• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень комунального закладу «Гімназія №27» Кам’янської міської ради, розташованих за адресою: Україна, 51916, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Залізняка, будинок 19 (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51916, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Залізняка, будинок 19, закупівля на надання послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Завершена

4 178 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 780.00 UAH
Номер: 95c65e5c3d8a40afbb641064a5401771
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.05.2024 17:56 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.05.2024 № 59 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-03-14-008504-a 14.03.2024 Комунальний заклад "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГАЗСПЕЦСЕРВІС»» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 16.04.2024 №27-24/Р з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Гімназія № 27" Кам'янської міської ради (далі - Замовник) UA-P-2024-03-14-010203-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №0314 від 14 березня 2024 року, зі змінами №0315 від 16.03.2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРГАЗСПЕЦСЕРВІС", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 10.04.2024, договір від 16.04.2024 №27-24/Р, запити про надання пояснень від 20.05.2024 та від 21.05.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.05.2024 року. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗСПЕ¬ЦСЕРВІС" встановлено що, згідно з вимогами пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації». У Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме документи, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 1 цього Додатку, Учасник на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати Довідку за формою, з долученням документів, які засвідчують можливість використання праці такого працівника. Учасником надана Довідка від 21.03.2024 №36 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка). З наданої учасником Довідки встановлено, що для виконання послуги на момент подання тендерної пропозиції, визначено 8 працівників, що знаходяться у трудових відносинах з учасником, серед них: директор, секретар керівника, головний бухгалтер, виконавець робіт – 4 особи, монтажник будівельний – 3 особи, охоронник – 1 особа. Тобто, відповідно до наданої Довідки, Учасник має працівників - 3 монтажників-будівельників. Згідно з технічним завданням - строк надання послуг: з 16.04.2024 по 31 грудня 2024 року. Таким чином, фахівці Учасника ТОВ "УКРГАЗСПЕ¬ЦСЕРВІС" надають послугу з моменту підписання договору від 16.04.2024 №27-24/Р та протягом 2024 року, що визначено умовами договору. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису наданої Учасником, витрати труда робітників – будівельників та робітників – монтажників, а також витрати робітників в складі загальновиробничих витрат дорівнюють 5156,18 людино - годин. Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Згідно з нормами тривалості робочого часу на період з 16.04.2024 по 31 грудня 2024 року при 40 - годинному робочому тижні тривалість робочого часу складає 1480 годин. Тобто, 1480 год*3 особи = 4440 людино - годин і складають фактичні витрати труда робітників, розбіжність між фактичними витратами труда робітників та витратами труда робітників, які зазначено у Підсумковій відомості ресурсів, дорівнює 726,18 людино - години (5156,18 – 4440). Враховуюче вищезазначене, в Учасника не вистачало людей для виконання робіт замовника. Тобто, Учасником ТОВ "УКРГАЗСПЕ¬ЦСЕРВІС" для підтвердження кваліфікаційного критерію надана інформація, яка не відповідає вимогам Замовника, які зазначені у пункті 5 Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у Довідці відсутні дані щодо водіїв, для вивезення будівельного сміття та ґрунту, що передбачено у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (перевезення будівельного сміття до 30 км у кількості – 9,441 т). Також, відсутні дані щодо орендованого для вивезення сміття транспорту, або наявності власного транспорту. При цьому, у довідці Учасника від 21.03.2024 №42 зазначено, що «на виконання вимог тендерної документації замовника підтверджує, що підприємство під час надання послуг та після їх завершення буде застосовувати заходи із захисту довкілля, а саме: «здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище сміття та відходів, які утворюються при зберіганні та постачанні харчових продуктів, що складають предмет закупівлі та перебувають у власності Учасника». Тобто, учасник частково не підтвердив вимог тендерної документації щодо заходів із захисту довкілля, а саме в частині їх дотримання щодо збирання, складування та вивезення на звалище будівельного сміття та відходів, які утворюються при наданні послуги, що передбачено технічною специфікацією Замовника та кошторисною документацією. Також, відповідно до Додатку 3 в Технічній специфікації (технічне завдання) до предмета закупівлі, передбачається проведення електромонтажних робіт. При цьому, у Довідці Учасника відсутні дані щодо залучення кваліфікованих електромонтажників, або електромонтерів та електриків, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, яка вказана у технічному завданні. Крім того, учасник на виконання вимог тендерної документації Замовника надав Довідку від 21.03.2024 №13 про незалучення в обсязі 20 відсотків і більше субпідрядника / співвиконавця на надання послуг. Отже, Учасник не може виконати технічне завдання Замовника у повному обсязі, без наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та без забезпечення заходів із захисту довкілля, а саме в частині їх дотримання щодо збирання, складування та вивезення на звалище будівельного сміття та відходів, які утворюються при наданні послуги (перевезення будівельного сміття до 30 км у кількості – 9,441 т), що передбачено у технічній специфікації та у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01. Крім того, на виконання вимог п.п.9 п.2 Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Додатку № 6 до тендерної документації», щодо забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» де у п.3 та п.4 визначено, що Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії та у реквізитах гарантії «в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі». В складі пропозиції учасником надано файл «Гарантія з кеп ТОВ «УКРГАЗСПЕЦСЕРВІС»», в якому міститься страхова гарантія №ФР 166545 від 18.03.2024, де зазначено, що дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація 14.03.2024 року, що не відображає в повному обсязі інформацію про затвердження тендерної документації. Так як, Замовником 16.03.2024 вносились зміни до тендерної документації (№0315 від 16.03.2024 року), які не враховані у вищезазначеній виданій страховій гарантії від 18.03.2024 року. Тобто, Учасником в складі тендерної пропозиції у страховій гарантії (№ФР 166545 від 18.03.2024) не у повному обсязі надана інформація щодо затвердженої тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ТОВ «УКРГАЗСПЕЦСЕРВІС»», чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «УКРГАЗСПЕЦСЕРВІС»», відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 29.05.2024 17:34 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2024 17:34

Оскарження висновку в суді

Опис: З Висновком про результати моніторингу не згодні станом на 06.06.2024 року подано позовну заявву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 07.06.2024 12:02
Дата відкриття провадження: 03.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 160/15932/24

Запити/Пояснення