-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Філе куряче охолоджене
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД ФІЛЕ КУРЯЧЕ ОХОЛОДЖЕНЕ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
Завершена
997 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 975.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 975.00 UAH
Номер:
f586a0e8ad0b4ed6b74cb24283228832
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
02.07.2024 17:09 - 24.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024 № 47-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.07.2024 № 47-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-13-006708-a 13.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 36, підпункту 2, підпункту 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею Новгородківської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.03.2024 б/н, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Приватна агрофірма «МЮННТ» (далі – ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2024 б/н про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2024 б/н про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2024 б/н про продовження строку для укладення договору про закупівлю, договір про закупівлю від 30.04.2024 № 75 на суму 992 250,00 грн, укладений між Замовником та ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» (далі - Договір), який оприлюднений 02.05.2024, додаткова угода від 19.07.2024 № 1 до Договору, пояснення надані 09.07.2024, 11.07.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Згідно із пункту 2 «Загальні вимоги» Додатка 2 «Технічна специфікація» тендерної документації, учасник у складі тендерної документації повинен надати, зокрема, документ (документи), що підтверджують проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 р. №446.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» не надано вищезазначений документ, чим не дотримано вимоги Додатка 2 до тендерної документації.
Тому, учасником ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, встановлено, що згідно вимог пункту 2.4 пункту 2 тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», щодо осіб (особи), визначених згідно підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей, отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу Міністерства внутрішніх справ від 30 березня 2022 року № 207, та який містить інформацію станом на дату не раніше ніж за 30 днів щодо дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей.
Проте, учасником ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ», якого визначено переможцем процедури закупівлі, не оприлюднено в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, вищевказані документи.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Також установлено, що Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ».
Так, пунктом 36 Особливостей передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин 2, 5, 9, 11, 12, 14, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Із аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель вбачається, що 21.03.2024 відбулося розкриття тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ», строк розгляду його тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів, тобто до 28.03.2024 включно.
Проте, Замовником у встановлений Особливостями строк тендерну пропозицію учасника не розглянуто, а протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель 03.04.2024, тобто з порушенням вимог пункту 36 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
В ході моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 19.07.2024 № 1 до Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до яких Договір розірвано та оплати за ним не здійснювалися.
Період усунення порушень:
22.07.2024 16:05 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2024 16:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керівництвом Замовника проведено розяснювальну роботу з Уповноваженою особою щодо недопущення в майбутньому подібних порушень. Додатково повідомляємо, що уповноважено особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації щодо організації та проведення відкритих торгів з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
Дата публікації звіту:
29.07.2024 18:08
Запити/Пояснення
Номер:
fdef86f33954459e844128de67781b88
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене», код ДК 021:2015: 15110000-2 – М`ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-13-006708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на то самий строк.
Номер:
8b4c6d8949c9455598dd96195dfa7e97
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.07.2024 17:08
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) – відповідно до Довідки про зміни до кошторису на 2024 рік № 2 від 27.02.2024року
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням згідно з ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці»
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», а також виходячи із середніх цін представлених на сайті minfin.com.ua, тощо.
Посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://nov-school.kr.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-za-kodom-dk-021201515110000-2-myaso-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Номер:
95e9f0da6fd64df787ff38206b6ae13e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 08:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене», код ДК 021:2015: 15110000-2 – М`ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-13-006708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Розділом 2 «Загальні вимоги» Додатка 2 «Технічна специфікація» (далі – Додаток 2) тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, документ (документи), що підтверджують проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» надано документ (документи) на підтвердження вищезазначеної вимоги ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
84fe64d532ae4e2da63d908d16fe9783
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.07.2024 20:02
Опис:
Повідомляємо Вас, що замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами даної процедури закупівлі. Додатково зазначаємо, що поставка товару та відповідно оплата за договором не здійснювалась.
Номер:
65d27a920e43444ea7e1d3de78ebb853
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 08:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене», код ДК 021:2015: 15110000-2 – М`ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-13-006708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Чому не відхилено тендерну пропозиції переможця ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", щодо осіб (особи), визначених згідно п. п. 5, 6, 12 п. 47 Особливостей, отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року N 207, та який містить інформацію станом на дату не раніше ніж за 30 днів щодо дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 п. 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 14 п. 47 Особливостей (у формі, що передбачена згідно п. п. 12 п. 2.2. цієї тендерної документації) ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7ae266a9cde843a68fa517c34eec9557
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.07.2024 20:03
Опис:
Повідомляємо Вас, що замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами даної процедури закупівлі. Додатково зазначаємо, що поставка товару та відповідно оплата за договором не здійснювалась.
Номер:
cf98284fc96347b690aae21e63a7e277
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 08:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-13-006708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» ?
Так, пунктом 36 Особливостей передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин 2, 5, 9, 11, 12, 14, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Із аналізу вказаних норм Особливостей і Закону та інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель вбачається, що 21.03.2024 відбулося розкриття тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ», строк розгляду його тендерної пропозиції становить до 28.03.2024 включно. Тобто, Замовник 28.03.2024 повинен або визначити учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» переможцем, або оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника. Однак, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» Замовником прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель 03.04.2024, тобто з порушенням вимог пункту 36 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
2. Чому Замовником порушено строк укладання договору про закупівлю ?
Абзацом 4 пункту 49 Особливостей передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель вбачається, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником оприлюднено 03.04.2024, строк укладення договору про закупівлю становить не пізніше 18.04.2024. Тобто, Замовник 18.04.2024 повинен з переможцем закупівлі ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» укласти договір про закупівлю або у разі обґрунтованої необхідності продовжити строк укладання договору до 60 днів. Однак, Замовник уклав договір про закупівлю з переможцем закупівлі ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» 30.04.2024, тобто з порушенням вимог пункту 49 Особливостей.
При цьому, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку укладення договору про закупівлю з переможцем ПП «Приватна агрофірма «МЮННТ» Замовником прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель 02.05.2024, тобто вже після укладення договору про закупівлю.
Слід зазначити, що відповідно до положення пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами 3 та 4 пункту 49 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d83c00cdb2084631bb13f29e5cad4c14
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.07.2024 20:03
Опис:
Повідомляємо Вас, що замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами даної процедури закупівлі. Додатково зазначаємо, що поставка товару та відповідно оплата за договором не здійснювалась.