-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ
Завершена
600 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
87657612f2964afe80a8f6ddf90e3021
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
09.04.2024 10:46 - 01.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 19-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 09.04.2024 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-14-008080-a 14.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в обґрунтуванні щодо наявності підстав для здійснення замовником закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та з дотриманням пунктів 3 та 13 Особливостей № 1178, абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи у випадках передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» » (в редакції від 06.03.2024, що діяла станом на період проведення закупівлі, далі – Особливості № 1178) та Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Батівської селищної ради (далі – Замовник); рішення (протокол) про намір укласти договір від 13.03.2024 № 2; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-03-14-008080-a; договір від 13.03.2024 № 87; пояснення та документи Замовника від 12.04.2024 та 19.04.2024, надані на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 14.03.2024 опубліковано в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за ID: UA-2024-03-14-008080-a та договір від 13.03.2024 № 87 на суму 600000,00 грн. укладений із товариством із обмеженою відповідальністю «АНВЕЙВ» (далі – ТОВ «АНВЕЙВ»).
З метою з’ясування фактичних обставин та підстав, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, Замовнику через електронну систему закупівель було направлено запит, у відповідь Замовник повідомив про те, що 06.02.2024 року було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (ДК 021:2015 32352000-5 Антени та антенні відбивачі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-06-002381-a, водночас, вказана закупівля не відбулась через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Проте, обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі, яке оприлюднене в електронній системі закупівель, не містить погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, чим не дотримано вимог пункту 13 Особливостей № 1178.
Відповідно до положень абзацу першого пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону № 922-VIII.
Частиною першою статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель 22.04.2024 року направлено запит про надання Замовником інформації та документів, що подані учасником ТОВ «АНВЕЙВ» для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-02-06-002381-a).
Відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Проте, Замовником у встановлені строки, відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.04.2024 року не надано чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
29.04.2024 10:45 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
7799728afacb462da48e53715c3a0a02
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-008080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для її надання саме Товариство з обмеженою відповідальністю "АНВЕЙВ" (код 45033256), з яким укладений договір від 13.03.2024 № 87 без використання електронної системи закупівель?
3. Проcимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
09d83e347e3a48108b9581bed9877d00
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
12.04.2024 17:13
Опис:
За результатами розгляду запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області оприлюдненого в системі електронних торгів 09.04.2024р. уповноважена особа Батівської селищної ради інформує про наступне.
1.Обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на основі аналізу запитів підрозділів Збройних Сил України та вивчення ринку аналогічних товарів (товарів, що за своїми якісними та технічними параметрами відповідали вказаним запитам та заходам бюджетної програми Батівської селищної ради з організації та забезпечення територіальної оборони, призову на строкову військову службу та військово-патріотичного виховання населення Батівської селищної територіальної громади на 2022 – 2025 роки).
2.Відомостями, що опубліковані в системі електронних торгів підтверджується, що замовником – Батівською селищною радою 06 лютого 2024 року оголошено процедуру відкритих торгів за предметом ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (ДК 021:2015 32352000-5 Антени та антенні відбивачі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-06-002381-a, водночас, вказана закупівля не відбулась через відсутність пропозицій поданих для участі у закупівлі.
Згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання товарів вартістю більше 100 тис. гривень без застосування процедури відкритих торгів може здійснюватись замовником у разі неподання у строк визначений замовником жодної пропозиції для участі у відкритих торгах за цим предметом закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
За результатами проведеної роботи, аналізу ринку товарів, що відповідають предмету закупівлі, та отриманої комерційної пропозиції уповноваженою особою встановлено можливість укладення договору за предметом закупівлі ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (ДК 021:2015 32352000-5 Антени та антенні відбивачі), із суб’єктом господарювання – товариством з обмеженою відповідальністю «АНВЕЙВ» (код ЄДРПОУ: 45033256) комерційна пропозиція вказаного товариства та додані до неї документи відповідають положенням підпункту 6 пункту 13 Особливостей та вимогам замовника визначеним у тендерній документації для проведення відкритих торгів.
3.В системі електронних торгів, при здійсненні закупівлі UA-2024-03-14-008080-a без використання електронних торгів, на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, уповноваженою особою Батівської селищної ради опубліковано звіт про укладений договір та рішення уповноваженої особи за №2 від 13 березня 2024 року в якому міститься обґрунтування підстав для проведення закупівлі без використання процедури відкритих торгів, зазначене рішення уповноваженої особи затверджене (погоджене) керівником замовника відповідно до Розпорядження Батівського селищного голови №52 від 13 березня 2024 року (копія розпорядження додається).
Номер:
4c0f2b11776649e6a34bcf4382c92468
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2024 09:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-008080-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Пунктом 3 Особливостей визначено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При цьому, з метою дотримання зазначених принципів під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Просимо надати підтвердження, яким чином під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем, зокрема, але не виключно, щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, за результатами чого обрано для постачання такого товару саме ТОВ "АНВЕЙВ", а також необхідно надати документальне підтвердження наданих відповідей на вказані запити.
2. Яким чином Уповноваженою особою Батівської селищної ради встановлена відповідність запропонованого учасником товару ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (типу «SPEKA SPK 200-4», або аналог) (ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання) вимогам, які встановлені у додатку 2 тендерної документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись через відсутність пропозицій (ідентифікатор закупівлі у системі електронних торгів UA-2024-02-06-002381-a).
Окрім того, необхідно надати пояснення з документальним підтвердженням, які саме дані/документи/інформація (документи, надані учасником, відкриті джерела інформації і даних, тощо) були використані Уповноваженою особою для здійснення перевірки відповідності запропонованого ТОВ "АНВЕЙВ " товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним у таблиці 2 додатку 2 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»?
3. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ТОВ "АНВЕЙВ" для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-02-06-002381-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
38f9b9aeb4cc4401971f80193598b15c
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
19.04.2024 18:33
Опис:
За результатами розгляду запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області оприлюдненого в системі електронних торгів 16.04.2024р. уповноважена особа Батівської селищної ради інформує про наступне.
1.Закупівля замовником – Батівською селищною радою, товару за предметом ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (32352000-5 Антени та антенні відбивачі), в рамках реалізації заходів бюджетної програми Батівської селищної ради з організації та забезпечення територіальної оборони, призову на строкову військову службу та військово-патріотичного виховання населення Батівської селищної територіальної громади на 2022 – 2025 роки, відбувалась у цілковитій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМ України за №1178 від 12 жовтня 2022 року (із наступними змінами), замовником забезпечено дотримання положень статті 5 названого Закону, проаналізовано ринок товарів зазначеної категорії та наявні на ринку пропозиції, аналіз ринку провадився через дослідження інтернет-ресурсів та відкритих джерел даних, без надсилання відповідних запитів конкретним постачальникам.
2.Замовником – Батівською селищною радою не проводилось закупівлі товару за предметом ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання.
Можливість укладення договору з товариством з обмеженою відповідальністю «АНВЕЙВ» (код ЄДРПОУ: 45033256) та відповідність пропозиції вказаного постачальника вимогам тендерної документації (Додаток 2 технічні вимоги) за предметом закупівлі ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (ДК 021:2015 32352000-5 Антени та антенні відбивачі), достовірно встановлена уповноваженою особою Батівської селищної ради за результатами ринку аналогічних товарів у відкритих джерелах та розгляду комерційної пропозиції вказаного учасника (копія комерційної пропозиції з характеристиками товару додається).
3.Відповідність постачальника – товариства з обмеженою відповідальністю «АНВЕЙВ» вимогам тендерної документації (Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», окрім пункту 47 Особливостей) достовірно встановлена за наслідками аналізу наданих постачальником документів, що підтверджують його відповідність вказаним критеріям (копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям додаються).
Номер:
42b64f3440704b368d3c09aed95e04e5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-008080-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 19 квітня 2024 року надано відповідь, проте документи, які б підтверджували відповідність учасника ТОВ "АНВЕЙВ" вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-02-06-002381-a) надано не в повному обсязі, а саме відсутні наступні документи згідно Додатку 1 тендерної документації :
- Довідка, складена Учасником у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування товару, сума договору (не менше двох договорів).
- Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше (для юридичних осіб);
- Копія Статуту Учасника/ іншого установчого документу/ в останній редакції, підписаного та завіреного уповноваженою посадовою особою Учасника. У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників учасника) про створення такої юридичної особи;
- Копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); Копії Витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку);
- Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
- Заповнений і підписаний учасником проєкт Договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації).
Також не надано комерційну пропозицію учасника-переможця ТОВ "АНВЕЙВ", яка мала б містити інформацію щодо технічної специфікацїї, необхідних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, та детальні технічні характеристики товару згідно з таблицею 2 Додатку 2 тендерної документації.
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ТОВ "АНВЕЙВ" для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-02-06-002381-a).
2. Імперативною умовою застосування підпункту 6 пункту 13 Особливостей для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель є умова, яка полягає в тому, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи зазначене поясніть, чому умови договору від 13.03.2024 №87 укладеного з ТОВ «АНВЕЙВ» на закупівлю товару «ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ» (ID: UA-2024-03-14-008080-a) відрізняються від проєкту договору, що був викладений Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями закупівлі товарів «ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ», очікуваною вартістю 600 000,00 грн (ID: UA-2024-02-06-002381-a), а саме пункт 4.1.
Так згідно пункту 4.1 проєкту договору «Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться впродовж 15 банківських днів за умов наявності коштів на рахунку Замовника за відповідним кодом видатків, згідно наданого Постачальником рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника»
Тоді як в договорі «Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться впродовж 7 банківських днів за умов наявності коштів на рахунку Замовника за відповідним кодом видатків, згідно наданого Постачальником рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.