-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Легкові автомобілі спеціалізованого призначення (навчальні)
Завершена
19 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 99 750.00 UAH
Номер:
d95065ad92044a27923d186da7045e3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:52 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-03-18-012185-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПАРТЕК УКРАЇНА», ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного сервісного центру МВС (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 80, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТЕК УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПАРТЕК УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс»» (далі – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни, протоколи уповноваженої особи від 29.03.2024 № 98, від 03.04.2024 № 108, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2024, договір про закупівлю від 15.04.2024 № 125/60вс (далі – Договір) на суму 19 950 000,00 гривень, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.10.2024.
Період усунення порушень:
18.11.2024 18:01 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 18:01
Запити/Пояснення
Номер:
161e988c94684964bc25cfaf9cb76d71
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкових автомобілів спеціалізованого призначення (навчальні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, просимо надати інформацію (з підтверджуваними документами) щодо стану виконання договору про закупівлю від 15.04.2024 № 125/60вс, укладеного Замовником з ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» в частині постачання товару та здійснення оплати.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2dbef074ec814ef2aa9b05ae30f81920
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
31.10.2024 11:24
Опис:
ГСЦ МВС під час планування у березні 2024 року процедури відкритих торгів на закупівлю легкових автомобілів спеціалізованого призначення (навчальних) було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі пункту 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме – на підставі закупівельних цін попереднього року (2023 року) закупівель легкових автомобілів спеціалізованого призначення (навчальних) за відповідною формулою ОВ i = V * Ц м.п. х k i, де:
ОВ i – очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V – обсяг товарів, що закуповується;
Ц м.п. – ціна минулого періоду;
k i – коефіцієнт індексації.
При цьому, використовувся договір від 02 серпня 2023 року № 232/112вс про закупівлю легкових автомобілів спеціалізованого призначення (учбових), який був укладений за процедурою відкритих торгів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало відповідно до потреб замовника та на підставі вимог наказу Міністерство внутрішніх справ України, Міністерство освіти і науки України, Міністерство інфраструктури України та Міністерство соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 травня 2016 року за № 672/28802, наказів ГСЦ MBC від
05 травня 2023 року № 63 «Про організацію роботи з впровадження проєктів» та від 14 вересня 2021 року № 86 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації надання адміністративних послуг в системі сервісних центрів MBC».
Посилання на сторінку власного веб-сайту ГСЦ МВС на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/03/Obgruntuvannya-avto-SPZ.pdf.
Відповідно до договору про закупівлю від 15 квітня 2024 року № 125/60вс, укладеного ГСЦ МВС з ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» поставка легкових автомобілів спеціалізованого призначення (навчальних) була здійснена 16 липня 2024 року
у кількості 6 шт. (накладна від 16.07.2024 № 366, попередня оплата здійснена 18 квітня 2024 року відповідно до платіжного доручення № 1021 від 16.04.2024 та оплата від 17 липня 2024 року відповідно до платіжного доручення № 2331 від 16.07.2024) та 18 липня 2024 року у кількості 13 шт. (накладна від 18.07.2024
№ 375, оплата здійснена 24 липня 2024 року відповідно до платіжних доручень № 2423 від 23.07.2024 та № 2424 від 23.07.2024).