• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Виконання робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції, індивідуальний тепловий пункт) «Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровської міської ради. Амбулаторія № 1» розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Ламана,4

Завершена

408 506.32 UAH без ПДВ
Номер: ffda8f00fca04c19a5de02b912acf462
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-17-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.08.2024 11:43 - 05.09.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 13.08.2024 № 105 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2024 № 105 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2024-03-19-005577-a 19.03.2024 Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів, у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради (далі - Замовник) UA-P-2024-03-15-010128-a, договір на виконання технічного нагляду від 15.03.2024 №4лк, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 20.08.2024 на запит про надання пояснень від 15.08.2024 року.
Період усунення порушень: 28.08.2024 15:37 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 15:37

Запити/Пояснення