-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
515 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 575.00 UAH
Номер:
7043b3d6f4854d22ade89f8d2c63d821
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 17:57 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.08.2024 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12. UA-2024-03-13-010228-a, 13.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами (протокол від 14 березня 2024 року), тендерні пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», ПП «ОККО-СЕРВІС», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 25 та 26 серпня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02 квітня 2024 року №30 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 13 вересня 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26235350/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 30 серпня 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 на вебсайті, Замовник надав посилання https://voronovytsialyceum.klasna.com/uk/site/infvidkr.html, однак за вказаним посиланням обґрунтування не розміщене.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами пункту 41 Постанови №1178 встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Постанови №1178.
Пунктом 43 Постанови №1178 та підпунктом 3.3 пункту 3 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником рішенням уповноваженої особи (протокол від 25 березня 2024 року) відхилено учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», як такого, що не надав копії документа (атестата про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації органу з сертифікації, а також інформації про перелік АЗС, та місце їх знаходження.
Виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» вимогам тендерної документації, які відповідно до протоколу від 25 березня 2024 року були підставою для відхилення його пропозиції, не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» їх усунути.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що на запит Управління від 30 серпня 2024 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник надав пояснення, з перевищенням строку, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
16.09.2024 17:43 - 01.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2024 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником виконано вимогу висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-13-010228-a від 16.09.2024 року та притягнуто до відповідальності уповноважену особу для недопущення порушень під час проведення процедур закупівель
Дата публікації звіту:
23.09.2024 18:08
Запити/Пояснення
Номер:
7071e7183e994d7e867d6b0b6338bff4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-13-010228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином дотримано вимог пунктів 41 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, зокрема щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Петрол Партнер», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, без надання йому можливості виправити невідповідність в його тендерній пропозиції, що не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, виявлену уповноваженою особою (рішення від 25 березня 2024 року) в частині відсутності копії документа (атестата про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації органу з сертифікації, а також інформації про перелік АЗС, та місце їх знаходження?
3. Яким чином учасником ПП «Окко-сервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку №1 тендерної документації «Технічна специфікація» в частині надання гарантійного листа з місцезнаходженням АЗС на підтвердження виконання вимоги про наявність АЗС у межах селища міського типу Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області та по маршруту м. Вінниця - смт. Вороновиця?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e40f314e8a234b3d8a35865fc0c0e2d2
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ
Дата опублікування:
13.09.2024 13:49
Опис:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ МОНІТОРИНГУ
Комунальний заклад «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі та з запитом на пояснення, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Комунальний заклад «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради (далі - Замовник) являється закладом освіти, тож для його функціонування та можливості усіх учнів отримувати освіту в навчальному закладі, необхідно здійснювати підвіз учнів автобусом, тому в замовника виникла необхідність у закупівлі бензину А-95 та дизельного палива.
Розмір очікуваної вартості визначено згідно кошторисних призначень, які були затверджені на 57 сесії VIII скликання Вороновицької селищної ради № 4549 від 22 лютого 2024 року. Також перед оголошенням процедури закупівлі Замовником було здійснено моніторинг цін, на сайті Мінфіну за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/vinnickaya/2024-03/, а також відправлено запити двом постачальникам, які здійснюють реалізацію товару даного напрямку на території» Вороновицької селищної ради (ПП «Окко» вих № 24 від 26 лютого 2024 року, та ПП «Яско» вих № 25 від 26 лютого 2024 року), (запити та відповіді на запити надаються). Тож після отримання цінових пропозиція та аналізу інформації з сайту Мінфіну було визначено очікувану вартість даної закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначаються згідно технічних характеристик транспортних засобів, які мають використовувати пальне, що є предметом даної закупівлі, а саме: дизельні, та бензинові двигуни, витрати пального транспортними засобами, період протягом якого потрібно заправляти транспортні засоби.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням https://voronovytsialyceum.klasna.com/uk/site/infvidkr.html
2. Яким чином дотримано вимог пунктів 41 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника, зокрема щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Петрол Партнер», який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, без надання йому можливості виправити невідповідність в його тендерній пропозиції, що не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, виявлену уповноваженою особою (рішення від 25 березня 2024 року) в частині відсутності копії документа (атестата про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації органу з сертифікації, а також інформації про перелік АЗС, та місце їх знаходження?
Під час розгляду пропозиції ТОВ «Петрол Партнер» виявлено відсутність в тендерній пропозиції копії документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації, тому Замовник мав би надати учаснику 24 години. Але Замовником було враховано практику моніторингів ДАСУ, де під час проведення моніторингу, ДАСУ зазначала як порушення надання вимоги на 24 години на відсутній документ надання якого не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно практики моніторингів ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ, відсутність або невідповідність документів що вимагаються в технічній специфікації, не підпадає під виправлення невідповідностей протягом 24-х годин.
Для прикладу надаю закупівлю та висновок моніторингу (UA-2023-03-09-005248-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-005248-a), де уповноважена особа надала 24 години на виправлення невідповідності, але аудитори виявили в цьому порушення, а саме:
Вимогою п. 1.4. Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) було:
1.4. Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар з урахуванням сезонності (надати відповідний гарантійний лист).
Учасник не надав у тендерній пропозиції даного гарантійного листа, тож під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції, йому було надано 24 години на виправлення невідповідностей, в тому числі щоб надав заначений гарантійний лист: «…1.4. Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар з урахуванням сезонності (надати відповідний гарантійний лист). …». 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме надати відповідний гарантійний лист.»
Однак, під час здійснення моніторингу зазначеної закупівлі, моніторингом виявлено порушення в тому, що учаснику було надано 24 години на надання вищезгаданого гарантійного листа:
«- чому було надано 24 години для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ «СОТА1» відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо ним не надано документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: гарантійний лист про те, що для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості із визначенням технічних і якісних характеристик на запропонований товар з урахуванням сезонності надання якого передбачено Додатком 2 до тендерної документації?»
На підставі вище викладеного можна зробити висновок, що згідно позиції ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ відсутність документів чи невідповідність в документах, які вимагаються в технічній специфікації, не підлягають виправленню протягом 24-х годин.
Отже, пропозиція ТОВ «Петрол Партнер» відхилена правомірно та з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Постанови, а саме: як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цієї Постанови.
3. Яким чином учасником ПП «Окко-сервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку №1 тендерної документації «Технічна специфікація» в частині надання гарантійного листа з місцезнаходженням АЗС на підтвердження виконання вимоги про наявність АЗС у межах селища міського типу Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області та по маршруту м. Вінниця - смт. Вороновиця?
В тендерній пропозиції ПП «Окко-сервіс» надано документ «Перелік АЗС Україна.pdf», вих №23 від 18.03.2024 року, в якому міститься інформація про наявність АЗС в місцях, що вимагалися в п. 11 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: АЗС у межах селища міського типу Вороновиця, Вінницького району, Вінницької області та по маршруту м. Вінниця – смт. Вороновиця (смт. Вороновиця - м. Вінниця). В даному документі зазначені АЗС в наступних рядках:
3 Вінницький р-н, с. Писарівка, автошлях Львів-Кіровоград-Знам'янка, 377км+600м
партнерська
4 смт. Вороновиця, автошлях Львів-Кіровоград-Знам’янка, 136км+300м
партнерська
Даний документ містить назву «Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника».
Згідно п. 3 переліку формальних помилок наказу МЕРТУ №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. ТО му в даному документі міститься інформація яка вимагалася в п. 11 Додатку 1 до тендерної документації, та учасником надано всі документи які вимагалися в тендерній
.Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що під час проведення процедури закупівлі Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи до пояснення:
1.Запити на надання цінових пропозицій.
2. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-Сервіс».
3. Моніторинг цін Мінфін
4. Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника
5. Висновок по моніторингу