-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95-Євро5 та Дизельне паливо ДП-Л(З)-Євро5-В0 (за талонами або скретч-картками)
Завершена
1 029 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 148.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 148.00 UAH
Номер:
0e4cebb14f8c4c08b2d147dd599b6fb5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2024 00:00
Період моніторингу:
02.07.2024 10:40 - 24.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2024 № 49-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.07.2024 № 49-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2024-03-19-012576-a 19.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору про закупівлю товарів від 16.04.2024 № Б-4, укладеного з ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Коблівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.03.2024 № 8 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ « УКРНАФТА-ПОСТАЧ»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 01.04.2024 № 11 та від 08.04.2024 № 14; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 16.04.2024 № Б-4 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткова угода від 09.05.2024 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація» до Тендерної документації «учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає Довідку про мережу АЗС згідно з Таблицею 1, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС, розташованої на території с. Коблево, Миколаївського району, Миколаївської області, та не менше однієї власної або партнерської, або орендованої тощо автозаправної станції у кожній області по всій території України».
Учасник ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції надав «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація» від 25.03.2024 б/н (файл «1. ВСІ ДОВІДКИ.pdf»), в якій зазначив про наявність однієї АЗС, розташованої в с. Коблево, назву партнера, з яким укладено відповідний договір для використання цієї АЗС, та номер телефона, як то передбачено Таблицею 1 пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації.
Також ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції надало лист від ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» від 22.03.2024 № 89 (файл «7. Лист Синергия.pdf») (далі – Лист), в якому зазначено, що «ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» виступає керуючою компанією мережі автозаправних станцій, яка здійснює реалізацію нафтопродуктів під брендом «БРСМ НАФТА» і є партнером Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Синергія Систем». Також в додатку до цього Листа надається мережа АЗС, розташованих в областях України, окрім Донецької та Луганської областей, що працює під брендом «БРСМ НАФТА».
Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», в якому просить надати «довідку про мережу АЗС згідно з Таблицею 1 Додатку 4 до Тендерної документації, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника, із зазначенням посади, прізвища, ініціалів, підпису уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі наявності)».
На вимогу Замовника про усунення невідповідностей ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» надало «Довідку про АЗС» б/д б/н (файл «24 години.pdf») (далі – «Довідка про АЗС»), яка фактично є витягом з документу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація» від 25.03.2024 б/н, зазначеному вище, та яка містить інформацію щодо однієї АЗС, розташованої в с. Коблево. Необхідно зазначити, що «Довідка про АЗС» не містить інформації щодо переліку АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника, та які знаходяться в інших, ніж Миколаївська, областях.
Отже, учасник ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про тзакупівлю.
Крім того, необхідно зазначити, що в інформації, наданій ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі тендерної пропозиції, відсутні відомості щодо наявності не менше однієї АЗС, розташованих на території Донецької та Луганської областей, що не відповідає умовам пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації, оскільки Замовник встановив вимогу щодо наявності не менше однієї власної або партнерської, або орендованої тощо автозаправної станції у кожній області по всій території України без виключень.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Натомість Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
24.07.2024 15:44 - 08.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2024 15:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
02.07.2024 року Державна аудиторська служба України було розпочато моніторинг UA-M-2024-07-02-000007. Датою прийняття рішення у відповідності до наказу Державної аудиторської служби України від 01.07.2024 № 49-З «Про початок моніторингу процедури закупівель/закупівлі» останнім з 01.07.2024 по 23.07.2024 в порядку Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Підстава проведення моніторингу - доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2024.
02.07.2024 року органом фінансового контролю було опубліковано Запит про надання пояснень (інформації/документів) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступним питань:
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
04.07.2024 року в електронній системі закупівель Замовником опубліковано інформацію та надано документи з приводу зазначених питань органу фінансового контролю.
24.07.2024 року в електронній системі закупівель викладено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), згідно якого Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору про закупівлю товарів від 16.04.2024 № Б-4, укладеного з ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Згідно висновку про наявність порушень законодавства під час проведеного моніторингу: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Коблівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.03.2024 № 8 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ « УКРНАФТА-ПОСТАЧ»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 01.04.2024 № 11 та від 08.04.2024 № 14; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 16.04.2024 № Б-4 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткова угода від 09.05.2024 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що на відповідні питання орган фінансового контролю не вимагав надання роз’яснень (інформації/документів), а саме щодо окремої думки в частині не виправлення після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі пропозиції.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» наявна інформація та документи, щодо переліку АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника, та які знаходяться в інших, ніж Миколаївська, областях.
Таким чином Учасник виконав вимоги встановлені Тендерною документацією і Замовник не виявив підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ».
Слід зазначити, Державна аудиторська служба України під час проведення моніторингу процедури закупівлі не скористалась своїм правом звернутись за роз’ясненнями з даного питання до Замовника. Таким чином у Замовника не було змоги надати ґрунтовні роз’яснення.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не погоджується з рішенням Державної аудиторської служби України і буде оскаржувати висновок у суді.
Дата публікації:
31.07.2024 12:36
Дата відкриття провадження:
18.09.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
400/8141/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
02.07.2024 року Державна аудиторська служба України було розпочато моніторинг UA-M-2024-07-02-000007. Датою прийняття рішення у відповідності до наказу Державної аудиторської служби України від 01.07.2024 № 49-З «Про початок моніторингу процедури закупівель/закупівлі» останнім з 01.07.2024 по 23.07.2024 в порядку Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Підстава проведення моніторингу - доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2024.
02.07.2024 року органом фінансового контролю було опубліковано Запит про надання пояснень (інформації/документів) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступним питань:
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
04.07.2024 року в електронній системі закупівель Замовником опубліковано інформацію та надано документи з приводу зазначених питань органу фінансового контролю.
24.07.2024 року в електронній системі закупівель викладено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), згідно якого Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору про закупівлю товарів від 16.04.2024 № Б-4, укладеного з ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Згідно висновку про наявність порушень законодавства під час проведеного моніторингу: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Коблівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.03.2024 № 8 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ « УКРНАФТА-ПОСТАЧ»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»; протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 01.04.2024 № 11 та від 08.04.2024 № 14; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 16.04.2024 № Б-4 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткова угода від 09.05.2024 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Слід зазначити, що на відповідні питання орган фінансового контролю не вимагав надання роз’яснень (інформації/документів), а саме щодо окремої думки в частині не виправлення після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у складі пропозиції.
Звертаємо увагу, що у складі пропозиції учасника ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» наявна інформація та документи, щодо переліку АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника, та які знаходяться в інших, ніж Миколаївська, областях.
Таким чином Учасник виконав вимоги встановлені Тендерною документацією і Замовник не виявив підстав для видхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ».
Слід зазначити, Державна аудиторська служба України під час проведення моніторингу процедури закупівлі не скористалась своїм правом звернутись за роз’ясненнями з даного питання до Замовника. Таким чином у Замовника не було змоги надати ґрунтовні роз’яснення.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не погоджується з рішенням Державної аудиторської служби України і буде оскаржувати висновок у суді.
Дата публікації звіту:
31.07.2024 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
41502dc900e94d9299df4b9d7199f853
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.07.2024 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-012576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c72fb6a4a73244248e830061ebc53876
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів) на запит
Дата опублікування:
04.07.2024 14:28
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
По питанню 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь.
Обгрунтування розміру витрат. Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Потреба замовника є плановою та була визначена згідно з кошторисними призначеннями на 2024р. відповідно до рішення чергової сесії Коблівської сільської ради від 22.12.2023 № 30 «Про бюджет Коблівської сільської територіальної громади на 2024 рік». Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно до фактичного обсягу витрат бензину та дизельного палива у 2023 році та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2024 рік на виробничі потреби поточної діяльності, у тому числі для забезпечення безперебійної роботи наявних транспортних засобів, на потреби територіальної оборони, на забезпечення виконання заходів, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями, на реалізацію заходів із забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю виробничих потреб поточної діяльності, у тому числі для забезпечення безперебійної роботи наявних транспортних засобів під час виконання функцій та завдань покладених на сільську раду, на потреби територіальної оборони, на забезпечення виконання заходів, пов’язаних з надзвичайними ситуаціями, на реалізацію заходів із забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб.
Технічні характеристики товару розроблені відповідно до технічних норм, правил, стандартів, діючих на території України, а саме ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього), Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Якісні характеристики предмета закупівлі розроблено у відповідності значенням норм за екологічним класом Євро5. Термін постачання - з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року. Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, відпуск нафтопродуктів замовнику повинен здійснюватись цілодобово, тому замовником встановлена в тендерній документації вимога в частині здійснення поставки на АЗС у межах території с. Коблеве Миколаївського району Миколаївської області, так як це зручна відстань від локацій автотранспорту замовника та на які економічно доцільно їхати для заправки автотранспорту. Відпуск палива замовнику має здійснюватися на АЗС по талонах або скретч-картках, так як це є доцільним у веденні обліку обсягів витраченого палива, можливість контролювати видатки та відповідно більш точно планувати витрати на паливо. Також, з метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару.
Обгрунтування очікуваної вартості. Очікувану вартість визначено відповідно до пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел, а саме на сайті Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/reg/nikolaevskaya/). Розрахунок було здійснено за видами палива та у розрізі операторів по Миколаївській області станом на 04.03.2024 (скрін у додатку). До розрахунку було прийнято ціни тих операторів, АЗС яких розташовані в межах території с. Коблеве: Авіас, БРСМ, AMIC, та враховуючи середню ціну по області. Також було проаналізовано ціни за лютий 2024р. (скрін у додатку). Так як закупівля планувалася з огляду на річну потребу та враховуючи динаміку підвищення цін (скріни у додатку), очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано з урахуванням інфляційних процесів та можливого підвищення цін на дату укладання договору. Розрахунок у додатку.
Керуючись нормами ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи зазначене, Коблівською сільською радою оприлюднено інформацію згідно предмету закупівлі товару Бензин А-95-Євро5 та Дизельне паливо ДП-Л(З)-Євро5-В0 (за талонами або скретч-картками) очікуваною вартістю 1029600,00 гривень на авторизованому електронному майданчику в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-012576-a).
По питанню 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду
Відповідь.
Пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова) встановлено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, на офіційному вебсайті Коблівської сільської ради, як головного розпорядника бюджетних коштів, було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://koblivska-gromada.gov.ua/news/1711360225/).».