповідно до пункту 42 Особливостей № 1178 він 03.04.2024 звернувся до ТОВ «БлекБьорд Технології» для уточнення характеристик відеопередавачів. Листом № 0304/3 від 03.04.2024р ТОВ «БлекБьорд Технології» надало інформацію про характеристики відеопередавачів. Зазначені характеристики не відповідають вимогам Замовника, зокрема кількість каналів 40, вимога Замовника 48, потужність 2 Вт, вимога Замовника 2,5 Вт. Отже, пропозиція ТОВ «БлекБьорд Технології» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БлекБьорд Технології» на підставі пункту 44 Особливостей № 1178. Пунктом 42 Особливостей № 1178 передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Варто зауважити, що пункт 42 Особливостей № 1178 не передбачає звернення саме до учасника за підтвердженням наданої ним інформації. Також, відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на зазначене вище, Замовник поза електронною системою закупівель звернувся до учасника процедури закупівлі для отримання від нього у паперовому вигляді інформації, наданої цим учасником через електронну систему закупівель, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону та пункту 42 Особливостей № 1178. Через електронну систему закупівель Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «Відповідно до ч.2 ст.83 Цивільного кодексу України "Товариством є ОРГАНІЗАЦІЯ, створена шляхом об'єднання осіб (учасників), які мають право участі у цьому товаристві. Товариство може бути створено однією особою, якщо інше не встановлено законом. Товариства поділяються на підприємницькі та непідприємницькі". Відповідно до ч.1 ст.84 Цивільного кодексу України "Товариства, які здійснюють підприємницьку діяльність з метою одержання прибутку та наступного його розподілу між учасниками (підприємницькі товариства), можуть бути створені лише як господарські товариства (повне товариство, командитне товариство, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ або додатковою відповідальністю, акціонерне товариство) або виробничі кооперативи чи сільськогосподарські кооперативи, сільськогосподарські кооперативні об’єднання, що діють з метою одержання прибутку". Відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, ПІДПРИЄМСТВ, установ, ОРГАНІЗАЦІЙ відповідно до їх компетенції. ТОВ «БлекБьорд Технології» відноситься до категорії юридичних осіб, до яких можна звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником. Враховуючи вищенаведене Замовник не порушив вимоги законодавства про закупівлі. Додатково повідомляємо, що пропозиція ТОВ «БлекБьорд Технології» не відповідала вимогам технічного завдання, що було виявлено внаслідок отримання відповіді на запит». Проте, надане пояснення не спростовує порушення Замовником вимог частини восьмої статті 12 Закону та пункту 42 Особливостей № 1178, оскільки, незалежно від організаційно-правової форми учасника, отримання замовником поза електронною системою інформації від учасника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Дані дії Замовника порушують встановлені статтею 5 Закону принципи здійснення публічних закупівель такі, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень: 25.06.2024 16:53 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 16:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок повідомляємо, що Замовник буде здійснювати в подальшому закупівлі з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону та буде вжито заходів щодо недопущення у подальшому порушень частини восьмої статті 12 Закону, пункту 42 Особливостей №1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань).
Дата публікації звіту: 27.06.2024 16:38

Запити/Пояснення