• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-95

Завершена

1 515 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 575.00 UAH
Номер: bc4886af4dc4436696a260ad62493ed8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.05.2024 20:31 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 № 78 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 78 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-03-12-013369-a 12.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону. За результатами розгляду питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЕЛКОМ"; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника № 5-12/03 від 12.03.2024 року, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15 березня 2024 року та відповідь Замовника від 18 березня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” (далі – ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛКОМ" (далі – ТОВ "БЕЛКОМ"), Вимога про усунення невідповідностей до 23 березня 2024 року, Вимога про усунення невідповідностей до 30 березня 2024 року, Вимога про усунення невідповідностей до 09 квітня 2024 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20 березня 2024 року, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН" від 27.03.2024 року №1-27/03, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» від 01.04.2024 року №2-01/04 , Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БЕЛКОМ" від 08.04.2024 року №3-08/04, Рішення Уповноваженої особи про визначення учасника - ТОВ "БЕЛКОМ" переможцем від 09.04.2024 №09/04-01, повідомлення про намір укласти договір від 09 квітня 2024 року, договір про закупівлю товарів від 22.04.2024 року №220424/2 (далі – Договір), додаткова угода від 22 квітня 2024 року №1 до Договору, додаткова угода від 30 квітня 2024 року №2 до Договору, додаткова угода від 30 квітня 2024 року №3 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28 травня 2024 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю під час внесення змін до тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.. Пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.. Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в полі «Тендерна документація» та в графах «Остання редакція» 12 березня 2024 20:21 та «Історія змін» 12 березня 2024 19:46 оприлюднено дві редакції Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі не розміщено в електронній системі закупівель. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.05.2024 року в чому полягали зміни до Тендерної документації та чому, відповідно до пункту 54 Особливостей разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, отримано відповідь від 28.05.2024 року, в якій Замовник зазначив: «Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Замовник при внесенні змін до тендерної документації дотримується вимог пункту 54 Особливостей, а саме разом із змінами до тендерної документації про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При розміщенні в електронній системі закупівель змін до тендерної документації не відобразились в електронній системі закупівлі по технічним причинам перелік змін, що вносяться.». Отже, разом із новою редакцією тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи № 5-12/03 від 12.03.2024 року та оприлюдненої 12 березня 2024 року 20:21 Замовник не оприлюднив в окремому документі у машинозчитувальному форматі перелік змін, що вносяться, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 29.05.2024 20:56 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2024 20:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 03.06.2024 11:02

Запити/Пояснення