-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
d6ce661881fc4655b827f4d15dee1700
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 21:33 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 67
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-03-15-006366-a 15.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Милюха В.Г. встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФОП Милюха В.Г. встановлено порушення абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП Милюха В.Г; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна клінічна наркологічна лікарня" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника; повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2024; договір від 01.04.2024 № 7082; пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання.
Відповідно до підпункту першого пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
При цьому, відповідно до пункту 4 “ Відхилення тендерних пропозицій” розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації Замовником, не враховано зміни, внесені до пункту 2 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 30.04.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 06.05.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «…що на стадії створення тендерної документації, скоріш за все, відбулась механічна помилка при копіюванні, яка не була виявлена Замовником.”
Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 44 Особливостей в частині не включення Замовником до складу тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Таким чином, складання тендерної документації Замовником без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 призвело до порушення вимог пункту 44 Особливостей та статті 22 Закону.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. встановлено наступне.
Згідно з пунктом 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівель повинен надати в тендерній пропозиції Інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, обов’язково наявність водіїв автотранспортних засобів (мінімум 1 особа), кухар (мінімум 1 особа). Щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. У разі якщо особи, зазначені у довідці, перебувають з учасником у цивільно-правових відносинах – надати копії відповідних чинних договорів.
Згідно Довідки про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл: «11. Довідка про наявність відповідних працівників, їх досвід та кваліфікацію.pdf») передбачається залучення таких працівників: Нестеренко О.О., Барський В.П., Індик І.В.
Проте, учасник процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. надав договори підряду, термін дії яких скінчився 31.12.2023 (файли: «Договір підряду, Індик (оригінал).pdf», «Договір підряду, Барський (оригінал).pdf», « Договір підряду, Нестеренко (оригінал).pdf»). Тобто, учасником процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. надано договори підряду від 05.04.2023 №б/н (на Нестеренко О.О.), від 06.04.2023 №б/н (на Барського В.П.) та від 03.04.2023 №б/н (на Індик І.В.), які на момент подання тендерної пропозиції не чинні.
Таким чином, в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. на осіб, зазначених у довідці, які перебувають з учасником у цивільно-правових відносинах, а саме: Нестеренко О.О., Барського В.П. та Індик І.В. чинні догори відсутні, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 30.04.2024 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо надання переможцем документів підтвердження трудових відносин між ФОП Милюха В.Г. та працівниками, договорів, які не чинні на дату подання пропозиції.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник в поясненні від 06.05.2024 повідомив, «… що відповісти на вказане питання не вбачається можливим у зв’язку з тим, що саме Учасник, а не Замовник готує та завантажує на електронний майданчик документи його тендерної пропозиції. Щодо прийняття Замовником пропозиції Учасника за неведених обставин, то слід зазначити, що на стадії розгляду тендерної пропозиції вказані обставини Замовником виявлені не були, але були виявлені ним самостійно після прийняття пропозиції, у зв’язку з чим чинні договори з працівниками на вимогу Замовника були надані Учасником під час укладання договору про закупівлю.».
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП Милюха В.Г. усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Милюха В.Г. не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Милюха В.Г. визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі в тендерній пропозиції повинен надати Інформаційну довідку, складена за формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період 2021-2023 р.р., що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору та стан виконання». Крім того, Учасник повинен надати, зокрема: копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання.
Так, в довідці «Про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (файл: «Довідка про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf») наданої в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівель ФОП Милюха В.Г. зазначено три аналогічних договори від 12.01.2023 №12/01 на загальну суму 589 000,00 грн, від 12.01.2023 №12/01/01 на загальну суму 3 114 384,00грн, від 01.05.2021 № 20201-2-01 на загальну суму 188 760,00 гривень. Згідно з інформацією наведеною в довідці вищезазначені аналогічні договори виконані.
Згідно з наданими в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівель ФОП Милюха В.Г. аналогічними договорами від 01.05.2021 № 20201-2-01 (файл: «Договір від 01.05.2021 № 20201-2-01, Федченко, акти, відгук.pdf»), від 12.01.2023 № 12/01/1 (файл: «Договір з КНП ХОР ОКТЛ від 12.01.2023, акти, відгук.pdf») вартість договору складає: 3 114 384,00 грн (кількість послуг 74400) та від 12.01.2023 №12/01 (файл: «Договір з КНП ХОР ОКНЛ від 12.01.2023, акти, відгук.pdf») вартість договору складає: 589 000,00 грн.
Проте, на підтвердження виконання аналогічних договорів від 12.01.2023 № 12/01/1 в тендерній пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Милюха В.Г. надані Акти виконаних послуг (файл: «Договір з КНП ХОР ОКТЛ від 12.01.2023, акти, відгук.pdf») тільки на суму 1 720 571,58 грн в кількості 41103 послуг та договору від 12.01.2023 №12/01 надані Акти виконаних послуг (файл: «Договір з КНП ХОР ОКНЛ від 12.01.2023, акти, відгук.pdf») тільки на суму 523 518,00 грн., відповідно.
Таким чином, учасником процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. у складі тендерної пропозиції документально не підтверджено повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 12.01.2023 № 12/01/1 та від 12.01.2023 №12/01, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 01.05.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішення про визначення переможця ФОП Милюха В.Г. тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів (документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме копій документів, що підтверджують його виконання), які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 06.05.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «…Саме таким чином Учасником було підтверджено факт укладання та виконання аналогічних договорів, що в достатній мірі свідчить про його відповідність кваліфікаційному критерію встановленому п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП Милюха В.Г. усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Милюха В.Г. не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Милюха В.Г. визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
13.05.2024 16:57 - 28.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2024 16:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторінгу процедури закупівлв
Дата публікації:
27.05.2024 17:53
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6fe319fdfb20440d91d6e522baffb42f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2024 22:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-15-006366-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
4. Згідно ТД передбачено надання підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, яких Учасник залучає для обігу предмету закупівлі. Чому переможець на працівників надав договори, які не чинні на дату подання пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ae79786710e646b7b0ca513c99d76af3
Назва:
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Дата опублікування:
06.05.2024 11:42
Опис:
Відповідь у вкладеному файлі
Номер:
7c71c08813d44ffabf67da056355e851
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 21:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-15-006366-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Згідно Додатку 1 до Тендерній документації Замовник просить надати документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме копій документів, що підтверджують його виконання. Згідно довідки «Про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вказано про укладання договору з Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна травматологічна лікарня» на суму 3 114 384,00 грн. в кількості 74400 послуг. В довідці зазначено, що договір – виконано. Однак, на підтвердження його виконання надані Акти виконаних послуг щодо доставки їжі тільки на суму 1 720 571,58 грн. в кількості 41103 послуг. Також в довідці зазначеної вище, вказано про укладання іншого договору з Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна наркологічна лікарня» на суму 589 000,00 грн. Стан виконання договору зазначено – виконано. Для підтвердження його виконання надані Акти виконання послуг щодо кейтерингових послуг тільки на суму 523 518,00 грн.
З огляду на викладене просимо пояснити:
Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника ФОП "МИЛЮХА ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ" переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.