-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості
Завершена
2 275 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 375.00 UAH
Номер:
cdaa62d757894d8dba2b68392c477e95
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:37 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.06.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-18-000597-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям № 1178, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону № 922, підпункту 11 пункту 47 та абзацу 14 пункту 47 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням Уповноваженої особи (протокол від 18.03.2024 № 6), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Туристично-оздоровчий комплекс «Едельвейс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.03.2024 року № 7, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2024 року, договір від 08.04.2024 № 1, відповідь Замовника на запит Управління, надана через електронну систему від 19.06.2024 та від 26.06.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання.
Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178 Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Проте, відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи Замовника протоколом від 18.03.2024 № 6, не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у тендерній документації це пункт 10) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», що не відповідає змінам згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023, внесених до підпункт 11 пункту 47 Особливостей № 1178.
У відповідь на запит Управління від 26.06.2024 Замовник зазначив, в підпункті 10 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» була допущена технічна помилка, що не спростовує встановлене порушення.
Відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей № 1178 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзацу 14 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей № 1178 Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 цього пункту.
Проте, відповідно до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не вірно визначені підпункти щодо підтвердження відсутності підстав, які повинен надати переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам абзацу 14 пункту 47 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
04.07.2024 15:27 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області були опрацьовані порушення виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-18-000597-a, а саме:
- в підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 (пункт 10 тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 6 від 18.03.2024)) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», що не відповідає змінам згідно з Постановою КМУ № 952 від 01.09.2023, внесених до підпункт 11 пункту 47 Особливостей № 1178;
- в пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 6 від 18.03.2024) не вірно визначені підпункти щодо підтвердження відсутності підстав, які повинен надати переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам абзацу 14 пункту 47 Особливостей № 1178.
В подальшому при проведенні публічних закупівель встановлені порушення не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
05.07.2024 11:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
відсутній механізм
Дата публікації:
16.07.2024 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
c30ebeb3fbda4803b74d5e0f0e57690b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме
путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-000597-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0f74570dd573469cae8deceba7aac66c
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 18.06.2024
Дата опублікування:
19.06.2024 18:22
Опис:
На електронний запит Управління північно – східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 18.06.2024 року по процедурі закупівлі «Відкриті торги з особливостями» предмет закупівлі «Путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості» ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-000597-a надаємо пояснення за наступними питаннями:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: На виконання Програми оздоровлення та відпочинку дітей Гірської міської територіальної громади на 2022-2025 роки в новій редакції затвердженої розпорядженням начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 08.11.2023 року № 145 (додається) в бюджеті Гірської міської територіальної громади на 2024 рік (розпорядження начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 18.12.2023 року № 172) були заплановані видатки в сумі 1820000,00 грн. (Один мільйон вісімсот двадцять тисяч грн. 00 коп.).
За результатами визначення потреби дітей охочих оздоровитися влітку 2024 року (гугл-форма розміщена за посиланням: https://girska-gromada.gov.ua/news/1705655756/) відповідно Програми оздоровлення та відпочинку дітей Гірської міської територіальної громади на 2022-2025 роки в новій редакції затвердженої розпорядженням начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 26.02.2024 року № 42 (додається) до бюджету Гірської міської територіальної громади на 2024 рік внесені зміни (розпорядження начальника Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 06.03.2024 року № 47) на підставі листа начальника відділу соціального захисту населення та охорони здоров’я Гірської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області щодо виділення додаткових асигнувань в сумі 455000,00 грн. (Чотириста п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.).
Заплановані видатки передбачені в бюджеті Гірської міської територіальної громади на 2024 рік на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які знаходяться в гірській місцевості влітку 2024 року складають 2275000,00 грн. (Два мільйона двісті сімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.).
Метою Програми оздоровлення та відпочинку дітей Гірської міської територіальної громади на 2022-2025 роки в новій редакції є покращання стану здоров’я дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, оновлення їх життєвих сил, зайнятість у канікулярний період, запобігання бездоглядності та безпритульності, продовження виховного процесу та розвитку творчих здібностей шляхом належної організації оздоровлення та відпочинку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені в підрозділі п’ять та шість розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуг, умов та вимог, пов’язаних з послугою, що закуповується, передбачених існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, та Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329, (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за № 661/10941);
- Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 “Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697);
- Постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 “Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій”;
- Державні санітарні правила і норми “Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів” ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23 тощо.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «Путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості» проведено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувався діапазон цін на послугу.
Було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації щодо вартості послуги на офіційних сторінках закладів оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості; сайті «Дитячі табори на 2024 рік»; в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; направлені письмові запити щодо надання комерційних пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг.
Визначено очікувану вартість предмета закупівлі «Путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості» на підставі комерційних пропозицій:
- комерційна пропозиція Дитячого спортивно – оздоровчого табору «Петрос» вартість 1 ліжко - дня 1200,00 грн. (додається);
- комерційна пропозиція Приватного Івано – Франківського обласного акціонерне товариства по туризму та екскурсіях «Івано – Франківськтурист» вартість 1 ліжко - дня 1050,00 грн. (додається);
- комерційна пропозиція ТОВ «Туристично - оздоровчий комплекс «Едельвейс» вартість 1 ліжко - дня 1000,00 грн. (додається).
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі «Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості)» розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщені за посиланням: https://girska-gromada.gov.ua/news/1692334582/.
Номер:
88697d4e651a4dc29b9e28e16f520a76
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме
путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-000597-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Чому у тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом від 18.03.2024 року № 6, зокрема у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 10) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?
2. Чому у тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом від 18.03.2024 року № 6, зокрема у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не вірно визначені підпункти щодо підтвердження відсутності підстав, які повинен надати Замовнику переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0d34740ab550413ab1986bf0a09ddc8c
Назва:
Відповідб на запит Держаудитслужби в Луганській області від 26.06.2024 року
Дата опублікування:
26.06.2024 15:18
Опис:
На електронний запит Управління північно – східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 26.06.2024 року по процедурі закупівлі «Відкриті торги з особливостями» предмет закупівлі «Путівки на оздоровлення дітей пільгової категорії в дитячих закладах оздоровлення, які знаходяться в гірській місцевості» ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-000597-a надаємо пояснення за наступними питаннями:
1. Чому у тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом від 18.03.2024 року № 6, зокрема у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 ( у Вашій тендерній документації це пункт 10) після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»?
Відповідь: В тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи (протоколом від 18.03.2024 року № 6) в підпункті 10 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» була допущена технічна помилка, а саме після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не прописано «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА» (відповідно до Постанови КМУ від 01.09.2023 № 952 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). Уповноваженою особою внесені зміни до підпункту 10 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. В подальшому при проведенні публічних закупівель встановлені помилки не будуть допущені.
2. Чому у тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом від 18.03.2024 року № 6, зокрема у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не вірно визначені підпункти щодо підтвердження відсутності підстав, які повинен надати Замовнику переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідь:
В тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи (протоколом від 18.03.2024 року № 6) в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» була допущена технічна помилка, а саме помилково зазначений підпункт 12 щодо підтвердження відсутності підстав, які повинен надати Замовнику переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Уповноваженою особою внесені зміни до пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. В подальшому при проведенні публічних закупівель встановлені помилки не будуть допущені.