• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

24П-094_60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги автотранспортних засобів для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів та при будівництві майданчиків. ЛОТ №1 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автокранів вантажопідйомністю від 20 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів та при будівництві майданчиків); ЛОТ №2 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автокранів вантажопідйомністю від 25 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №3 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автокранів вантажопідйомністю від 30 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №4 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автокранів вантажопідйомністю від 30 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №5 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автокранів вантажопідйомністю від 50 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №6 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автокранів вантажопідйомністю від 50 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №7 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автогідропідйомників з висотою підйому стріли від 22 м та вантажопідйомністю від 200 кг для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №8 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги автогідропідйомників з висотою підйому стріли від 22 м та вантажопідйомністю від 200 кг для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №9 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги сідлових тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю від 40 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів та при будівництві майданчиків); ЛОТ №10 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги сідлових тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю від 55 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів); ЛОТ №11 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги сідлових тягачів з напівпричепами (бортові) вантажопідйомністю від 20 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів та при будівництві майданчиків); ЛОТ №12 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги сідлових тягачів з напівпричепами (бортові) вантажопідйомністю від 20 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів))

Завершена

76 208 379.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 25 290.00 UAH
Номер: 0b199bf647924658915ac3fd8dc49149
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.05.2024 12:59 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-03-18-011605-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про надання послуг від 20.05.2024 № УБГ-120/пс-24 за лотом №1 основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей в частині невідповідності нормам ЦКУ. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» за лотом № 10 установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ФОП Великолуг Є.С., ТОВ «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА» за лотом № 1, МП «ПРОТОН» за лотом № 2, ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД» за лотами № 1, № 3 та № 5, ТОВ «ПРІМЕКС-НІКА» за лотом № 6, ТОВ «СКС КРС» за лотами № 7 та № 8, ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» за лотами № 11, 12, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 2, № 3, № 5, № 6, № 7, № 8, № 10, № 11, № 12 та їх оприлюднення, відповідності умов таких договорів умовам тендерних пропозицій переможців - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 20.05.2024 № УБГ-120/пс-24 у відповідність до частини першої статті 41 Закону, пункту 17 Особливостей та нормам статті 805 ЦКУ, не допускати установлені порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 178, реєстри тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Великолуг Євгеній Сергійович (далі – ФОП Великолуг Є.С.), товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД» (далі - ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА» (далі – ТОВ «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА»), протокольне рішенням уповноваженої особи від 11.04.2024 № 234, від 24.04.2024 № 250, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024, Договір про надання послуг від 20.05.2024 № УБГ-120/пс-24 на суму 6 779 995,20 гривень по лоту №1; тендерну пропозицію малого підприємства «ПРОТОН» (далі - МП «ПРОТОН»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2024, Договір про надання послуг від 03.05.2024 № УБГ-14/пс-24 на суму 6 246 000,00 гривень по лоту №2; тендерну пропозицію ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД», вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про надання послуг від 06.05.2024 № УБГ-18/пс-24 на суму 6 941 505,60 гривень по лоту №3; тендерну пропозицію МП «ПРОТОН», вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішенням уповноваженої особи від 25.04.2024 № 262 про відхилення тендерної пропозиції МП «ПРОТОН», інформацію про відміну відкритих торгів за лотом №4; тендерну пропозицію ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД», вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про надання послуг від 06.05.2024 № УБГ-19/пс-24 на суму 6 328 836,00 гривень по Лоту №5; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРІМЕКС-НІКА» (далі – ТОВ «ПРІМЕКС-НІКА»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про надання послуг від 08.05.2024 № УБГ-43/пс-24 на суму 7 593 600,00 гривень по лоту №6; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКС КРС» (далі – ТОВ «СКС КРС»), повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2024, договір про надання послуг від 08.05.2024 № УБГ-44/пс-24 на суму 2 468 185,20 гривень по лоту №7; тендерну пропозицію ТОВ «СКС КРС», повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2024, договір про надання послуг від 06.05.2024 № УБГ-20/пс-24 на суму 2 468 185,20 гривень по лоту №8; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ «ДНІПРОТРАНСНАФТА» (далі - ТОВ «ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ «ДНІПРОТРАНСНАФТА»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішенням уповноваженої особи від 25.04.2024 № 267 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ «ДНІПРОТРАНСНАФТА», протокольне рішенням уповноваженої особи від 03.05.2024 № 285 про відміну процедури відкритих торгів по лоту №9; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» (далі - ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА»), вимога про усунення невідповідностей, обґрунтування аномально низької ціни, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про надання послуг від 08.05.2024 № УБГ-45/пс-24 на суму 5 299 990,00 гривень по лоту №10; тендерну пропозицію ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА», вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про надання послуг від 08.05.2024 № УБГ-46/пс-24 на суму 3 762 000,00 гривень по лоту №11; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСПЕЦТРАНС ПОЛТАВА» (далі - ТОВ «АВТОСПЕЦТРАНС ПОЛТАВА»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про надання послуг від 06.05.2024 № УБГ-22/пс-24 на суму 3 800 000,00 гривень по лоту №12, відповіді на пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 17.05.2024 та 28.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги за лотом № 4 не відбулись через відсутність пропозицій та за лотом № 9 не відбулись через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами моніторингу установлено. По лоту № 1 В пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей з вимогами щодо способу підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям відповідно до додатку №1 до тендерної документації. В пункті 1 додатку 1.1 до додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників в частині надання довідки за формою, згідно Додатку №1.1.1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» Додатку №1 до тендерної документації, із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості матеріально-технічних ресурсів для виконання договору, а саме автокранів вантажопідйомністю від 20 тон у кількості не менше трьох одиниць. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, з технічними характеристиками, зазначених у довідці учасником надається, зокрема свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі (якщо передбачено договорами оренди (найму)/лізингу), та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами. На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію ТОВ «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА» надана довідка від 27.03.2024 № 27/03-1 з відомостями про матеріально-технічні ресурси - вантажні (загальні/спеціальні) автокрани більше 20тн у кількості трьох одиниць та договори послуг оренди транспортних засобів від 01.01.2023 № 97-81/01-23, № 61-73/01-23 та договір послуг оренди транспортних засобів з екіпажем від 01.01.2023 № 60-47/01-23 (далі – Договори). Підпунктами 5.5, 5.6 пункту 5 «Права та обов`язки Орендодавця» Договорів визначено, що «Орендодавець гарантує забезпечувати своїми силами керування автомобiлем i його технiчну експлуатацiю вiдповiдно до цiлей оренди. Орендодавець несе витрати з оплати праці екіпажу (водія)». Переможцем торгів ТОВ «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА» надано проект договору (Додаток № 4 до тендерної документації) та калькуляцію вартості роботи автокранів вантажопідйомністю від 20 тон (додаток № 4 до Договору), до складу якої включена «Заробітна плата машиніста автокрана» та «Внески на фонд заробітної плати», а також витрати на орендну плату. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Статтею 805 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) передбачено, що «Управління та технічна експлуатація транспортного засобу, переданого у найм з екіпажем, провадяться його екіпажем. Екіпаж не припиняє трудових відносин з наймодавцем. Витрати на утримання екіпажу несе наймодавець». Замовником, за результатом торгів, з переможцем торгів за лотом № 1 ТОВ «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА» укладено договір про надання послуг від 20.05.2024 № УБГ-120/пс-24 (далі – Договір № УБГ-120/пс-24) із включенням в додатку 4 до Договору № УБГ-120/пс-24 калькуляції без змін проекту договору, який надав у своїй тендерній пропозиції переможець. Таким чином, в додаток 4 «Калькуляція вартості роботи автотранспортних засобів» до проекту договору, що надав переможець торгів у тендерній пропозиції, та Договору № УБГ-120/пс-24, включені витрати на заробітну плату машиніста орендованого автотранспорту, що суперечать вимогам статті 805 ЦКУ. Таким чином, Договір № УБГ-120/пс-24 за лотом №1 між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ЗМІЇВ – СПЕЦБУДТЕХНІКА» укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей в частині невідповідності нормам ЦКУ. По лоту № 10 За результатом моніторингу установлено, що Замовник в пункті 2 Додатку 1.1 та додатку № 1.2 до Додатку № 1 до тендерної документації встановив вимогу до учасників щодо надання довідки за встановленою формою із зазначенням наявності достатньої та необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації. «Мінімальні вимоги: - водії сідлових тягачів з напівпричепами (тралами) або аналогічна кваліфікація з відповідною категорією у кількості не менше 5 (п`яти) працівників. 2. Учасник повинен надати копії документів працівників, зазначених у довідці, згідно з п.п.1. зазначеного критерію, а саме: - копії посвідчень водіїв на право керування транспортним засобом необхідної категорії». На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасником ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» надана довідка від 27.03.2024 № 53 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в кількості 5 водіїв. В рядку 5 довідки від 27.03.2024 № 53 зазначено водія автотранспортоного засобу ІІ класу Білокінь Денис Віталійович із зазначенням посвідчення водія № ВХО 4521522 від 08.09.2018 терміном дії до 08.09.2048, категорії В, С, СЕ. Проте, учасником ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» у складі тендерної пропозиції надано завірену копію посвідчення водія Білокінь Денис Віталійович № ВВТ 492655 від 12.11.2013 терміном дії до 12.11.2043 категорії В, С. Відповідно до пункту 3 Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.1993 № 430 із змінами (далі - Положення) «транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії, зокрема: В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, - восьми; С - призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів); ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE - состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D, яким водій має право керувати, але який не належить до зазначених категорій составів транспортних засобів» Абзацом 2 пункту 5 Положення передбачено, що «До керування транспортними засобами категорій В, С1, С, D1 і D з причепами, повна маса яких становить більш як 750 кілограмів і загальна дозволена максимальна маса такого транспортного засобу і причепа перевищує 3500 кілограмів, а також зчепленими автобусами допускаються водії, які мають право на керування транспортними засобами категорій BE, С1Е, СЕ, D1E і DE». Предметом закупівлі за лотом № 10 – 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (послуги сідлових тягачів з напівпричепами (тралами) вантажопідйомністю від 55 тонн для виконання робіт з демонтування, мобілізації, монтування бурових верстатів). З огляду на викладене учасник ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» не дотримався вимог пункту 2 Додатку 1.1 та додатку № 1.2 до Додатку № 1 до тендерної документації, та не підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, щодо наявності в нього мінімальної кількості (не менше 5) водіїв сідлових тягачів з напівпричепами (тралами) або аналогічною кваліфікацією з відповідною категорією. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас, Замовник не виявив невідповідність в документах тендерної пропозиції учасник ТОВ «АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА» за лотом № 10 та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість зазначеному учаснику їх усунути.
Період усунення порушень: 05.06.2024 17:57 - 20.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2024 17:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація про оскарження в суді
Дата публікації: 18.06.2024 17:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок ДАСУ
Дата публікації звіту: 10.06.2024 14:11

Запити/Пояснення