• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення учнів із сіл: Білин , Охнівка, Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку) за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Завершена

149 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 45f924da50ef441398e2fe4840fe10df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-22-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.05.2024 17:55 - 13.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.05.2024 № 27-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.05.2024 №27-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2024-03-20-004446-a від 20.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Гуманітарного відділу виконавчого комітету Оваднівської сільської ради (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-03-20-004446-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, договір про надання послуг від 15.03.2024 № 5-П без використання електронної системи, укладений з Павловським Петром Сергійовичем (РНОКПП 1734819975) на суму 149 600,00 грн (файл «Договір перевезення.pdf»), пояснення (інформація, документи), надані Замовником 29.05.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.05.2024. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Так, відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Тобто, Замовник має обов’язок проводити процедуру закупівлі відповідно до Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на виконання вимог пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. Водночас, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей, Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника. На запит Управління Замовник в електронній системі закупівель надав копію Обґрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, затвердженого начальником Гуманітарного відділу (файл «Скан.копія Обгрунтування.pdf») та пояснення, що «У зв'язку із технічним збоєм під час публікації звіту про закупівлю без використання електронної системи закупівель, файл документу обґрунтування не завантажено у систему, що було виявлено після її публікації.». Отже, Замовником 20.03.2024 в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-03-20-004446-a оприлюднено лише договір про надання послуг від 15.03.2024 №5-П із специфікацію до нього. Таким чином, Замовником 20.03.2024 в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, чим порушено вимоги пунктів 3 та 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.05.2024 17:35 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2024 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Гуманітарним відділом виконавчого комітету Оваднівської сільської ради були вжиті заходи в частині недопущення у майбутньому виявленого порушення (порушень) шляхом здійснення Уповноваженою особою аналізу помилок та зобов’язано її приймати участь у навчаннях, семінарах та тренінгах з питань організації та проведення належним чином публічних закупівель, суворо дотримуючись чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 31.05.2024 12:09

Запити/Пояснення