-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі цеху мереж та підстанцій літ. М-1, МІ-2, МІІ-1 за адресою: м. Дніпро, вул. Столєтова, 21Д
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Завершена
27 934 518.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 279 345.18 UAH
мін. крок: 1% або 279 345.18 UAH
Номер:
776e706a45fb440190a93040b1e184a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2024 00:00
Період моніторингу:
29.05.2024 10:15 - 20.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.05.2024 № 64
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.05.2024 № 64
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-03-14-004232-a 14.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА " ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 83 Постанови № 668.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення плану фінансування робіт з капітального ремонту покрівлі до договору підряду від 12.04.2024 № 12/04/2024 у відповідності з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83 Постанови №668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА " ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2024-03-14-005015-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 26.03.2024 № В-17 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.04.2024, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 03.04.2024, договір підряду від 12.04.2024 № 12/04/2024, пояснення замовника надані 06.06.2024, 11.06.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 03.06.2024, 14.06.2024.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону 922 та цих Особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду.
Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, моніторингом установлено, що до проекту договору, який є Додатком 3 до тендерної документації, та до укладеного договору підряду від 12.04.2024 № 12/04/2024 Замовником на порушення пункту 83 Постанови № 668 не включено план фінансування робіт з капітального ремонту покрівлі.
Період усунення порушень:
24.06.2024 15:39 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 15:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, зазначених у Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 24.06.2024 року (ID моніторингу: UA-M-2024-04-10-000079), усуваємо виявлене порушення шляхом оприлюднення плану фінансування робіт з капітального ремонту до договору підряду від 12.04.2024 № 12/04/2024.
Дата публікації звіту:
28.06.2024 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунено шляхом оприлюднення плану фінансування робіт з капітального ремонту до договору підряду від 12.04.2024 № 12/04/2024
Дата публікації:
10.07.2024 12:12
Запити/Пояснення
Номер:
0a529d7c0408408c925afe8a6115824a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-004232-a), проведеної КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА " ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9ab3aba379ec437a881b3c0dfe33be73
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.06.2024 12:02
Опис:
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту (копія експертного звіту додається; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва викладений в закупівлі). Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний).
Номер:
b1fe24aba37646d0b3834f6ebc3644f2
Назва:
Про надання пояснення_2
Дата опублікування:
11.06.2024 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-03-14-004232-a), проведеної КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО РОЗВИТКУ ДНІПРА " ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку 3 та 6 до тендерної документації.
В пункті 1.2. Додатку 3 до тендерної документації Замовник визначив, що учасник відповідає за одержання усіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо такі необхідні для виконання робіт, та самостійно несе усі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Відповідно до позиції 99 розділу «Розділ 3. Монтаж системи витяжної вентиляції», позиції 33 розділу «Розділ 3. Водопостачання холодне В1 (технологичні отвори)», позиції 90 розділу «Розділ 5. Водопостачання гаряче Т3 (технологичні отвори)», позиції 126 розділу «Розділ 7. Каналізація К1-1 (технологічні отвори)», позиції 190 розділу «Розділ 9. Каналізація К1-2 (технологічні отвори)», позиції 10 розділу «Розділ 1. Електрообладнання загальне», позиції 57 розділу «Розділ №4. Технологічні отвори», Технічного завдання (нова редакція), що є Додатком 6 до тендерної документації, передбачено виконання робіт з фарбування фарбою вогнезахисною.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 (далі – Постанова № 852) затверджено Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню (далі Перелік №852). Відповідно до пункту 6 Переліку № 852 ліцензуванню підлягає вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Крім того, в Технічному завданні (нова редакція), що є Додатком 6 до тендерної документації, розміщено локальні кошториси: Локальний кошторис 02-01-08 на пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації; Локальний кошторис 02-01-011 на пуско-налагоджувальні роботи системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, в яких передбачено виконання робіт, які відповідно до вимоги пунктів 1 – 3 Переліку № 852 також підлягають ліцензуванню.
Проте, в тендерній пропозиції ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" відсутня ліцензія на виконання послуг і робіт протипожежного призначення, що суперечить вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації.
Просимо надати назву файлів у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі, які містять в собі інформацію про ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, або надати пояснення з цього питання.
Пояснити, яким чином учасник підтвердив наявність відповідних ліцензій та яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b733106f28c746b5b43b311b55c07f09
Назва:
Пояснення на запит_2
Дата опублікування:
14.06.2024 14:18
Опис:
Тендерна документація складена замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання пункту 28 Особливостей з їх урахуванням у вимогах тендерної документації.
Відповідно до умов пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації.
Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації замовником встановлено для учасника вимогу про те, що учасник відповідає за одержання усіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо такі необхідні для виконання робіт з надання послуги, та самостійно несе усі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Дана вимога замовника не містить вимоги щодо надання учасником будь-яких дозволів, ліцензій, сертифікатів у складі тендерної пропозиції, а інформує учасника про те, що він, учасник, відповідає за одержання такого дозволу, ліцензії, сертифікату, якщо того вимагають норми чинного законодавства України, і витрати покладаються на учасника.
Разом з тим зазначаємо, що в Дефектному акті не містять вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Дійсно, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) входить до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Але це не означає, що учасник має надати ліцензію у складі тендерної пропозиції, особливо якщо тендерна документація замовника не містить вимоги щодо її надання.
Таким чином, тендерна документація замовника не містить вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції ліцензії на вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення), зокрема, на вогнезахист дерев’яних конструкцій. Тендерна пропозиція учасника ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації замовника та іншим вимогам тендерної документації та не підлягала відхиленню через ненадання ліцензії у складі тендерної пропозиції.