-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань ( CPV ) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)
Завершена
333 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 665.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 665.70 UAH
Номер:
4f8fdf388f2a4c769425f78a658f53e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2024 00:00
Період моніторингу:
25.06.2024 12:12 - 17.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2024 № 36-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2024-03-14-005081-a від 14.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.03.2024 за №38, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 за №42 та №43 та від 19.04.2024 за №52, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 10.04.2024 №6427-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2024, договір про надання послуг від 29.04.2024 за №241, пояснення Замовника від 28.06.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.07.2024 13:33 - 11.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2024 13:33
Запити/Пояснення
Номер:
d54e928bc1af419aa64b12ccc0970bc0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2024 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань ( CPV ) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-14-005081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a96d70e0bf640c88269e6a5d26e25ec
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.06.2024 15:41
Опис:
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-06-25-000001 повідомляємо наступне: Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради» здійснювало закупівлю ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки ) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Обґрунтування розміру витрат: Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником формувалась відповідно до Річної потреби закладу та була розрахована на підставі частини 2 розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом № 99 від 02.03.2023 Замовником, а саме - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. У разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки проводяться згідно з вимогами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. № 1314-VII зі змінами, наказу Мінекономрозвитку від 08.02.2016р. № 193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» і відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів щодо методики повірки. Враховуючи вищевказані вимоги, перед проведенням процедури закупівлі, інженером з метрології, відповідальним за метрологічне забезпечення лікарні була складена та надана уповноваженій особі службова записка з технічними, кількісними та якісними характеристики, яка використовувалась в подальшому уповноваженою особою під час проведення процедури відкритих торгів. Сканована копія службової записки додається.
Обрані технічні та якісні характеристики послуги, яка закуповується, повністю відповідають потребам Замовника та вимогам чинного законодавства.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" ),а також до уваги взято ціни по наданню аналогічних послуг по договору надання послуг 2023 року
Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробувань (CPV) (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки ) – становить: 333 140,00 гривень з ПДВ.
На підтвердження здійснення Замовником моніторингу цін та аналізу ринку, додатково надаємо комерційні пропозиції, які було подано учасниками на запит замовника:
Було отримано Комерційну пропозицію від ДП «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» від 06.03.2024 р., Комерційну пропозицію від ДП «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»;
На підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних учасників, Замовником було визначено середньоарифметичне значення ціни за 1 послугу та визначено очікувану вартість у розмірі 333 140,00 гривень з ПДВ.