-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль підвищеної прохідності типу Pick-up
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер:
0b0aca399e924edca50209c45d927f19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 16:46 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-19-005268-a, 19.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладення договору про закупівлю; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладення договору про закупівлю; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документації, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.03.2024 №31; внесення змін до тендерної документації від 22.03.2024; запитання до процедури потенційних учасників від 19.03.2024; роз’яснення до процедури потенційним учасникам 21.03.2024; вимога про усунення порушення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЖАК МОТОРС Україна» від 20.03.2024; відповідь замовника на вимогу від 21.03.2024; протокол про визначення переможцем процедури закупівлі від 04.04.2024 № 45 та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2024-03-19-005268-a від 04.04.2024; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 20.06.2024 в електронній системі закупівель (з додатками).
За результатами проведеної процедури замовником укладено договір № 1204 від 12.04.2024 з ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ» на загальну суму 4 195 800,00 грн з ПДВ 699 300,00 грн.
Період усунення порушень:
25.06.2024 17:23 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
fa47535844b648688c512076c1e03947
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною 4 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-005268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4037bacf1d2f4675a9d22b89d00067c4
Назва:
Пояснення на запит 1
Дата опублікування:
20.06.2024 12:56
Опис:
На Ваш Запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі щодо закупівлі автомобілів підвищеної прохідності типу Pick-up (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-19-005268-a) Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляє наступне.
19.03.2024 року Виконавчим комітетом Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі автомобілів підвищеної прохідності типу Pick-up (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-005268-a), де очікувана вартість закупівлі була визначена у розмірі 4 200 000 на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме п. 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема на сайтах виробників та/або постачальників (дилерів) відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" тощо з урахуванням необхідності додаткового обладнання автомобілів типу пікап (запасне колесо, наявність домкрата та троса тощо).
Зокрема при розрахунку очікуваної вартості закупівлі було враховано наступні інтернет ресурси (надаються посилання на відповідні сторінки сайтів дилерів автомобілів або відповідні сторінки публічних електронних майданчиків, а саме: системи "Prozorro", пропозиції на яких найбільшою мірою відповідають потребам замовника та були враховані при розрахунку очікуваної вартості закупівлі):
1) https://toyota.com.ua/hilux (на момент закупівлі вартість автомобіля пікап з відповідними характеристиками становила за даними цього ресурсу 1 475 300 грн);
2) https://mitsubishi-poltava.com.ua/models/L200 (вартість за одиницю становила 1 399 000 грн та на сьогодні не змінилися дані);
3) https://ford.ua/ranger/%D0%9E%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4 (вартість за одиницю становила 2 006 054 грн та на сьогодні не змінилися дані);
4) https://www.peugeot.ua/links/technical-specifications.html?lcdv16=2PKPEKHK4GGLA012 (вартість за одиницю становила 1 438 700 грн та на сьогодні не змінилися дані);
5) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-003253-c (вартість за одиницю товару 1 245 000 грн);
6) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-016141-a (вартість за власне одиницю товару 1 623 516,57 грн);
7) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-07-014312-a (вартість за одиницю товару 1 391 900 грн);
8) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-004972-a (вартість за одиницю товару 1 481 800 грн);
9) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-011800-a (вартість за одиницю 1 800 300 грн);
10) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-009847-a (вартість за одиницю 1 449 500 грн)
Інші закупівлі в електронній системі закупівель "Prozorro", здійсненні протягом останнього часу перед безпосереднім оголошенням закупівлі UA-2024-03-19-005268-a, тим чи іншим чином не відповідали характеристикам автомобілів типу пікап, що закуповувалися згідно з тендерною документацією (насамперед вимогам щодо об’єму та потужності двигуна, які, виходячи з аналізованих відкритих джерел, в першу чергу впливають на ціну автомобілів подібного типу), а тому не були взяті до розрахунку при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Досліджувався при формуванні очікуваної вартості також сайт дилера автомобілів типу пікап марки JAC (https://jac-motors.com.ua/avto/pikapi/pickup-jac-t6-4h4.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzfvu257nhgMV0hqiAx0oCQgDEAAYAiAAEgLx8_D_BwE), однак через невідповідність характеристикам щодо об’єму двигуна та відсутність у відкритих джерелах пропозицій з вищим об’ємом відповідної моделі авто, то до уваги при розрахунку відповідні ціни не бралися.
Виходячи з аналізованих у відкритих джерелах пропозицій (наведені вище) середньоарифметичне значення масиву отриманих даних при визначенні очікуваної ціни за одиницю товару (обраховано наступним чином: 1) 1 475 300 + 1 399 000 + 2 006 054 + 1 438 700 + 1 245 000 + 1 623 516,57 + 1 391 900 + 1 481 800 + 1 800 300 + 1 449 500 = 15 311 070,57; 2) 15 311 070,57 / 10 (кількість пропозицій) = 1 531 107,057 – очікувана вартість за одиницю) перевищило 1 400 000,00 грн (за три автомобілі 4 200 000,00 грн відповідно), а тому замовником з урахуванням (у межах) виділених рішенням Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області коштів (розміру бюджетного призначення) на придбання автомобілів типу пікап визначено в оголошенні про проведення публічної закупівлі UA-2024-03-19-005268-a саме суму у розмірі 4 200 000 грн.
У свою чергу, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до реальних потреб замовника, що обумовлені необхідністю задоволення (виконання) запитів від військової частини (до пояснення додаються відповідні копії запитів з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), що і віднайшло своє відображення у відповідному розділі тендерної документації закупівлі UA-2024-03-19-005268-a.
Номер:
707a800b65bc48828d3a973cf47a961c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною 4 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-005268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0f5c34e165bb4906bb887b2b85e0e57c
Назва:
Пояснення на запит 2
Дата опублікування:
20.06.2024 12:59
Опис:
На Ваш Запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі щодо закупівлі автомобілів підвищеної прохідності типу Pick-up (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-19-005268-a) Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляє наступне.
Відповідне обгрунтування було оприлюднено замовником на офіційному вебресурсі (вебсайті) Щербанівської громади: https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ (зокрема з правої сторони головної сторінки пролиставши трошки вниз знаходиться рубрика «Список закупівель», де ввівши у строку пошуку відповідні дані (у даному випадку «pick up» тощо) є можливість ознайомитися з обґрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик будь-якого предмета закупівлі (у даному випадку автомобілів типу пікап) та визначено його очікувану вартість. Скріншоти сторінки з метою полегшення орієнтування додаються.