• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капуста свіжа, морква, буряк, цибуля ріпчаста, яблука, лимони, банани

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОВОЧІ ТА ФРУКТИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів

Завершена

595 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 950.00 UAH
Номер: c7b8cf866a0c4c2ab9b038ebab76ab46
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-02-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.07.2024 17:08 - 24.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.07.2024 № 47-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.07.2024 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-03-13-009231-a 13.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3, пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 36, підпункту 2, підпункту 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею Новгородківської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.03.2024 б/н, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Приватна агрофірма «МЮННТ» (далі – ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2024 б/н про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2024 б/н про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2024 б/н про продовження строку для укладення договору про закупівлю, договір про закупівлю від 30.04.2024 № 76 на суму 591 300,00 грн, укладений між Замовником та ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» (далі - Договір), який оприлюднений 02.05.2024, додаткова угода від 19.07.2024 № 1 до Договору, пояснення надані 09.07.2024, 11.07.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Пункт 1 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, які не враховують вимоги пункту 44 Особливостей, а саме, не містять інформацію про те, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран. Слід зазначити, що пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Тому, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пунктів 3, 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно із пункту 2 «Загальні вимоги» Додатка 2 «Технічна специфікація» тендерної документації, учасник у складі тендерної документації повинен надати, зокрема: - документ (документи), що підтверджують проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №446; - Сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2019 (ДСТУ ISO 22000: 2018) на систему управління якістю, виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності та звіт за результатами останнього аудиту. Сертифікат має бути виданий на ім’я учасника. Надати атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» не надано вищезазначені документи, чим не дотримано вимоги Додатка 2 до тендерної документації. Тому, учасником ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, встановлено, що згідно вимог пункту 2.4 пункту 2 тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», щодо осіб (особи), визначених згідно підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей, отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу Міністерства внутрішніх справ від 30 березня 2022 року № 207, та який містить інформацію станом на дату не раніше ніж за 30 днів щодо дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей. Проте, учасником ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ», якого визначено переможцем процедури закупівлі, не оприлюднено в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, вищевказані документи. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями. Також установлено, що Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ». Так, пунктом 36 Особливостей передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин 2, 5, 9, 11, 12, 14, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Із аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель вбачається, що 21.03.2024 відбулося розкриття тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ», строк розгляду його тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів, тобто до 28.03.2024 включно. Проте, Замовником у встановлений Особливостями строк тендерну пропозицію учасника не розглянуто, а протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель 03.04.2024, тобто з порушенням вимог пункту 36 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону. В ході моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 19.07.2024 № 1 до Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до яких Договір розірвано та оплати за ним не здійснювалися.
Період усунення порушень: 23.07.2024 12:22 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2024 12:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керівництвом Замовника проведено розяснювальну роботу з Уповноваженою особою щодо недопущення в майбутньому подібних порушень. Додатково повідомляємо, що уповноважено особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації щодо організації та проведення відкритих торгів з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
Дата публікації звіту: 29.07.2024 18:07

Запити/Пояснення