-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Труби та супутні вироби
Завершена
7 167 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Номер:
f44637b21cbf4482be22fb7f8f08c1ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-08-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 15:32 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2024 № 74
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.10.2024 № 74.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-13-011463-a 13.03.2024 RISK sas 24-3-2
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції переможців торгів: по лоту 1 - ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ», по лоту 2 - ТОВ «+ ФІТІНГ +», по лоту 3 - ТОВ «НКП Дніпро», по лоту 5 - ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «НОВОТЕХ Україна», тендерні пропозиції учасників ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» (лот 2) та ПП «Металіст-Рівне» (лот 4) в частині правомірності їх відхилення, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 16.04.2024 № 51, від 18.04.2024 № 53, від 19.04.2024 № 55, від 19.04.2024 № 56, від 17.04.2024 № 52, від 15.04.2024 № 49, рішення Органу оскарження від 04.04.2024 № 6083-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договори від 23.04.2024 № 179, від 01.05.2024 № 199, від 03.05.2024 № 203, від 22.04.2024 № 174, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 11.10.2024.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
23.10.2024 17:27 - 28.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2024 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
c6b2792037304b108e71aa2bc5a034e4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:44160000-9: «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-13-011463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
663aa46ecf72481698ff5f3cde8ae889
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.10.2024 16:45
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-03-13-011463-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-08-000039.
08.10.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).».
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Визначення технічних та якісні характеристики предмета закупівлі (Труби та супутні вироби Лот 1-5), а також його очікувана вартість, здійснювалась замовником на основі витягу з протоколу засідання технічної ради РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» № 13 від 06.03.2024, аналізу комерційних пропозицій від 08.03.2024 (2 шт.), № 177 від 08.03.2024, № 08/03-2024 від 08.03.2024, № 0803/1 від 08.03.2024, № 09/03-2024 від 09.03.2024, № 09032024/1 від 09.03.2024, № 11032024/1 від 11.03.2024, № 0803/05 від 08.03.2024, рахунка на оплату по замовленню № 889 від 11.03.2024, а також вивчення ринку аналогічних товарів в системі Prozorro з урахуванням попереднього досвіду проведених закупівель.
2. Відповідно до вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розповсюджуються на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня).
Головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 Бюджетного Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня - це бюджетні установи і організації, які у своїй діяльності підпорядковані відповідному вищестоящому розпоряднику, діяльність яких координується через нього.
Згідно з пунктом 12 статті 2 Бюджетного Кодексу України бюджетні установи — органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
За своїм правовим статусом Замовник РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» є комунальним комерційним підприємством та не являється головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Даний факт підтверджує інформація з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який доступний на веб-сторінці Казначейства (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), а також офіційний сайт Державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua).
Джерелом фінансування даної процедури закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), про що й зазначено у річному плані закупівель на 2024 рік (UA-P-2024-03-13-004051-a).
У зв’язку з вищенаведеним РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» не зобов’язане здійснювати розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті.
Додатки:
1. Витяг з протоколу засідання технічної ради РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» № 13 від 06.03.2024;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ІК «НОВОТЕХ Україна» № 177 від 08.03.2024;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ» від 08.03.2024;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «+Фітінг+» № 0803/05 від 08.03.2024;
5. Комерційна пропозиція ТОВ «РІОЛА ПЛАСТ» від 08.03.2024;
6. Комерційна пропозиція ТОВ «Трубний Альянс» № 0803/1 від 08.03.2024;
7. Комерційна пропозиція ПП «Металіст-Рівне» № 08/03-2024 від 08.03.2024;
8. Комерційна пропозиція ПП «Металіст-Рівне» № 09/03 від 09.03.2024;
9. Комерційна пропозиція ТОВ фірма «Інтуіт ЛТД» № 09032024/1 від 09.03.2024;
10. Комерційна пропозиція ТОВ фірма «Інтуіт ЛТД» № 11032024/1 від 11.03.2024;
11. Рахунок на оплату по замовленню № 889 від 11.03.2024;
12. Додаток 1 - інформація з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
13. Додаток 2 – інформація з Державного веб-порталу бюджету для громадян.