-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень підвального поверху корпусу А-3 Львівського обласного клінічного перинатального центру з влаштуванням приміщень подвійного призначення для тимчасового захисту людей від небезпеки та засобів ураження»
Кількість: 1 робота, обсяг згідно ТС (додаток 2).
Завершена
12 198 913.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 994.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 994.57 UAH
Номер:
b9b2e95699cf4d3aae1b05600815ebec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-25-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2024 00:00
Період моніторингу:
25.04.2024 17:07 - 17.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2024 № 88
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 № 88.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-03-15-011632-a, 15.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 16 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для 6 процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний клінічний перинатальний центр» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-15-014302-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.03.2024; тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» як переможцем тендеру документи; договір від 01.04.2024 №01/4, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
16.05.2024 15:51 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2024 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
6d2b4b35fc6d48ae873952c5dfeb5cec
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2024 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-15-011632-a, яка проведена комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський обласний клінічний перинатальний центр».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ddc9fe579df40d99f7f5fb0bbb39dc5
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
30.04.2024 16:33
Опис:
У відповідь на запит від 2024-04-29 в межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-25-000033 повідомляємо наступне:
1.Щодо питання : «Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту ««Реконструкція приміщень підвального поверху корпусу А-3 Львівського обласного клінічного перинатального центру з влаштуванням приміщень подвійного призначення для тимчасового захисту людей від небезпеки та засобів ураження» у замовника наявний позитивний Експертний звіт № 04-04-/57-12.03.24 від 12 березня 2024 за реєстраційним номером EX01:2018-3509-6336-0777 Редакція № 4, який затвердив розроблену фахівцями проектну документацію, згідно якої замовником і визначено технічні та якісні характеристики об’єкта. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству
Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію з урахуванням ПДВ.
Так, зведений кошторисний розрахунок без урахування відповідних розділів додається та згідно нього і визначено очікувану вартість у розмірі 12 198 913,00 грн з ПДВ.
Щодо джерела фінансування:
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Код КЕКВ 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів. Розмір фінансування визначений виходячи з потреб Замовника по об’єкту згідно кошторисного розрахунку та відповідає плану видатків Замовника.
2.Щодо питання: «Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЖОВКВА», ЛТД» вимоги пункту 17 Особливостей №1178»
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
При укладенні договору учасником-переможцем надано:
- документи підтверджуючі повноваження директора
- Виписка з ЄДР
-ліцензія на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів
-декларація на провадження господарської діяльності
-декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
- Ліцензія АВК
- Дозвільні документи ТзОВ РІТЕК (субпідрядник)
-дозвільні документи ТзОВ Зх.Укр.Центр Медсервіс (субпідрядник)