• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливо (Газ скраплений, Бензин, Дизельне паливо)

Завершена

2 132 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 323.40 UAH
Номер: 27c3447c5aa543618843c793a7722981
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.06.2024 17:44 - 02.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2024 № 52-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.06.2024 № 52-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-03-15-008241-a, 15.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Спецкомбінат похоронно-ритуального обслуговування» (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.03.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.03.2024 об 14:31; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.03.2024 об 13:31; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.03.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2024 об 15:31; зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.03.2024 об 13:37; зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 21.03.2024 б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2024 об 15:21; Вимоги про усунення порушення UA-2024-03-15-008241-a.c1 від 18.03.2024 та відповідь від 18.03.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС–ОЙЛ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі від 26.03.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2024; договір купівлі-продажу (поставки) паливно-мастильних матеріалів (далі - договір) від 01.04.2024 № 94к на суму 2 132 300,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС–ОЙЛ»; додаткову угоду № 1 до договору від 03.06.2024; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 14.06.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС–ОЙЛ» укладено договір купівлі-продажу (поставки) паливно-мастильних матеріалів (далі - договір) від 01.04.2024 № 94к на суму 2 132 300,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 25.06.2024 17:27 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 17:27

Запити/Пояснення