-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк раннього врожаю, морква, морква раннього врожаю, цибуля, цибуля раннього врожаю , капуста білокачанна, капуста білокачанна раннього врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова.
Завершена
2 935 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 677.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 677.00 UAH
Номер:
bd8e467e65bb4a69a875237762f1751b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 13:13 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2024 № 18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 06.08.2024 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-03-12-013002-a 12.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 12.03.2023 № 59), опубліковану 12 березня 2024 року, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хробак Надії Романівни (далі – ФОП Хробак Н.Р.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.03.2024 № 89 щодо визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2024; договір про закупівлю товарів від 01.04.2024 №51/2024 (далі – Договір),додаткова угода до Договору №1 від 18.04.2024, додаткова угода до Договору №2 від 17.05.2024 та додаткова угода до Договору № 3 від 29.07.2024, пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 13.08.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.08.2024 12:50 - 30.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2024 12:50
Запити/Пояснення
Номер:
786a753cdd50495e84e17d6e752b36ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2024 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк раннього врожаю, морква, морква раннього врожаю, цибуля, цибуля раннього врожаю , капуста білокачанна, капуста білокачанна раннього врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-12-013002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
3c197ba004534a02af2c0aa110dbab6d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.08.2024 10:31
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 08.08.2024р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк раннього врожаю, морква, морква раннього врожаю, цибуля, цибуля раннього врожаю , капуста білокачанна, капуста білокачанна раннього врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA- 2024-03-12-013002-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк раннього врожаю, морква, морква раннього врожаю, цибуля, цибуля раннього врожаю , капуста білокачанна, капуста білокачанна раннього врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2024-03-12-013002-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2`935`400.00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України та постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305 та відповідно до норм, що визначені у сезонному чотиритижневому меню, що затверджене наказом управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради №169р від 25.05.2022р. “Про затвердження чотиритижневого меню на літній та осінній періоди для організації харчування в ЗДО Львівської міської територіальної громади”, наказом управління освіти №92р від 24.02.2022р. “Про затвердження чотиритижневого меню на весняний період для організації харчування в ЗДО Львівської міської територіальної громади”, наказом управління освіти №834р від 30.12.2021р. “Про затвердження чотиритижневого меню на зимовий період для організації харчування в ЗДО Львівської міської територіальної громади”. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова в розрізі вікових груп, середню кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах.
При визначенні цін на товар, що є предметом закупівлі, замовником брались до уваги інформаційні довідки Львівської торгово-промислової палати № 19-09/75 та №19-09/76 від 23.01.2024р., що відображають рівень цін у найбільших торговельних мережах м.Львова.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2024 рік.
Відповідно до розпорядження міського голови від 21.09.2023р. №392 “Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану” з метою забезпечення ефективного, раціонального та економного використання бюджетних коштів в умовах воєнного стану, перед проведенням будь-яких закупівель товарів/робіт/послуг обов’язковим є отримання погодження на проведення такої закупівлі (предмет, підстава, очікувана вартість) профільним заступником міського голови та першим заступником міського голови. Проведення закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк раннього врожаю, морква, морква раннього врожаю, цибуля, цибуля раннього врожаю , капуста білокачанна, капуста білокачанна раннього врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка, зелена цибуля)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова, а саме: очікувана вартість закупівлі; ціна за одиницю товару, що стала основою для розрахунку очікуваної вартості закупівлі; кількість, погоджені у встановленому розпорядженням порядку.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: юрисконсульт Гнат І.В.