-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб житньо-пшеничний за ДК 021:2015 :15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб житньо-пшеничний
Завершена
117 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 589.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 589.00 UAH
Номер:
c40ef2b889df4f789ee7a3bf9b948e32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 11:23 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-03-19-010334-a 19.03.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАША БУЛОЧКА» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Сновська центральна районна лікарня» Сновської міської ради Сновського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.03.2024 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА» (далі – ТОВ «НАША БУЛОЧКА»), протокольне рішення уповноваженої особи від 28.03.2024 б/н, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2024, договір про закупівлю від 04.04.2024 № 88, укладений Замовником з ТОВ «НАША БУЛОЧКА») (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 22.03.2024 б/н, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.04.2024 та 26.04.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАША БУЛОЧКА» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Згідно з абзацом одинадцятим пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки» тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця)».
Разом з тим, відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «НАША БУЛОЧКА» відсутні документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «НАША БУЛОЧКА», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «НАША БУЛОЧКА» переможцем процедури закупівлі від 28.03.2024 б/н, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.03.2024 та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2024, та укладено договір закупівлі від 04.04.2024 № 88.
В ході моніторингу процедури закупівлі додатковою угодою від 22.04.2024 б/н Замовником розірвано договір та 22.04.2024 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
01.05.2024 17:20 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
876fe590b5ec4e2dbeb0c0cb63f93f0a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2024 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Хліб житньо-пшеничний» за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікуваною вартістю 117 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-010334-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю послуг їдалень від 04.04.2024 № 88, укладеного Замовником із комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний».
3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА» відсутні наступні документи:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі;
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Відповідна вимога Замовника зазначена у пункті 3.1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з абзацом третім підпункту третього пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
З огляду на вищезазначене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
72f46af48af144958b01d0affedea842
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ ВІД 22.04.2024 ЩОДО ЗАКУПІВЛІ Хліб житньо-пшеничний (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) за ДК 021:2015: 15810000 ID Закупівлі UA-2024-03-19-010334-a
Дата опублікування:
25.04.2024 14:35
Опис:
Для потреб КНП «Сновська ЦРЛ» , згідно клопотання сестри медичної з дієтичного харчування (додаток1), постало питання закупівлі хліба житньо-пшеничнього для харчування хворих лікарні .
Був проведений аналіз ціни на хліб в Чернігівській області (додаток 2) де середня ціна в березні склала 33,76 грн. за кілограм. Для більш точного визначення суми закупівлі був направлений лист до постачальника хліба для закладу в 2023 р. ФОП Гзирбалян О.Р. ,де в наданій відповіді була вказана ціна 19 грн. за одну хлібину 0,700 кг(1кг-27,14 грн.)(додаток 3 скрін хліб ) . При проведенні розрахунку ,згідно клопотання, 6200 шт по 19,00 грн. визначена сума закупівлі 117800, грн. з ПДВ.
Уповноваженою особою було прийнято рішення про проведення ВТ з особливостями.
Протоколом уповноваженої особи від 19.03.2024 року були затверджена тендерна документація щодо закупівлі — Хліб житньо-пшеничний (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) за ДК 021:2015: 15810000-Єдиного закупівельного словника на 2024 рік та оголошення про проведення відкритих торгів (Додаток 4 протокол ) .
Щодо питання про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель переможця процедури закупівлі,а саме : інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ,Товариство з обмеженою відповідальністю «Наша булочка» надало письмо ,в якому вказало ,що у зв’язку з технічною неможливістю загрузити документи переможця в системі передали в паперовому вигляді (Додаток 5 ТОВ Наша булочка).
Щодо до довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, вона містилась в тендерній пропозиції файл Довідка про відсутність підстав абз 14 в п 47 особливостей.pdf( Закупівельна документація 26 березня 2024 в 13:28 https://b2b.newtend.com/opc/tender/c224b7328a2046479afb74102fa5d751/bid/8d4a425458584ac68d8527c7ad054d60/documents/9c1435ab0c89452fae9f4a80be9e5afb/NB2HI4DTHIXS64DVMJWGSYZNMRXWG4ZOOBZG66TPOJZG6LTHN53C45LBF5TWK5BPGIYGMZJQHA2GGMBUGZSTIMZUGFRGENBYMQ2TSMJXHFTDSZDDGU2D6U3JM5XGC5DVOJST22LGLBAWYR3ZKZYG45DGMNXE4STKMRHUW42DJ5GDQRSTHB3EWVBTKV2GISCQGEZEQMCSOJUWSOL2PAYFET2MEUZEEWCCGRUXEUSNG4YFMOKJJE3UEOKQMZ2GSNZVO5IXA3CQN5CGOOKBIESTGRBFGNCCMS3FPFEUIPJVGI2DMMRTGQYA====/download).
Якщо брати до уваги,що на торги вийшов лише один учасник і врахувати всі пояснення від ТОВ «Наша булочка» з приводу технічної неможливості підгрузити документи переможця і надання довідок в паперовому варіанті, а також враховувати нагальну потребу поставки хліба житньо-пшеничний ( з 05.04.2024 року) був підписаний договір №88 від 04.04. 2024 року на суму 99696 грн. 00 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч шістсот дев’яносто шість грн.00 коп.) в тому числі ПДВ 16616 грн. 00 коп.
Щодо інформації про стан виконання договору про закупівлю :
Договір №88 від 04.04.2024 року на поставку хліба житньо-пшеничного для потреб КНП «Сновська ЦРЛ» з ТОВ «Наша булочка» було розірвано 22.04.2024 року. Інформація про розірвання оприлюднена .
https://lb-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/contracts/d836d19386fb47ab9e91290e16c7b1d0/documents/d466493402b04c339787c7e3a9c71460?download=9b335cdcad7e47bf9c081abea4a63cda
Уповноважена особа КНП «Сновська ЦРЛ» Ірина Лизогуб
Номер:
14a763a9c34142f89adeaf5077209c69
Назва:
Уточнення до запиту щодо надання пояснень, опублікованому 2024-04-22 16:35:30
Дата опублікування:
23.04.2024 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У абзаці третьому запиту щодо надання пояснень читати "(2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю послуг їдалень від 04.04.2024 № 88, укладеного Замовником із товариством з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА».)"