• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради за кодом ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Номер: 29d7bb1130bf4a5991729b5afc000988
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 05.06.2024 16:36 - 27.06.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.06.2024 № 35-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 червня 2024 року № 35-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2024-03-20-006650-a від 20.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує усунути порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 22.04.2024 № 210 в повному обсязі (в т.ч. Договірної ціни) та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-03-20-007844-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 № 258 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.03.2024; тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Столярчук Юрій Октавіанович, Приватного підприємства «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ», Фізичної особи-підприємця «ГЕРАСИМОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ» (далі – ФОП «ГЕРАСИМОВ А.Л.»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП «ГЕРАСИМОВ А.Л.» до 13.04.2024; рішення (протоколи) уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 № 257, від 03.04.2024 № 298, від 09.04.2024 № 308, від 11.04.2024 № 312, від 15.04.2024 № 319; повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024; договір від 22.04.2024 № 210; пояснення Замовника з документами, надані 12.06.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Так, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив договір від 22.04.2024 № 210 (далі – Договір № 210). Згідно з пунктом 2.1 розділу 2 Договору № 210 Договірна ціна є невід’ємною частиною цього договору. Однак, Договірну ціну Замовник в електронній системі не оприлюднив, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Через електронну систему закупівель Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «…Договірна ціна є невід'ємною частиною цього Договору, як і вся кошторисна документація, але на цьому документі не зазначено, що це є додаток. Також в пункті 2.1 розділу 2 Договору від 22.04.2024 № 210 немає відповідного посилання – "Договірна ціна (Додаток 1 до Договору від 22.04.2024 № 210)". Тобто, документ "Договірна ціна" не оформлений як Додаток 1 до Договору від 22.04.2024 № 210 та не був оприлюднений як додаток разом з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації) при оголошенні закупівлі UA-2024-03-20-006650-a». Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту наявності порушення в частині неоприлюднення Договірної ціни, оскільки, незважаючи на відсутність у Договорі № 210 визначення Договірної ціни як додатку, Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору № 210, та повинна бути оприлюднена цілісно із цим договором. Таким чином, в порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив Договір № 210 не у повному обсязі, а саме не оприлюднив Договірну ціну до Договору № 210, яка відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору № 210 є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень: 18.06.2024 11:35 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2024 11:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону усунуто.
Дата публікації звіту: 19.06.2024 15:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.06.2024 09:20

Запити/Пояснення