-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі АПК, інв.№072551, Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Обсяг робіт: відповідно до Технічних вимог. Місце виконання робіт: 65082, м. Одеса, вул. Митна площа, 1/3, територія ДП «Одеський порт». Строк виконання робіт: до 31.12.2027, не більше 180 календарних днів безпосереднього виконання робіт з дати передачі фронту робіт за відповідним актом та сплати Замовником авансу. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Завершена
18 002 254.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180 022.54 UAH
мін. крок: 1% або 180 022.54 UAH
Номер:
f9846c12c43341c7a10cfb6928b90aca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2024 00:00
Період моніторингу:
11.07.2024 16:47 - 02.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2024 Одеса № 147
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2024 № 147
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2024-03-15-011303-a 15.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на приведення умов Договору вимогам абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.03.2024 № 19, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРБУД-3» та товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (далі – ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», протоколи уповноваженої особи від 29.03.2024 № 25 та від 03.04.2024 № 28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.04.2024, договір про закупівлю від 11.04.2024 № КД-22217 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.04.2024, додаткову угоду від 15.04.2024 № КД-22217/1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 24.07.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог пункту 103 Постанови № 668 підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі – гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі – гарантійний строк експлуатації).
Аналогічна норма міститься в статті 884 ЦКУ: підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Отже, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити такий строк в 10 років або більший ніж 10 років. Відповідно до пункту 5 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору підряду.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» укладено Договір, в якому у підпункті 7.1 пункту 7 Договору підрядником встановлений гарантійний термін на результати виконання робіт 36 місяців з дати підписання остаточного акту приймання виконаних робіт, складеного по формі КБ-2в.
Отже, Договір укладений між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» був укладений з порушенням вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
30.07.2024 11:01 - 14.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2024 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи направлені на приведення умов Договору вимогам абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. (Додаткова угода до Договору КД-22217 від 11.04.2024 та наказ про застосування дисциплінарного стягнення до Щетинина А.А. додаються)
Дата публікації звіту:
05.08.2024 13:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.08.2024 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
9b045ae0e5c84464a05d220718466966
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.07.2024 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f5d08cbdf4bd4a2b813a149c4a282b82
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.07.2024 12:25
Опис:
Керуючись частиною 5 Статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення по суті запиту:
Предметом закупівлі є «Роботи з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі АПК, інв.№072551, Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», які виконуються за розробленим та затвердженим згідно вимог затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» робочим проектом «Роботи з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі АПК, інв.№072551», в частині робіт, передбачених проектом, а саме заміну дверних і віконних блоків, ремонт та укріплення покрівлі, стін та цоколю, та встановлення дахової сонячної фотоелектричної електростанції (ДСФЕ), в межах наявного фінансування на 2024 рік.
За робочим проектом отримано експертний звіт (позитивний) від 29.07.2022 № 211228-03/А. За результатами розгляду кошторисної документації у складі зазначеного робочого проєкту при проведенні експертизи встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мiнрегiону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону від 01.11.2021 №281. Загальна кошторисна вартість об’єкту в поточних цінах станом на 27.07.2022р. складала 22425,654 тис. грн.
З метою визначення очікуваної вартості робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі АПК інв. №072551 Код ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» в частині, яку планується виконати у 2024 році, ДП «Одеський порт» розроблено та затверджено проєктно-кошторисну документацію, яка була складена в цінах станом на 01.03.2024 згідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мiнрегiону від 01.11.2021 №281. Крім того, договором про закупівлю передбачено забезпечення Підрядником виконання експертизи кошторисної частини проєктної документації на роботи за Договором про закупівлю до початку виконання робіт та сплати авансу.
На підставі зазначеного, очікувана вартість закупівлі була визначена у відповідності до вимог діючої «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Кошторисних норм України (КНУ), затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації та склала 18002,25430 тис.грн.
На підставі того, що роботи виконуються у відповідності з вимогами робочого проєкту «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі АПК інв. № 072551», технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (робіт) визначені Замовником на підставі відповідних характеристик та вимог, які зазначено у робочому проєкті «Роботи з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі АПК, інв.№072551», про що саме було зазначено у Технічних вимогах (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (додатку № 3 тендерної документації).
На виконання положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на офіційному сайті ДП «Одеський порт», розділ «Бізнесу»- «Публічні оголошення»: Посилання на сторінку веб-сайту: https://inform.omtp.com.ua/sales/99.