-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПР-24Т-116-ВО набір ключів комбінованих гайкових
набір ключів комбінованих гайкових
Торги відмінено
1 529 898.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 649.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 649.49 UAH
Номер:
e44536a5d8f44865bab88ea83108abe7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-01-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 17:50 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.05.2024 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-03-14-000129-a 14.03.2024 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕЗОН 99» встановлено порушення частини 10 статті 29 Закону №922 та пункту 36 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2024 б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2024 № 0104202423507053, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.05.2024 № 1505202423507053, інформацію про відміну тендеру від 15.05.2024. пояснення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.05.2024
Аналізом електронної системи закупівель встановлено, що 25.03.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
При цьому, з 25.03.2024 тендерна пропозиція ТОВ «МЕЗОН 99» має статус «Очікує рішення».
Відповідно до пункту 36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922 (положення частин другої, п’ятої-девятої одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922 не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 29 Закону №922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до даних електронної системи закупівель на підставі протоколу від 01.04.2024 № 0104202423507053 уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕЗОН 99» до 20 робочих днів.
Проте, на порушення частини 10 статті 29 Закону №922 та пункту 36 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «МЕЗОН 99» Замовником не розглянуто у визначений законодавством термін.
При цьому, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей (у редакції на дату опублікування процедури закупівлі) Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, на момент початку проведення моніторингу Замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей тендер не було відмінено.
Під час проведення моніторингу відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.05.2024 № 1505202423507053 та інформації про відміну від 15.05.2024 тендер Замовником відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушення.
Період усунення порушень:
29.05.2024 17:37 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
dc763e96c6ec48c09ce0026b02d1483d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Аналізом електронної системи закупівель встановлено, що відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій 25.03.2024 відбулось розкриття тендерної пропозиції ТОВ "МЕЗОН 99". При цьому, з 25.03.2024 тендерна пропозиція ТОВ "МЕЗОН 99" має статус «очікує рішення».
Відповідно до пункту 36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої-девятої одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 29 Закону №922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Проте, на момент початку моніторингу на порушення частини 10 статті 29 Закону №922 та пункту 36 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ "МЕЗОН 99" не розглянуто у визначений законодавством термін. Тобто, строк розгляду тендерної пропозиції на момент проведення моніторингу процедури закупівлі закінчився.
При цьому, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (у редакції на дату опублікування процедури закупівлі) Замовник має відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Поясніть чому не розглянуто у визначений законодавством термін тендерну пропозицію вказаного учасника, та чому не відмінено зазначену процедуру закупівлі?
3. Поясніть, чи укладався за даною процедурою закупівлі договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7c5d671b728a472c9961990628d1afa2
Назва:
Стосовно процедури закупівлі UA-2024-03-14-000129-a ДК 021-2015 – 44510000-8 «Знаряддя» (набір ключів комбінованих гайкових )
Дата опублікування:
17.05.2024 14:39
Опис:
Східний офіс держаудит служби
Стосовно процедури закупівлі UA-2024-03-14-000129-a ДК 021-2015 – 44510000-8 «Знаряддя» (набір ключів комбінованих гайкових ) повідомляю таке.
Відповідно до п.12.ст.11 Закону України «Про Публічні закупівлі» наказом від 10.07.2023 р. №НХ-01/7 на регіональній філії «Придніпрвська залізниця» створена робоча група яка здійснює попередню перевірку пропозицій учасників на відповідність тендерній документації. Висновки робочої групи передають на розгляд уповноваженої особи. Відповідальним за перевірку документів на закупівлю обладнання призначена начальник відділу обладнання Маслюк О.Г. Через тривалий лікарняний з 14.03.2024 р. по сьогоднішній день (про що є інформація в електронному реєстрі листків непрацездатності), документи на розгляд уповноваженої особи були надані несвоєчасно, що привело до порушення термінів розгляду пропозицій учасників передбачених частиною 10 статті 29 Закону України «Про Публічні закупівлі». На даний час уповноваженою особою торги відмінені на підставі пп.2 п.1 ст.32 Закону України «Про Публічні закупівлі», пп.2 п.50 Особливостей, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Договір згідно результатів процедури закупівлі UA-2024-03-14-000129-a не укладався.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця» Євген КРУТЬ