-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44160000-9 Труби сталеві
Завершена
1 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 700.00 UAH
Номер:
2fa6b8dcba9046d69d97ab99898893ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2024 00:00
Період моніторингу:
28.06.2024 11:18 - 20.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-15-010900-a 15.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей .
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей під час формування тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Шепетівського підприємства теплових мереж (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024р.№6-ВТ зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 22.03.2024 №7-ВТ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.03.2024, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МІКС ТРЕЙДІНГ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.04.2024 № 8-ВТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.04.2024, договір поставки від 10.04.2024 № 111/24, пояснення (інформацію, документи) від 04.07.2024, 05.07.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 2.3 розділу 1 тендерної документації Замовника відсутня електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Враховуючи вищевикладене, в порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей у тендерній документації Замовника не зазначено відомості щодо електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Період усунення порушень:
15.07.2024 14:06 - 30.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2024 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Труби сталеві» (код ДК 021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), ID: UA-2024-03-15-010900-a)
Дата публікації звіту:
15.07.2024 18:44
Запити/Пояснення
Номер:
debe2a5670904f089fd256de1886fd0c
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.07.2024 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 Труби сталеві (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-15-010900-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 4.1 розділу 4 «Строк і умови поставки товарів» договору поставки від 10.04.2024 № 111/24 (далі – Договір) строк поставки товарів – до 31.05.2024.
Відповідно до пункту 8.1 розділу 8 «Строк дії договору» Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 липня 2024 року.
Прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором та документи, які підтверджують стан виконання договору.
3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3a3e19d0539b41f1b05e57241cdb117c
Назва:
Протокол про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2024 13:44
Опис:
У відповідь на запит Держаудитслужби України , що опублікований 01.07.2024 року о 09:48:47 оприлюднюється в установленому порядку, у системі закупівель Prozorro протокол про надання пояснень з копіями документів.
Номер:
675cdc0e59e54fb2bd3e917ac36d36e4
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.07.2024 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2024 00:00
Опис:
В доповнення до попереднього запиту, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника визначено «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації».
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - учасник повинен надати довідку встановленої форми, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорі. У довідці зазначається інформація, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Учасник повинен, надати копії договорів, аналогічних за предметом закупівлі за даними торгами, укладених в період 2021-2023 р.р.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації учасник товариство з обмеженою відповідальністю «МІКС ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ«МІКС ТРЕЙДІНГ») надав у складі тендерної пропозиції «Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» від 22.03.2024 № 106-03/03
( далі – Довідка), згідно яких ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: договір від 29.06.2023
№ 208 з КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району» м. Києва та договір від 18.08.2023 № 153 з КП «Тепломережа».
Також, учасник ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» надав копії договорів: від 18.08.2023 № 153 з КП «Тепломережа» (файл «Аналогічний договір 2023-Тепломережа з відгуком. pdf)» та від 31.08.2022 №41/22 з КП «Фастівтепломережа» (файл «Аналогічний договір 2022-Фастівтепломережа з відгуком.pdf»).
Проте, наданий договір від 31.08.2022 №41/22 з КП «Фастівтепломережа» відсутній в Довідці від 22.03.2024 № 106-03/03, а вказаний в Довідці договір від 29.06.2023 № 208 з КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району» м. Києва відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ».
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» у складі тендерної пропозиції, таким чином не надавши можливість учаснику ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ed425c793c77419fa7a2727cbecdbfc7
Назва:
Протокол про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2024 16:25
Опис:
У відповідь на запит Держаудитслужби України , що опублікований 02.07.2024 року о 10:39 оприлюднюється в установленому порядку, у системі закупівель Prozorro протокол про надання пояснень.