• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)

Завершена

1 686 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 430.00 UAH
Номер: 8f632c08525c4eefa8aaa0dc309fad62
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-28-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 28.08.2024 14:55 - 19.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 28.08.2024 № 61-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-03-12-012487-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Чайка" Хмельницької міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2024 №12 із змінами, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 21.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Вороніна Андрія Вікторовича (далі – ФОП Воронін А.В.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Воронін А.В., документи, завантажені учасником ФОП Воронін А.В. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФОП Воронін А.В. від 28.03.2024 №13, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця (далі - ФОП Салабай І.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ФОП Салабай І.О. від 28.03.2024 №14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.03.2024, договір про постачання товару від 12.04.2024 №22 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 02.08.2024 № б/н, повідомлення про внесення змін до Договору від 08.08.2024, додаткова угода до Договору від 08.08.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до Договору від 09.08.2024, додаткова угода до Договору від 13.08.2024 № 3, повідомлення про внесення змін до Договору від 15.08.2024, додаткова угода до Договору від 19.08.2024 № 4, повідомлення про внесення змін до Договору від 19.08.2024, пояснення від 03.09.2024, від 06.09.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11частини 1 статті 1 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Так, додатковою угодою від 02.08.2024 внесено зміни до договору №22 від 12.04.2024, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 08.08.2024 року тобто на 4 робочий день, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень: 09.09.2024 17:27 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2024 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання вимог пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку "Чайка" Хмельницької міської ради" розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2024-03-12-012487-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Процедура закупівлі товару Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) була здійсненна Уповноваженою особою. Згідно пункту 2 констатуючої частини Висновку встановлено: «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено». Згідно пункту 3 констатуючої частини Висновку встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ, економічних навчань, ТОЩО) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів». Відповідно до положення абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В реагування на висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі №UA-2024-03-12-012487-a, було прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.04.2024 № 22. Сторони договору за взаємною згодою уклали додаткову угоду №5 від 10.09.2024 року до Договору, в частині розірвання його дії, копія додаткової угоди додається. Крім того, повідомляємо, що із Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень у майбутньому. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та в спосіб визначений пунктом 3 Розділу ІІІ Висновку.
Дата публікації звіту: 11.09.2024 16:16

Запити/Пояснення