-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Риба морожена, код ДК 021:2015: 15220000-6 – «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (хек с/м, минтай с/м, скумбрія с/м – код ДК 021:2015:15221000-3 «Морожена риба»)
Завершена
973 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 868.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 868.00 UAH
Номер:
432a61cf1a4645f7a892ed5ad10501a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 12:47 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024
№ 50-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.07.2024 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-03-13-005237-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Чокой Вадим Васильович установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 09.04.2024 № 46, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.03.2024 № 66 зі змінами від 18.03.2024 № 77, тендерна пропозиція учасника ФОП Чокой Вадим Васильович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 14.04.2024, протоколи уповноваженої особи Замовника від 29.03.2024 № 95 та від 02.04.2024 № 99, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2024, договір від 09.04.2024 № 46, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 09.07.2024 року.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 5.2 розділу V Додатка № 1 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та абзацом 15 пункту 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав зазначених у підпунктах 3, 5, 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було.
Проте, переможцем торгів ФОП Чокой Вадим Васильович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 12 та абзацу 14 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Особливостей, пункту 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 5.2 розділу V Додатка № 1 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чокой Вадим Васильович як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
11.07.2024 16:04 - 26.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 16:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-07-02-000045 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «риба морожена, код ДК 021:2015: 15220000-6 – «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (хек с/м, минтай с/м, скумбрія с/м – код ДК 021:2015:15221000-3 «Морожена риба»)», ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-03-13-005237-a повідомляє наступне: 17.07.2024 року укладено додаткову угоду №1 від 17.07.2024 до договору про закупівлю від 09.04.2024 № 46 про дострокове розірвання (припинення) дії договору. При оголошені чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту:
18.07.2024 15:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації:
15.08.2024 10:59
Запити/Пояснення
Номер:
2e43d4c1ecd74d22ae01ab609a13e439
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2024 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба морожена» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-13-005237-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Бердичівським геріатричним пансіонатом Житомирської обласної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Пунктом 112 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) встановлено вимогу, що у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. грн., такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі.
Враховуючи той факт, що риба заморожена, яка є предметом даної закупівлі, є в переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу (додаток 2 до Особливостей), поясніть, чому Замовником не здійснено закупівлю риби замороженої з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822?
4. Поясніть, чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП Чокой Вадим Васильович як такого, що не надав у спосіб, зазначений Замовником в Додатку № 1 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підп. 3, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bbfa87c236314f15814adb217f615562
Назва:
Відповідб на запит
Дата опублікування:
09.07.2024 22:29
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Бердичівським геріатричним пансіонатом Житомирської обласної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється згідно річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Для належної організації харчування підопічних в пансіонаті та забезпечення потреби у закупівлі якісних продуктів, а саме – риби, було передбачено видатки відповідно до кошторису Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «Продукти харчування» затвердженого 3 січня 2024 року та Довідки про зміни до кошторису на 2024 рік №7 від 22 лютого 2024 року враховуючи кількість одиниць предмета закупівлі (кошторис на 2024 рік та Довідка до кошторису додається).
Обсяг закупівлі визначено на підставі фактичного споживання риби за 2023 рік з урахуванням вимог Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики» та очікуваної кількості ліжко-днів у 2024 році.
Розмір витрат на придбання риби мороженої розраховувались виходячи з очікуваного обсягу закупівлі та ціни за одиницю товару, відповідно до натуральних добових норм харчування на одного підопічного згідно Постанови КМУ №324 від 13.03.2002р. «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме риба морожена повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), тощо. Технічні та якісні характеристики предмета Закупівлі визначені згідно чинних нормативних документів та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердженні документами: чинними на момент подання пропозиції копії (або оригінали) якісне посвідчення та/або декларація виробника про якість та/або інше документальне підтвердження якості та безпеки товару; експертний висновок, щодо оцінки відповідності товару, вимогам нормативних документів за основними показниками: бактеріологічні показники (МАФАМ, БГКП, стафілокок) та протокол випробувань на вміст генно-модифікованих організмів (ГМО).
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Щодо розрахунку очікуваної вартості інформуємо, що через відсутність чіткого правового регулювання порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради, при визначені очікуваної вартості використовує в роботі, зокрема рекомендації ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі - примірна методика) та лист Мінекономрозвитку від 20.08.2019 року № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, у вказаному листі зазначається: «одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель — визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії». Також зазначеною примірною методикою пропонується «метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках; довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності); біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж (в разі біржового товару); дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань; дані офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних. Під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі».
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме – риби мороженої, виконано відповідно до розрахованої потреби згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме:
- методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету (ціни з сайту Мінфін)
- проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro».
- здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів та цінові пропозиції постачальників (отримання цінових пропозицій від постачальників)
- статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
Таким чином, Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради застосовує комплексний підхід при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог чинного законодавства України, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку.
За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації (інформаційна довідка додається).
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, де оприлюденено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://berdychivgeria.ukraina.org.ua/publichna-informatsiya/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli/obgruntuvannya-do-zakupivli-ryba-morozhena-kod-dk-0212015-15220000-6-ryba-rybne
3. Пунктом 112 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) встановлено вимогу, що у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. грн., такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі. Враховуючи той факт, що риба заморожена, яка є предметом даної закупівлі, є в переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу (додаток 2 до Особливостей), поясніть, чому Замовником не здійснено закупівлю риби замороженої з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822?
Постанова КМУ від 09.02.2024 № 131 (якою внесені зміни до Особливостей) встановлює, що вона набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 1, 2, 4 і 5 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності через 30 днів з дня опублікування цієї постанови.
Постанову № 131 офіційно оприлюднено 13.02.2024 року.
Тому деякі зміни до Особливостей набули чинності з 13.02.2024, а зміни в частині обов’язковості застосування електронного каталогу за певних умов набувають чинності саме 14.03.2024 року.
На закупівлі розпочаті до 13.03.2024 року (включно) не розповсюджується дія змін, які набрали чинності 14.03.2023 згідно статті 58 Конституції України.
Тому Закупівля риби мороженої розпочата 13 березня 2024 року проведена згідно діючих на 13 березня 2024 року Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.
4. Поясніть, чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП Чокой Вадим Васильович як такого, що не надав у спосіб, зазначений Замовником в Додатку № 1 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підп. 3, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей?
З метою недопущення порушення (виконання договору) в подальшому (переможцем ФОП Чокоєм Вадимом Васильовичем не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей) Замовником прийнято рішення розірвати договір №46 від 09 квітня 2024 року, про що повідомлено постачальника ФОП Чокой Вадим Васильович. Станом на 09 липня 2024 року проведено домовленості про підписання додаткової угоди про дострокове розірвання (припинення дії) договору №46 від 09 квітня 2024 року.