• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ

Завершена

600 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 87657612f2964afe80a8f6ddf90e3021
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-09-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 09.04.2024 10:46 - 01.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2024 № 19-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09.04.2024 № 19-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-03-14-008080-a 14.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в обґрунтуванні щодо наявності підстав для здійснення замовником закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII встановлено порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та з дотриманням пунктів 3 та 13 Особливостей № 1178, абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи у випадках передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» » (в редакції від 06.03.2024, що діяла станом на період проведення закупівлі, далі – Особливості № 1178) та Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Батівської селищної ради (далі – Замовник); рішення (протокол) про намір укласти договір від 13.03.2024 № 2; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-03-14-008080-a; договір від 13.03.2024 № 87; пояснення та документи Замовника від 12.04.2024 та 19.04.2024, надані на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області. Під час моніторингу встановлено, що Замовником 14.03.2024 опубліковано в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за ID: UA-2024-03-14-008080-a та договір від 13.03.2024 № 87 на суму 600000,00 грн. укладений із товариством із обмеженою відповідальністю «АНВЕЙВ» (далі – ТОВ «АНВЕЙВ»). З метою з’ясування фактичних обставин та підстав, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, Замовнику через електронну систему закупівель було направлено запит, у відповідь Замовник повідомив про те, що 06.02.2024 року було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛУ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ (ДК 021:2015 32352000-5 Антени та антенні відбивачі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-06-002381-a, водночас, вказана закупівля не відбулась через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Проте, обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі, яке оприлюднене в електронній системі закупівель, не містить погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, чим не дотримано вимог пункту 13 Особливостей № 1178. Відповідно до положень абзацу першого пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону № 922-VIII. Частиною першою статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель 22.04.2024 року направлено запит про надання Замовником інформації та документів, що подані учасником ТОВ «АНВЕЙВ» для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-02-06-002381-a). Відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Проте, Замовником у встановлені строки, відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.04.2024 року не надано чим порушено вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 29.04.2024 10:45 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2024 10:45

Запити/Пояснення