-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) за адресою: Донецька область, м. Краматорськ"
Завершена
11 040 754.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 331 222.62 UAH
мін. крок: 3% або 331 222.62 UAH
Номер:
f3c825e92b7e408d8f8d1667e7e5364f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 11:12 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2024 № 39-3
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 17 квітня 2024 року № 003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.04.2024 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-03-15-010374-a, 15.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує привести договір у відповідність до вимог законодавства, надалі не допускати такі порушення та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради на 2024 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024 № 21; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автоінтерстрой» (далі – ТОВ «Автоінтерстрой»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Автоінтерстрой» у тендерній пропозиції; документи, надані учасником процедури закупівлі ТОВ «Автоінтерстрой» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 № 41; пояснення та документи Замовника, надані 29.04.2024 через електронну систему закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Автоінтерстрой» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 08.04.2024 № 34.03-10/29; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що договір підряду від 08.04.2024 № 34.03-10/29, укладений з ТОВ «Автоінтерстрой», не містить обсяги робіт, що підлягають виконанню. Відповідно до пункту 19 договору додатками до договору є: «Протокол узгодження договірної ціни» (додаток 1), «Календарний графік виконання робіт на 2024-2025 роки» (додаток 2), «Розрахунок договірної ціни», «План фінансування робіт» (додаток 3) та «Договірна ціна» (додаток 4).
Згідно із частиною першою статті 837 Цивільного кодексу України договір від 08.04.2024 № 34.03-10/29 є договором підряду, оскільки одна сторона (підрядник - ТОВ «Автоінтерстрой») зобов’язується виконати роботи по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» за завданням другої сторони, а замовник, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Відповідно до частини другої статті 318 Господарського кодексу України договір підряду укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об'єктів; будівництво об'єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов'язаних з будівництвом об'єктів.
Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Пунктом 3 Типового договору підряду в капітальному будівництві, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 встановлено, що склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору.
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди.
Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов.
З огляду на вищевикладене, договір від 08.04.2024 № 34.03-10/29, укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема не містить обсяги робіт, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
07.05.2024 15:02 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 15:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою виконання вимог, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області по моніторингу UA-M-2024-04-23-000047 від 07.05.2024 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», повідомляємо, що викладені у висновку порушення щодо відсутності у договорі від 08.04.2024 року № 34.03-10/29 відомостей про обсяги робіт, що підлягають виконанню, будуть усунені шляхом підписання сторонами договору додаткової угоди, якою до додатку 2 до договору буде включено відповідні відомості про обсяги робіт, що підлягають виконанню. Додаткова угода буде укладена у порядку та строки, визначені чинним законодавством України, з подальшим її оприлюдненням в електронній системі закупівель. Укладення додаткової угоди не призведе до зміни істотних умов договору.
Дата публікації звіту:
08.05.2024 13:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунено
Дата публікації:
16.05.2024 12:26
Запити/Пояснення
Номер:
197370a832c346cc8d4f09fe34409987
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2024 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-010374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-15-010374-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
3. З яких підстав договір підряду, укладений з переможцем відкритих торгів з ТОВ «Автоінтерстрой» від 08.04.2024 № 34.03-10/29 та додатки до нього не містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a366fb6eb28d4623b7582ae1c69563d5
Назва:
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2024-03-15-010374-a "Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) за адресою: Донецька область, м. Краматорськ"
Дата опублікування:
29.04.2024 15:19
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:4747-9998-5072-7125 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 1162/10/23-ЕК від 16 жовтня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради № 34.01-10-315 від 19.10.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту № 30/0817Е-10/23 від 30 жовтня 2023 – 11777,648 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 11 040 754,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва), а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва. (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266).
3. Укладений договір від 08.04.2024 № 34.03-10/29 з переможцем ТОВ «Автоінтерстрой» містить інформацію, відповідно до проєкту договору та повністю відповідає ціновій пропозиції учасника, також передбачені склад та обсяги робіт містяться у Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору 08.04.2024 № 34.03-10/29, який є його невід’ємною частиною.
Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до договору 08.04.2024 № 34.03-10/29, складений відповідно до об’єктного кошторису, який наявний у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой», а саме Договірна частина 1, що відповідає вимогам Додатку 8 та «Технічне завдання», яке складено у відповідності до проєктно-кошторисної документації, до тендерної документації.