-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)
Завершена
1 686 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 430.00 UAH
Номер:
8f632c08525c4eefa8aaa0dc309fad62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-28-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 14:55 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-03-12-012487-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Чайка" Хмельницької міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2024 №12 із змінами, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 21.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Вороніна Андрія Вікторовича (далі – ФОП Воронін А.В.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Воронін А.В., документи, завантажені учасником ФОП Воронін А.В. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП Воронін А.В. від 28.03.2024 №13, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця (далі - ФОП Салабай І.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ФОП Салабай І.О. від 28.03.2024 №14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.03.2024, договір про постачання товару від 12.04.2024 №22 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 02.08.2024 № б/н, повідомлення про внесення змін до Договору від 08.08.2024, додаткова угода до Договору від 08.08.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до Договору від 09.08.2024, додаткова угода до Договору від 13.08.2024 № 3, повідомлення про внесення змін до Договору від 15.08.2024, додаткова угода до Договору від 19.08.2024 № 4, повідомлення про внесення змін до Договору від 19.08.2024, пояснення від 03.09.2024, від 06.09.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11частини 1 статті 1 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, додатковою угодою від 02.08.2024 внесено зміни до договору №22 від 12.04.2024, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 08.08.2024 року тобто на 4 робочий день, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень:
09.09.2024 17:27 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2024 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку "Чайка" Хмельницької міської ради" розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2024-03-12-012487-a.
За результатами розгляду повідомляємо наступне. Процедура закупівлі товару Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) була здійсненна Уповноваженою особою.
Згідно пункту 2 констатуючої частини Висновку встановлено: «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено».
Згідно пункту 3 констатуючої частини Висновку встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ, економічних навчань, ТОЩО) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів».
Відповідно до положення абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
В реагування на висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі №UA-2024-03-12-012487-a, було прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.04.2024 № 22. Сторони договору за взаємною згодою уклали додаткову угоду №5 від 10.09.2024 року до Договору, в частині розірвання його дії, копія додаткової угоди додається.
Крім того, повідомляємо, що із Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень у майбутньому.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та в спосіб визначений пунктом 3 Розділу ІІІ Висновку.
Дата публікації звіту:
11.09.2024 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
2686391754f54063894098918cb7b53d
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
29.08.2024 09:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11частини 1 статті 1 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, додатковою угодою від 02.08.2024 внесено зміни до договору №22 від 12.04.2024, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель лише 08.08.2024 року тобто на 4 робочий день.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено Замовник з недотриманням термінів встановлених Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8d4cbcd3da6e4794af9d173d75f50bfd
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.09.2024 15:42
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та відповідні документи, які використовувалися для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості.
1. Для підготовки до літнього оздоровлення 2024 року Замовником було затверджене перспективне меню для харчування, згідно якого визначено перелік необхідних продуктів та їх кількість. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
У процесі підготовки закупівлі замовником отримано комерційні пропозиції від учасників ринку (додатки 1, 2, 3):
• ФОП Яцина Оксана Миколаївна;
• ФОП Головащенко Олена Василівна;
• ФОП Матущак Наталія Георгіївна.
На основі отриманих комерційних пропозицій та даних моніторингу цін, здійснено детальний аналіз витрат, оцінка вартості базувалася на середньому значенні цін, отриманих з комерційних пропозицій та результатів моніторингу.
2. Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://soczahist.khm.gov.ua/?page_id=2351.
3. Уповноважена особа Замовника допустила помилку у виконанні своїх обов'язків, що призвело до затримки оприлюднення змін до договору №22 від 12.04.2024 року, внесених додатковою угодою від 02.08.2024 року, у електронній системі закупівель. Після виявлення даної проблеми, були вжиті необхідні заходи для виправлення ситуації, проведено роботу з Уповноваженою особою для запобігання подібним ситуаціям у майбутньому.
Всі дії з оприлюднення змін були завершені 08.08.2024 року
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ФОП Яцина Оксана Миколаївна;
2. Комерційна пропозиція ФОП Головащенко Олена Василівна;
3. Комерційна пропозиція ФОП Матущак Наталія Георгіївна.
Номер:
32bd9aa866d04f6db8c09c9b9fcd4777
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
29.08.2024 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до вимог п. 9 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому учасник у тендерній пропозиції надав документи ФОП Салабай Н.В., зокрема звіт про результати технічного нагляду за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів , звіт про результати технічного нагляду за сертифікованою системою екологічного управління, звіт про результати технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), сертифікат на систему екологічного управління, сертифікат на систему управління якістю, а не ФОП Салабай І.О. як це передбачено тендерною документацією?
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію з обґрунтуванням (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Салабай І.О.
Відповідно до умов договору від 12.04.2024 №22 строк поставки товару до 31.08.2024 року.
Враховуючи вищевикладене надайте інформацію щодо фактичного постачання товару станом на дату надання відповіді.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8bbeccb3cdc645f5881e798c50256650
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.09.2024 15:44
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та згідно оприлюдненого запиту.
У пункті 9 додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога до учасників: «Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, що ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА АБО ПЕРЕВІЗНИКА. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO EN 9001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, що ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА АБО ПЕРЕВІЗНИКА. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 14001:2015, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019, що ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА АБО ПЕРЕВІЗНИКА. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 22000:2019, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту)».
Як видно із зазначеної вимоги відповідні документи можуть бути видані або на ім’я Учасника процедури закупівлі, або на ім’я перевізника Учасника.
Учасником процедури закупівлі ФОП Салабай Ігорем Олеговичем, у складі тендерної пропозиції надано:
- Сертифікат на систему управління якістю від 13.04.2023 року виданий на ФОП Салабай Нелю Володимирівну, та звіт до відповідного сертифікату;
- Сертифікат на систему екологічного управління від 13.04.2023 року виданий на ФОП Салабай Нелю Володимирівну, та звіт до відповідного сертифікату;
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) від 05.05.2023 виданий на ФОП Салабай Нелю Володимирівну, та звіт до відповідного сертифікату;
- Копію договору перевезення вантажу автомобільним транспортом №1 від 19.04.2023 року укладений між ФОП Салабай Ігорем Олеговичем та ФОП Салабай Нелею Володимирівною.
Ґрунтовним аналізом документів тендерної пропозиції учасника ФОП Салабай Ігоря Олеговича, було встановлено, що відповідний учасник користується послугами перевізника, який здійснює доставку товару, а саме ФОП Салабай Неллі Володимирівни. Враховуючи вищевикладене для виконання вимог тендерної документації учасник мав право підтвердити виконання вимог пункту 9 додатку 1 до тендерної документації, шляхом надання документів виданих на ім’я перевізника, які і були надані у складі тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи вищевикладене у Замовника не було правових підстав щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Станом на 03.09.2024 року договір від 12.04.2024 №22 виконано на суму 751 022,85 грн без ПДВ.
Номер:
8f5a7fd4317d4d3fbe584fd22e136ea9
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.08.2024 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-010766-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження у річному плані закупівель, якщо поширення такої інформації несе ризики для їх безпеки.
Відповідно до статті 4 Закону Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Враховуючи вищевикладене надайте інформацію (пояснення) чому річний план закупівель за процедурою ID: UA-2024-08-06-010766-a не розміщено Замовником в електронній системі закупівель?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
20dc0fd3e8fe42b8a2a842641c7c5ac6
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.09.2024 15:44
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та згідно оприлюдненого запиту.
Принагідно інформуємо, що Замовник не може оголосити процедуру відкритих торгів без оприлюднення річного плану закупівлі, це не є можливим адже електронний майданчик блокує публікацію процедури відкритих торгів якщо не було вказано номер річного плану закупівлі. Посилання на річний план закупівлі міститься в оголошенні про проведення процедури закупівлі та є загальнодоступним.
За посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-03-12-014536-a Ви можете ознайомитися із опублікованим річним планом.
Номер:
be3b880c392d4a06bc5f84617df90098
Назва:
Запит "Про надання поснень" від 2024-08-29 16:25:06 Вважати помилково завантаженим відповідь надавати не потрібно
Дата опублікування:
30.08.2024 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
Вважати помилково завантаженим відповідь надавати не потрібно
Номер:
56e2e753a4114204a2e87483786205ad
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.09.2024 15:43
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та згідно оприлюдненого запиту.
Дякуємо за роз’яснення.
Номер:
59ef39995b414f928f4b24a890df3c64
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
05.09.2024 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до умов договору від 12.04.2024 №22 (з урахуванням змін), які розміщені в електронній системі закупівель, строк поставки товару до 31.08.2024 року, а ціна договору становить 988 765,00 грн. без ПДВ.
Відповідно до наданих пояснень: «Станом на 03.09.2024 року договір від 12.04.2024 №22 виконано на суму 751 022,85 грн без ПДВ.».
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи укладалися додаткові угоди щодо зміни строків поставки товару.
У випадку укладання додаткових угод до пояснення надати копії підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
46d965b4a3bd489b89d9570e61b1d814
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.09.2024 15:11
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, повідомляємо наступне:
1. Додаткові угоди щодо зміни строків поставки товару між Замовником і постачальником не укладались.
Відповідно до пункту 5.1 Договору, зазначається, що строк (термін) поставки товару до 31.08.2024. Зазначаємо, що останнім днем поставки товару згідно видаткових накладних є 29 серпня 2024 року, додаткові поставки після 31.08.2024 року здійснюватися не будуть.
Відповідно до пункту 10.1, договір діє до 31 грудня 2024 року, але не менше ніж до повного виконання зобов'язань сторонами.
На даний час проводяться взаєморозрахунки з Постачальником до повного погашення зобов'язань щодо поставленого товару.