-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливна деревина (I та II група)
Торги відмінено
2 551 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 759.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 759.96 UAH
Номер:
7adec934da5c46a1b59c7fee40c3aa32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 12:34 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 №15-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.04.2024 №15-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-03-14-006419-a 14.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого пункту 29 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 14.03.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.03.2024 (протокол № 111), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Прилобок Євгена Миколайовича (далі – ФОП Прилобок Є.М.), вимогу про усунення невідповідностей до 29.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.04.2024 № 209, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.04.2024.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктами 1 і 2 частини другої статті 16 Закону визначені наступні кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Водночас абзацом першим пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що предметом досліджуваної процедури закупівлі є «Паливна деревина (I та II група)» (ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина), що є твердим паливом.
При цьому, Замовник, у тендерній документації, а саме додатку 1 до неї, встановив вимогу щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», визначених пунктами 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, чим порушив вимоги абзацу першого пункту 29 Особливостей.
Пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
У тендерній документації Замовника (розділ 3 додатку 1) визначено перелік документів, які повинен надати переможець торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 01.04.2024.
Однак, переможець торгів ФОП Прилобок Є.М. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей
При цьому, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Прилобок Є.М., чим порушив вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
17.04.2024 15:25 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2024 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумські області було відмінено відкриті торги за предметом закупівлі "Паливна деревина (I та II групи)"
Дата публікації звіту:
19.04.2024 10:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
30.04.2024 13:55
Запити/Пояснення
Номер:
3add2e84a9594479a0907367579e82c6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Паливна деревина (I та II група) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-006419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
afa1b1fd33e042e5a8fb3d85d39a4356
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.04.2024 14:57
Опис:
У відповідь на запит, Відділ освіти Кролевецької міської ради повідомляє щодо закупівлі " Паливна деревина (I та II групи)"– ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-14-006419-a): 1. Запропонована Учасником паливна деревина повинна бути без зовнішньої трухлявої гнилі; повинна бути очищена від сучків; висота залишившихся сучків не повинна перевищувати 30 мм; може бути як в корі, так і без кори, має відповідати ТУ У16.1-00994207-005:2018, доставлена, розвантажена та розпиляна згідно дислокації закладів освіти по відповідній довжині, що вказана в технічній специфікації. Очікувана вартість предмету закупівлі: "Паливна деревина (I та II групи) за кодом СРV за ДК:021:2015: 03410000-7 – Паливна деревина визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro, запиту цінових пропозицій ( 2 цінові пропозиції на лісгоспи: 1 відповідь отримали, іншу ні) ,з урахуванням віддаленого розташуванням закладів освіти Кролевецької міської територіальної громади, з урахуванням цінової пропозиції ДП "Кролевецький лісгосп". Очікувану вартість закупівлі було розраховано на підставі зазначених вище цін, пропозиції постачальників, а саме: паливна деревина I група м3 з доставкою, розвантаженням та розпилом на місці закладу – 1848,00 грн; II група – 1620,00 грн. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2024 рік. 2. Посилання на сайт Відділу освіти Кролевецької міської ради з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://otgkrolosvita.gov.ua/news/1712638359/.