-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливо (Газ скраплений, Бензин, Дизельне паливо)
Завершена
2 132 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 323.40 UAH
мін. крок: 1% або 21 323.40 UAH
Номер:
27c3447c5aa543618843c793a7722981
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 17:44 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 52-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.06.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-03-15-008241-a, 15.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Спецкомбінат похоронно-ритуального обслуговування» (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.03.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.03.2024 об 14:31; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.03.2024 об 13:31; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.03.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2024 об 15:31; зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.03.2024 об 13:37; зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 21.03.2024 б/н, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2024 об 15:21; Вимоги про усунення порушення UA-2024-03-15-008241-a.c1 від 18.03.2024 та відповідь від 18.03.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС–ОЙЛ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі від 26.03.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2024; договір купівлі-продажу (поставки) паливно-мастильних матеріалів (далі - договір) від 01.04.2024 № 94к на суму 2 132 300,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС–ОЙЛ»; додаткову угоду № 1 до договору від 03.06.2024; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 14.06.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС–ОЙЛ» укладено договір купівлі-продажу (поставки) паливно-мастильних матеріалів (далі - договір) від 01.04.2024 № 94к на суму 2 132 300,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
25.06.2024 17:27 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
ba96e3317887484db3fda34be26b0b1e
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2024 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2132340,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-008241-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5d323e2bac0e433da66d559cfd70a92a
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2024 12:23
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався на підставі цін розміщених на стелах АЗС, найближчих до території підприємства, та середньої ціни на пальне по Полтавській області станом на 21.03.2024 року. Інформація щодо середньої ціни на пальне по Полтавській області розміщена на офіційному сайті українського порталу Minfin.com.ua, https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/2024-03/ .
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі встановлених в Україні стандартів та норм, зокрема : ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро 5. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927) – для Дизельного палива; ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови – для бензину А-95; ДСТУ ЕN 589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий скраплений. Технічні вимоги та методи контролювання» - для газу скрапленого.
Номер:
a7bc4783ecda424b8c12868d9633668f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
17.06.2024 10:13
Опис:
Щодо очікуваної вартості до кожного найменування товару закупівлі: Дизельне паливо - 1299840 грн.; Бензин А-95 - 692900 грн.; Газ скраплений - 139600 грн..