-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція з модернізації будівлі лікарні (з поліклінікою) Державної установи Територіального медичного об'єднання МВС України по Хмельницькій області по вул. Проскурівського підпілля,112 м.Хмельницький (коригування)»
Завершена
33 921 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 605.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 169 605.00 UAH
Номер:
8b4d02e1210649d0a55f509e677e9fb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2024 00:00
Період моніторингу:
28.06.2024 11:05 - 20.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-03-12-012418-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 28, 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пунктів 28, 41 Особливостей під час формування тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік державної установи «Територіальне медичне об'єднання міністерства внутрішніх справ України по Хмельницькій області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024 № 103 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Флай-Буд» (далі – ТОВ «Поділля Флай-Буд»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.03.2024 № 114, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2024, договір про закупівлю робіт від 05.04.2024 № 216 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 15.04.2024, повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 15.04.2024, пояснення (інформацію, документи) від 08.07.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 5.2.1 пункту 2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника зазначено, що «замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей», що не відповідає пункту 41 Особливостей.
Період усунення порушень:
15.07.2024 14:06 - 30.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2024 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-12-012418-a взяти до уваги. Уповноважені особі Трач Н.М. не допускати в подальшому порушень зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-12-012418-a. Уповноваженій особі Трач Н.М. пройти онлайн навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
22.07.2024 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
ded7806c7bd54461904d72566f35d555
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.07.2024 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, а саме: зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, експертній звіт тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника визначено «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи згідно додатку 1».
Відповідно до вимог пунктів 1,2 розділу I Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» - учасник у складі пропозиції має надати:
- довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо);
- копії документів, що підтверджують право власності або користування майном (договори купівлі-продажу, видаткові накладні, сальдово-оборотні відомості, інвентаризаційні описи, договори оренди, договори про надання послуг тощо) зазначеним в довідці згідно пункту 1.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Поділля Флай-Буд» (далі – ТОВ «Поділля Флай-Буд») надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) ( далі – Довідка), в якій зазначив, зокрема, що для виконання робіт планує залучити Екскаватор ЕК-14-20 та Автомобіль МАЗ 555102-223. Учасник в Довідці вказав зазначення приналежності цих машин, а саме: « Договір про надання послуг», тобто не являється власником машин та/або механізмів.
Відповідно до вимог пункту 2 розділу I Додатку 1 до тендерної документації «Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, а надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди/надання послуг, ЯКІ Є ДІЮЧИМИ, або інших документів, то обов’язково додатково у складі пропозиції надаються копії документів, що підтверджують право власності або користування таким майном орендодавцем або іншим суб’єктом господарювання».
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, учасник ТОВ «Поділля Флай-Буд» надає документи, що підтверджують право власності або користування майном відповідно до вимог пункту 2 розділу I Додатку 1 тендерної документації, а саме: Договір про надання послуг будівельною технікою від 12 березня 2020 року № 41/20 (далі – Договір) (файл «Договір УМБ_тех.паспорта.pdf»).
Проте, відповідно до пункту 6.1 розділу 6 «Термін дії договору та інші умови» наданого Договору «Договір набуває чинності з дня його підписання представниками Сторін і діє до 31.12.2020 року, або дати його призупинення (у випадку розірвання за згодою Сторін), або в іншому випадку, передбаченому чинним законодавством України, але до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань, крім випадків , оговорених пунктом 3.13. Договору».
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію, яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «Поділля Флай-Буд» підтвердив, що наданий в складі тендерної пропозиції Договір про надання послуг будівельною технікою від 12 березня 2020 року № 41/20 Є ДІЮЧИМ станом на дату подання пропозиції?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd9ee1e8a584466298317d10aac49840
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 03.07.2024 10:42
Дата опублікування:
08.07.2024 16:24
Опис:
Державною установою «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Хмельницькій області» запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи.
По-перше, на виконання вимог запиту надаємо: зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, експертній звіт на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Очікувану вартість визначено розрахунковим методом на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Копії документів надаються.
По-друге, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі за наступним посилання - https://health.mvs.gov.ua/upload/13/docs/150/1128.pdf.
По-третє, ТОВ «Поділля Флай-Буд» у складі тендерної пропозиції надано договір №41/20 про надання послуг будівельною технікою від 12.03.2020.
Відповідно до умов п.6.1 даного договору, договір набирає чинності з дня його підписання представниками сторін і діє до 31.12.2020 року, або до дати його призупинення (у випадку розірвання за згодою сторін), або в іншому випадку, передбаченому чинним законодавством, але до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань, крім випадків, обговорених пунктом 3.13 Договору.
Згідно із п.42 Особливостей, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
На підставі п.42 Особливостей, Замовник звернувся до Колективного підприємства «Управління механізації будівництва» (правонаступник - ТОВ «Хмельницьке управління механізації») із листом про надання інформації, чи чинний вищевказаний договір.
ТОВ «Хмельницьке управління механізації» листом від 26.03.2024 підтвердило, що договір №41/20 про надання послуг будівельною технікою від 12.03.2020 є чинним та продовжує свою дію.