-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради за кодом ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Номер:
29d7bb1130bf4a5991729b5afc000988
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2024 00:00
Період моніторингу:
05.06.2024 16:36 - 27.06.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2024 № 35-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 червня 2024 року № 35-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-03-20-006650-a від 20.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує усунути порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 22.04.2024 № 210 в повному обсязі (в т.ч. Договірної ціни) та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-03-20-007844-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 № 258 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.03.2024; тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Столярчук Юрій Октавіанович, Приватного підприємства «ДОРЛІДЕР ПОДІЛЛЯ», Фізичної особи-підприємця «ГЕРАСИМОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ» (далі – ФОП «ГЕРАСИМОВ А.Л.»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП «ГЕРАСИМОВ А.Л.» до 13.04.2024; рішення (протоколи) уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 № 257, від 03.04.2024 № 298, від 09.04.2024 № 308, від 11.04.2024 № 312, від 15.04.2024 № 319; повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024; договір від 22.04.2024 № 210; пояснення Замовника з документами, надані 12.06.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Так, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив договір від 22.04.2024 № 210 (далі – Договір № 210).
Згідно з пунктом 2.1 розділу 2 Договору № 210 Договірна ціна є невід’ємною частиною цього договору.
Однак, Договірну ціну Замовник в електронній системі не оприлюднив, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Через електронну систему закупівель Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «…Договірна ціна є невід'ємною частиною цього Договору, як і вся кошторисна документація, але на цьому документі не зазначено, що це є додаток. Також в пункті 2.1 розділу 2 Договору від 22.04.2024 № 210 немає відповідного посилання – "Договірна ціна (Додаток 1 до Договору від 22.04.2024 № 210)". Тобто, документ "Договірна ціна" не оформлений як Додаток 1 до Договору від 22.04.2024 № 210 та не був оприлюднений як додаток разом з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації) при оголошенні закупівлі UA-2024-03-20-006650-a».
Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту наявності порушення в частині неоприлюднення Договірної ціни, оскільки, незважаючи на відсутність у Договорі № 210 визначення Договірної ціни як додатку, Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору № 210, та повинна бути оприлюднена цілісно із цим договором.
Таким чином, в порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив Договір № 210 не у повному обсязі, а саме не оприлюднив Договірну ціну до Договору № 210, яка відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору № 210 є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
18.06.2024 11:35 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2024 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону усунуто.
Дата публікації звіту:
19.06.2024 15:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
.
Дата публікації:
20.06.2024 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
d6721d79985f434cbcb49820179ce6d1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2024 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради за кодом ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-006650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому у річному плані закупівлі Вами не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, якщо джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету України?
3. Згідно з пунктом 4.4 розділу 4 договору від 22.04.2024 № 210 (далі – Договір № 210), укладеного за результатом проведеної закупівлі із ФОП «ГЕРАСИМОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ», термін виконання робіт до 30.04.2024.
3.1. Чи виконано Договір № 210 в повному обсязі?
3.2. Чи укладено до Договору № 210 додаткові угоди, зокрема щодо продовження терміну виконання робіт? Якщо так, надайте копії таких додаткових угод.
3.3. Надайте інформацію про суми коштів, сплачених за Договором № 210.
4. Чому Вами не оприлюднено Договірну ціну, яка відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору № 210 є невід’ємною частиною цього договору?
5. Надайте інформацію та відповідні документи, що стосуються Договору № 210: розрахунок договірної ціни, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
1887cc4a26354bbf9ec202ed23416d56
Назва:
Пояснення (інформація та документи) у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради за кодом ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-006650-a):
Дата опублікування:
12.06.2024 15:53
Опис:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
З метою визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також розміру очікуваної вартості закупівлі, укладено Договір з ФОП Варгуляк Геннадій Борисович від 27.02.2024 № КД-05/24 про надання послуг з розробки кошторисної документації «Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради» (ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування)» (Договір та кошторисна документація додаються).
Також, між Замовником та ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» укладено Договір від 04.03.2024 № 40231-22 про надання робіт з проведення експертизи проекту будівництва щодо розгляду кошторисної частини проектної документації об’єкту будівництва (Договір та Експертний звіт додаються).
На підставі позитивного Експертного звіту від 05.03.2024 № 46324, наказом генерального директора КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради від 06.03.2024 № 19 од § 1 затверджено проектно-кошторисну документацію на роботи «Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради» (Наказ додається).
Загалом розмір очікуваної вартості закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до Порядку організації планування та проведення закупівель (далі Порядок), затвердженого наказом генерального директора КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради від 31.12.2021 № 123-од § 3 (скан-копія Порядку додається).
Відповідно до Порядку, визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні показники із зазначенням технічних і якісних характеристик) здійснюється Ініціатором закупівлі на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних потреб та потреб майбутніх періодів для забезпечення діяльності Замовника. Згідно Порядку, Ініціатори закупівлі готують Заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, обов’язково зазначаючи в ній інформацію про очікувану вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Ініціатор закупівлі розраховує очікувану вартість закупівлі керуючись примірною Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Разом з тим, Ініціатор Закупівлі, з метою формування актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Ініціатор закупівлі несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної в Заявці (скан-копія Заявки додається).
2. Чому у річному плані закупівлі Вами не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету, якщо джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету України?
КНП «Хотинська багатопрофільна лікарня» Хотинської міської ради є комунальним неприбутковим підприємством. Джерело фінансування за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 1-49 по 1-58 (1-53 частково) корпусу Ж КНП "Хотинська багатопрофільна лікарня" Хотинської міської ради за кодом ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» є кошти НСЗУ, які отримує Замовник за надані пацієнтам медичні послуги відповідно до укладеного Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій від 08.02.2024 № 3815-Е124-Р000, про що зазначено в Плані Закупівлі. (Ідентифікатор плану UA-P-2024-03-20-007844-a). Тобто, отримані кошти надходять на банківський рахунок, в якому обслуговується Замовник. Оплата, отримана від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і її використання не регулюється бюджетним законодавством, тому не було зазначено код економічної класифікації видатків бюджету.
3. Згідно з пунктом 4.4 розділу 4 договору від 22.04.2024 № 210 (далі – Договір № 210), укладеного за результатом проведеної закупівлі із ФОП «ГЕРАСИМОВ АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ», термін виконання робіт до 30.04.2024.
3.1. Чи виконано Договір № 210 в повному обсязі? В частині зобов’язань щодо робіт Договір виконано в повному обсязі. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 30.04.2024 року, Акт приймання виконаних будівельних робіт від 30.04.2024 року додаються.
3.2. Чи укладено до Договору № 210 додаткові угоди, зокрема щодо продовження терміну виконання робіт? Якщо так, надайте копії таких додаткових угод. Ні, до Договору від 22.04.2024 № 210 додаткових угод не було укладено. Строк дії Договору від 22.04.2024 № 210 з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, а в частині зобов’язань щодо оплати - до повного його виконання.
3.3. Надайте інформацію про суми коштів, сплачених за Договором № 210. За Договором від 22.04.2024 № 210 розрахунків не проводилося.
4. Чому Вами не оприлюднено Договірну ціну, яка відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору № 210 є невід’ємною частиною цього договору?
Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього. Так, Договірна ціна є невід'ємною частиною цього Договору, як і вся кошторисна документація, але на цьому документі не зазначено, що це є додаток. Також в пункті 2.1 розділу 2 Договору від 22.04.2024 № 210 немає відповідного посилання – «Договірна ціна (Додаток 1 до Договору від 22.04.2024 № 210). Тобто, документ «Договірна ціна» не оформлений як Додаток 1 до Договору від 22.04.2024 № 210 та не був оприлюднений як додаток разом з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації) при оголошенні закупівлі UA-2024-03-20-006650-a. Тому, уповноваженою особою не було оприлюднено Договірну ціну (Договірна ціна додається).
5. Надайте інформацію та відповідні документи, що стосуються Договору № 210: розрахунок договірної ціни, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів. Проектно-кошторисна документація за результатами проведеної процедури додається. Пояснення, інформація та документи, щодо яких було зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань надано через електронну систему закупівель.