• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення клінічної лабораторії 3-го поверху патологоанатомічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради по вул. Пілотська, 1-А м. Хмельницький

Завершена

7 130 937.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 654.69 UAH
Номер: 95ccee8385774e908d9ee56d21142749
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-23-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.04.2024 18:32 - 15.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.04.2024 № 49 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2024-03-14-011552-a 14.03.2024 Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства встановлено порушення пункту 17 Особливостей, пунктів 3 та 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі Замовник) ID: UA-P-2024-03-14-014512-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 14.03.2024 №113 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.03.2024, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ПП "РАДДАНТ", протокольне рішення уповноваженої особи від 29.03.2024 №144, вимогу про усунення невідповідностей до 28.03.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 29.03.2024, договір про закупівлю робіт від 04.04.2024 № 54, пояснення замовника надані 08.05.2024, 10.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 03.05.2024, 08.05.2024. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом встановлено, що за умовами пункту 3 розділу «VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Проте, за нормами пункту 17 Особливостей в редакції, чинній на дату оголошення досліджуваної процедури закупівлі, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Отже, норми частини другої статті 41 Закону № 922 на час проведення досліджуваної процедури закупівлі та укладення за її результатами договору не застосовуються та вимога у тендерній документації Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, не відповідає нормам пункту 17 Особливостей. Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей, пунктів 3 та 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону № 922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 14.05.2024 13:42 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2024 13:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Не погоджуючись із висновоком Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради в порядку передбаченому ч. 10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскаржив висновок до суду про що зазначає в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 24.05.2024 15:57
Дата відкриття провадження: 28.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 560/7820/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку від 14.05.2024 року щодо моніторингу процедури № UA-2024-03-14-011552-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради повідомляє наступне. Органом моніторингу визначено, що Замовником порушено вимоги пунктів 3, 28 (Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей). Тобто встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями вимог чинного Законодавства, зокрема ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно встановленого Вами порушення, зокрема пункту 17 Особливостей та зазначення в пункті 6.4.2 частини 4 (Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю) Розділу VI (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) тендерної документації «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.», можемо повідомити. У відповідності до абз.2 п.17 Особливостей визначено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.». Проте, п.28 Особливостей визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Хотілося б наголосити, що ні в п.28 Особливостей, ні в ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлена необхідність зазначення інформації у відповідності «до яких норм укладається договір» встановлена вимога щодо зазначення «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;», що і зроблено Замовником та в частині чого порушень не встановлено. Зазначення «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» відноситься до іншої інформації, яку Замовник має право вимагати у відповідності до ч.3 ст. 22 Закону та може містити будь-яку інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим, повідомляємо що: 1) Замовником взято до уваги вказану у висновку інформацію; 2) Проведено роз’ясувальну роботу із уповноваженою особою; 3) Уповноважена особа в свою чергу пройшла відповідне навчання (На підтвердження проходження навчання надається копія отрианого сертифіката) 4) Також, вказана у виновку інформація буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 16.05.2024 14:33

Запити/Пояснення