-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
885 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 850.00 UAH
Номер:
39c4bd730f8a45d5a8c110787e5a2203
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 12:29 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 №26-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.04.2024 №26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-03-13-005638-a 13.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, абзацу першого пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції, вимог пункту 4-1 Постанови №710 при дотриманні вимог Постанови №710, вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлю (зокрема, оприлюдненні договору про закупівлю) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій «Прикарпатський» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 12.03.2024 №__ (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ» (далі – ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 28.03.2024 року, протокол від 28.03.2024 №2, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2024 року, договір про закупівлю від 10.04.2024 №10-В, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 10.04.2024 року, від 15.04.2024 року та від 18.04.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до ТД вимагає від переможця торгів на підтвердження вимог згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, тоді як з 04.09.2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
Таким чином, Замовником на порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Однак, договір про закупівлю від 10.04.2024 №10-В оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 16.04.2024 року, тобто на четвертий робочий день з дня його укладення. Отже, договір про закупівлю від 10.04.2024 №10-В оприлюднено в електронній системі закупівель з порушенням строків, встановлених Законом.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови №710 постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У межах проведення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надано Замовнику запит про надання пояснення шляхом його опублікування в електронній системі закупівель 09.04.2024 року, зокрема щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником у відповіді на запит про надання пояснення від 10.04.2024 року зазначено, що: «Оскільки, вищевказаний пункт 4-1 є частиною п. 4 де вказано, що замовникам рекомендується забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, отже на даний момент не є обов’язком. Щодо цього питання Міністерство економічного розвитку та торгівлі України також не дало чіткої відповіді (Відповідь на запит 383/2021, на запит 2764/2020), а відтак Замовником не здійснювалося оприлюднень обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті оскільки вищевказана Постанова не встановлює імперативної норми для публікації обґрунтування, тобто замовник здійснює оприлюднення на власний розсуд. Невиконання Постанови 1266 не є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності згідно ст.16414 КУпАП.».
Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 №794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2024-03-13-006652-a джерелом фінансування закупівлі є державний бюджет України. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» встановлено, що у підпункті 1.1.15. пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовник вимагає надати довідку у довільній формі про наявність обладнання і матеріально-технічної бази (надати підтвердження наявності автотранспорту (власного, орендованого чи іншого власника (перевізника), який буде використовуватися для перевезення товару. Якщо транспортування товару буде виконуватися не власним транспортом - надати сканований договір оренди автотранспорту або іншого договору чи документу, який би підтверджував можливість учасником постачати товар), а також надати договір санітарної обробки автотранспорту з спеціалізованою організацією.
На виконання вимог підпункту 1.1.15. пункту 1 розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2024 №35/24, яка містить інформацію про наявність орендованого фургону-рефрижератора. Також, у довідці зазначено, що на підтвердження інформації ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надає копію документів (договір оренди), що підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу.
Однак, у складі тендерної пропозиції, поданої 20 березня 2024 о 21:58 год, ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надано договір оренди транспортного засобу від 04.01.2022 №04-01-22/О, укладений з ТОВ «ІВА-ТРАНС ГРУП», предметом оренди згідно якого є спеціалізований вантажний фургон малотонажний RENAULT TRAFIC, а не фургон-рефрижератор, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2024 №35/24. Крім того, вищевказаний договір діє до 31.12.2022 року, тоді як строк поставки товару до 31.12.2024.
Таким чином, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 28.03.2024 в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ», яке не містить вимоги щодо надання договору оренди автотранспорту, а саме фургону-рефрижератора, що вказаний у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, який би підтверджував можливість учасником постачати товар.
Період усунення порушень:
22.04.2024 15:15 - 07.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2024 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду наданого висновку щодо проведеного моніторингу повідомляємо наступне:
Щодо оприлюдненого договору закупівлі «Вершкове масло - 15530000-2 (Вершкове масло)».
Відповідно до п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
На підставі п.10 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Замовником оприлюднено 10.04.2024 року укладений договір про закупівлю №10-в від 10.04.2024 року з учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ", відповідно до якого електронною системою закупівель сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відтак, твердження у висновку моніторингу помилкове щодо публікації договору 16.04.2024 року. За результатами запиту моніторингу було наголошено про те, що договір оприлюднено без підпису Замовника, у відповідь на запит при цьому замовником наголошено про помилкове оприлюднення файлу з договором та негайно оприлюднено договір повністю з підписами та печатками від контрагентів. Оприлюднення файлу з сканованим договором, що не підписаний зі сторони замовника, не встановлює факт відсутності укладеного договору взагалом та не встановлює факту його не правомочності. Норму законодавства щодо оприлюднення договору протягом трьох робочих днів з дня його укладення дотримано, порушення відсутні в цій частині.
Щодо інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Норми п.44 Особливостей передбачають, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Після визначення учасника переможцем згідно вимог законодавства та тендерної документації ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ" було завантажено в систему прозорро відповідну інформацію 29.03.2024 року. Згідно абз.15 п.47 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ наразі працює та повністю доступний перевірки інформації. Підстави для відхилення учасника переможця відсутні.
Щодо транспортного засобу ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ»
Відповідно пп.1.1.15. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надати довідку у довільній формі про наявність обладнання і матеріально-технічної бази (надати підтвердження наявності автотранспорту (власного, орендованого чи іншого власника (перевізника), який буде використовуватися для перевезення товару. Якщо транспортування товару буде виконуватися не власним транспортом - надати сканований договір оренди автотранспорту або іншого договору чи документу, який би підтверджував можливість учасником постачати товар), а також надати договір санітарної обробки автотранспорту з спеціалізованою організацією. На виконання вимог підпункту 1.1.15. пункту 1 розділу ІІІ ТД ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.03.2024 №35/24, яка містить інформацію про наявність орендованого фургону-рефрижератора. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» надано договір оренди транспортного засобу від 04.01.2022 №04-01-22/О, укладений з ТОВ «ІВА-ТРАНС ГРУП», предметом оренди згідно якого є спеціалізований вантажний фургон малотонажний RENAULT TRAFIC, а не фургон-рефрижератор, відтак Замовником надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на підставі п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, з проханням завантажити відповідну інформацію. Учасником ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» у відповідь завантажено договір оренди транспортного засобу №01-01-2024 від 2024 року(який діє до 31.12.2024 року) та договір № 22 від 01.03.2024 року (який діє до 31.12.2024 року) на послуги з санітарної та гігієнічної обробки на відповідне авто, що є рефрижератором. Таким чином, вимоги замовника визначені тендерною документацією дотримані та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Твердження у висновку моніторингу помилкове, у відповідних договорах зазначено термін дії до кінця 2024 року а не 2022 року.
За результатами проведення процедури закупівлі Замовником укладено договір з постачальником\учасником, що запропонував найнижчу ціну за товар, що відповідає вимогам замовника встановленим у тендерній документації, відсутні будь-які порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» такі як максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дата публікації звіту:
26.04.2024 08:11
Запити/Пояснення
Номер:
bffdf9423ffe45ec88545e3c35e384f6
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-13-005638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чим керувався Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 28 березня 2024 року, в якому зобов’язано учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ» завантажити: «Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД.», яке відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (підпункт 1.1.8. пункту 1 розділу ІІІ ТД)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a90c5ad6aba46febc56f2307a26b902
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.04.2024 11:40
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі норм(нормативів) харчування та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій та з урахуванням аналізу споживання товару за аналогічний період і планової наявності дітей у закладі. Згідно п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (Постанову доповнено пунктом 4-1 згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020) «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Оскільки, вищевказаний пункт 4-1 є частиною п. 4 де вказано, що замовникам рекомендується забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, отже на даний момент не є обов’язком. Щодо цього питання Міністерство економічного розвитку та торгівлі України також не дало чіткої відповіді (Відповідь на запит 383/2021, на запит 2764/2020), а відтак Замовником не здійснювалося оприлюднень обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті оскільки вищевказана Постанова не встановлює імперативної норми для публікації обґрунтування, тобто замовник здійснює оприлюднення на власний розсуд. Невиконання Постанови 1266 не є підставою для притягнення до адміністративної відповідальності згідно ст.16414 КУпАП.
2. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ» встановлено невідповідність вимогам замовника визначеним в тендерній пропозицій та надіслано повідомлення про усунення невідповідностей 27.03.2024 на підставі п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У вимозі зазначено про потребу завантажити наступну інформацію «Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД» та «договір санітарної обробки автотранспорту з спеціалізованою організацією на транспортний засіб вказаний в довідці про наявність матеріально технічної бази, згідно вимог пп.1.1.15 ч.1 розділу 3 ТД». Погодження із технічним завданням відповідно до додатку 1 тендерної документації, згідно вимог пп.1.1.8 ч.1 розділу 3 ТД не є документом що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним, характеристикам предмета закупівлі, а лише довідка/ гарантійний лист щодо погодження з умовами технічного завдання, а відтак повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Зверніть увагу також на відповідні роз’яснення Мінекономіки Лист № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023.
Номер:
adc53d1d9b224e308537a8aeca800416
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.04.2024 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-13-005638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ», якщо переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно керівника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual, так як вимагалось у пункті 1 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
05a7baa63a5c4861ace2ffd99d56ca50
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
15.04.2024 14:48
Опис:
Відповідно до п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. На підставі вимог ст. 29 Закону Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Перелік документів що учасники повинні були надати до кінцевого терміну подання пропозицій визначено ч.1 розділом 3 тендерної документації, що не передбачає надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення оскільки це пряма заборона ст.17 Закону та п.47 Особливостей, а саме «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель» «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». Отже, на етапі розгляду тендерних пропозицій від учасників не вимагається документальне підтвердження відсутності корупційного порушення. Після визначення учасника переможцем згідно вимог законодавства та тендерної документації завантажено в систему прозорро відповідну інформацію, а саме «довідка з ЄДР про корупцію юр особи.pdf» та «довідка з ЄДР про корупцію фіз особи.pdf». Договір укладено в терміни визначені Особливостями, відсутні будь які порушення процедури проведення закупівлі.
Номер:
129ef41648c149a39b0b90bdc3a45947
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-13-005638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Виходячи з наданих Замовником пояснень від 15.04.2024 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.04.2024 року просимо повторно надати пояснення щодо вказаного питання.
Чи враховано Замовником при розгляді переможця процедури закупівлі ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» те, що ним не надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати стосовно керівника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual, так як вимагалось у пункті 1 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до ТД?
Слід зазначити, що переможцем ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» 29 березня 2024 12:51 надано файл «Довідка з ЄДР про корупцію фіз особи.p7s», який містить тільки кваліфікований електронний підпис, однак не надано саме файлу з довідкою з ЄДР про корупцію фізичної особи.
При перевірці файлу «Довідка з ЄДР про корупцію фіз особи.p7s» на сайті https://czo.gov.ua/verify зазначено: «Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу файлу з розширенням .p7s. Оберіть цей файл разом з файлом кваліфікованого електронного підпису.»
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e260b24b8601496ca3d07ef73b13524a
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
18.04.2024 17:13
Опис:
Відповідно до наданих в складі пропозиції документів від учасника процедури закупівлі ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ», в тому числі документів наданих учасником після оприлюдення повідомлення про намір укладення договору на закупівлю, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника. Договір укладено за найнижчою ціновою пропозицією, що відповідає принципам ЗУ "Про публічні закупівлі" максимальна економія, ефективність та пропорційність. У даного учасника відсутні кримінальні провадження та причетність до корупційних правопорушень, що підтверджується відповідними довідками з єдиних державних реєстрів.
Номер:
d98218a66c944c6987eeb822de743ddb
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
16.04.2024 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-13-005638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи укладався Замовником договір про закупівлю вершкового масла з переможцем ТОВ «ТД ГОРЯНКА ІФ» з дотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України?
Слід зазначити, що договір про закупівлю, оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель 10.04.2024 року не містить реквізитів (дата, номер, місце складання), особистого підпису генерального директора Романа Мельника та відбитку печатки Замовника, тому такий договір не є укладеним, так як не підписаний обома сторонами.
Згідно пункту 11.1 Договору № про закупівлю «CPV (ДК 021:2015) Вершкове масло - 15530000-2 (Вершкове масло)» (Додаток 3 до ТД) даний Договір набуває юридичної сили з моменту його підписання обома Сторонами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4c4c4383a9934985bb6264810349278a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.04.2024 17:17
Опис:
Дякуємо за уважність! Замовником встановлено технічну помилку при публікації файлу договору, а саме помилково був оприлюднений договір в системі прозорро без підписів сторін договору. Дана помилка вже виправлена, чинний договір опубліковано.