-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реактиви до гематологічних аналізаторів Erba ELITE 3, Erba ELITE 5 та Erba H560 (код ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні)
Завершена
911 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 557.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 557.50 UAH
Номер:
713bb2ffee82472297c045bcac05a913
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
02.07.2024 15:36 - 24.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024 № 48-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 02.07.2024 № 48-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2024-03-14-012515-a 14.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 45 від 14.03.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.03.2024, тендерна пропозиція ФОП "Половний Андрій Миколайович", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП "Половний Андрій Миколайович", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ФОП "Половний Андрій Миколайович" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.03.2024 № 46, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.03.2024, договір від 04.04.2024 № 01/04, пояснення (інформацію, документи) від 09.07.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.07.2024 15:57 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2024 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
3e8355b42db646f4ae1b5fda4574ad3d
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
04.07.2024 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: _ UA-2024-03-14-012515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на послуги, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги на закупівлю по предмету Реактиви до гематологічних аналізаторів Erba ELITE 3, Erba ELITE 5 та Erba H560 (код ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні) Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність).
Учасником, ФОП Половний Андрій Миколайович у складі тендерної пропозиції не надано декларації відповідності на реактиви до аналізатора Erba H560.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Половний Андрій Миколайович в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro розміщено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема: «відсутня декларація відповідності на реактиви до аналізатора Erba H560.».
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме документів, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі, не може розумітись як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Враховуючи викладене, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП Половний Андрій Миколайович., та укладено з ним Договір поставки від 04.04.2024 № 04/04?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4325814b8afe424bace90c84234dd62b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.07.2024 18:03
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі відповідно до фінансового плану. Підприємство закуповує товари відповідно до потреби закладу для надання необхідної якісної допомоги громадянам за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом ринку із застосуванням ринкових консультацій, а також використанням загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, зокрема інформації, що міститься в електронній системі закупівель ‘"Prozorro” та інших загальнодоступних сайтах у мережі інтернет на підставі методів встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
На підтвердження попереднього моніторингу додаються комерційні пропозиції та прайс офіційного представника.
Щодо запитання № 2.
Замовником проведено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Половний Андрій Миколайович у відповідності до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Особливостей і статті 29 Закону (крім положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги на закупівлю по предмету Реактиви до гематологічних аналізаторів Erba ELITE 3, Erba ELITE 5 та Erba H560 (код ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні) 2. Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність) декларація відповідності вимагалася, як підтвердження реєстрації реактивів в Україні, а на підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі учасником були надані інші документи, зокрема: підтвердження технічним характеристикам відповідно до Додатку 3 (в учасника файл «медико-технічні вимоги»), гарантійні листи про поставку товарів з сертифікатами якості, інструкції з використання, сертифікат якості. Тому на думку Замовника пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Додатки:
Додаток № 1 – Прайс-лист від ТОВ «Ерба Діагностикс Україна»
Додаток № 2 – Комерційна пропозиція від ФОП Яцунь О.М.
Додаток № 3 – Пропозиція від ТОВ «МЕДУА»
Номер:
d48706356917420dbbc8fca206901f2c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.07.2024 17:59
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Очікувана вартість предмета закупівлі зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі відповідно до фінансового плану. Підприємство закуповує товари відповідно до потреби закладу для надання необхідної якісної допомоги громадянам за власні кошти комунального підприємства, які отримує в результаті своєї господарської діяльності.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом ринку із застосуванням ринкових консультацій, а також використанням загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, зокрема інформації, що міститься в електронній системі закупівель ‘"Prozorro” та інших загальнодоступних сайтах у мережі інтернет на підставі методів встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
На підтвердження попереднього моніторингу додаються комерційні пропозиції та прайс офіційного представника.
Щодо запитання № 2.
Замовником проведено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Половний Андрій Миколайович у відповідності до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Особливостей і статті 29 Закону (крім положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги на закупівлю по предмету Реактиви до гематологічних аналізаторів Erba ELITE 3, Erba ELITE 5 та Erba H560 (код ДК 021:2015:33690000-3 – Лікарські засоби різні) 2. Товар має бути зареєстрований в Україні (надати декларацію про відповідність) декларація відповідності вимагалася, як підтвердження реєстрації реактивів в Україні, а на підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі учасником були надані інші документи, зокрема: підтвердження технічним характеристикам відповідно до Додатку 3 (в учасника файл «медико-технічні вимоги»), гарантійні листи про поставку товарів з сертифікатами якості, інструкції з використання, сертифікат якості. Тому на думку Замовника пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Додатки:
Додаток № 1 – Прайс-лист від ТОВ «Ерба Діагностикс Україна»
Додаток № 2 – Комерційна пропозиція від ФОП Яцунь О.М.
Додаток № 3 – Пропозиція від ТОВ «МЕДУА»