• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт споруди цивільного захисту в підвальному приміщенні Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, що знаходиться за адресою 08342, вул. Шкільна, 24 с. Ревне, Бориспільський район Київська область. Коригування

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту в підвальному приміщенні Ревненського ліцею Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, що знаходиться за адресою 08342, вул. Шкільна, 24 с. Ревне, Бориспільський район Київська область. Коригування» (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 робота Місце надання послуг: вул. Шкільна24 в с. Ревне, Бориспільського району, Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 15 264 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.10.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.03.2024 00:00 7) умови оплати: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від очікуваної вартості закупівлі. 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги відмінено

15 264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 152 640.00 UAH
Номер: 15ea1ec3b9814808974992da0a65cba5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.05.2024 16:32 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 20.05.2024 № 41-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 28. UA-2024-03-12-012276-a, яку проводить Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей, пункту 3 Особливостей та принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 31 » травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.03.2024 № б/н (зі змінами від 18.03.2024); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» (далі по тексту – ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розміщене в електронній системі закупівель, щодо учасника ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС»; протокол визначення переможця торгів від 04.04.2024 № б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04 квітня 2024 року; пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 30.05.2024. За результатом моніторингу встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства про закупівлі. Відповідно до абзацу другого пункту 28 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення даної процедури закупівлі), Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Проте, тендерна документація для проведення даних відкритих торгів не містить вказаної інформації щодо прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей. Крім того моніторингом встановлено, що тендерна документація містить обов'язкову умову щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції Довідки щодо проведення попереднього огляду об’єкту (згідно Додатку 9 до тендерної документації). Учасник відвідує та оглядає об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. На зазначену вимогу учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» в складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо проведення огляду об’єкту (файл «Акт огляду.pdf»), яка підписана 18 березня 2024 року зі сторони учасника директором ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» Шостак Л.В., а зі сторони Замовника – начальником управління Жилою В.О. Пунктом 3 Особливостей зобов’язано Замовників здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Встановлення замовником в тендерній документації вимоги щодо огляду об’єкту на етапі підготовки тендерної пропозиції, порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, зокрема, право учасників на конфіденційність інформації, оскільки Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що у свою чергу також порушує основні принципи закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури В ході проведення моніторингу органом державного фінансового контролю запитано у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, придбання якого передбачено умовами тендерної документації. На зазначений запит Замовником надано пояснення через електронну систему закупівель 30.05.2024, які враховані органом державного фінансового контролю. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Відповідно до пункту першого «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція повинна містити перелік наданих документів. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» перелік наданих документів відсутній. Згідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників вимагалось подання наступних сертифікатів: - сертифікат на систему управління якістю учасника відповідно ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - сертифікат на систему екологічного управління учасника відповідно ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сертифікат на систему управління якістю учасника відповідно ISO 45001:2019 «Системи управління охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції учасника відповідно ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги». Дана вимога про надання сертифікатів також зазначена Замовником в розділі «Інші документи, що вимагаються замовником відповідно до ст.22 Закону» Додатку № 1 до тендерної документації. При цьому, умовами тендерної документації визначено, що зазначені сертифікати повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання пропозицій та видані на ім’я учасника акредитованим органом з одночасним наданням в складі пропозиції атестату про акредитацію, сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» на виконання даних вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано: сертифікат на систему управління якістю відповідно ISO 9001:2015 від 16 червня 2023 р. № 8О108.СУЯ.179-23, сертифікат на систему екологічного управління відповідно ISO 14001:2015 від 16 червня 2023 р. № 8О108.СУЯ.087-23 та сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 29 червня 2023 р. № OHSAS.044-23, видані учаснику органом з сертифікації ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», а також сертифікат на систему управління щодо протидії корупції відповідно ISO 37001:2016 від 17 липня 2023 р. № СУПК.41-23, виданий учаснику органом з сертифікації «СЕРТ АСУ» ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ». Одночасно, у складі тендерної пропозиції надано атестати про акредитацію даних органів з сертифікації, а саме: атестат про акредитацію НААУ від 20.02.2022 № 8О108 органу з сертифікації ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» та атестат про акредитацію НААУ від 15.08.2019 № 8О139 органу з сертифікації «СЕРТ АСУ» ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ». Водночас, як вбачається зі змісту даних атестатів про акредитацію, сфера акредитації визначена додатками до цих атестатів, які є невід’ємними частинами цих атестатів. Проте, учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» надано зазначені атестати про акредитацію без додатків, тобто не в повному обсязі, а отже без підтвердження сфери акредитації – будівництво, чим не дотримано вимоги тендерної документації. Крім того, умовами тендерної документації вимагалось надання зазначених вище сертифікатів саме стосовно сфери будівництва, проте сертифікат на систему управління щодо протидії корупції відповідно ISO 37001:2016 від 17 липня 2023 р. № СУПК.41-23 надано учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» стосовно сфери торгівлі, чим також не дотримано вимоги тендерної документації. Також, умовами тендерної документації передбачалось надання разом із сертифікатами звітів по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» вказані звіти не надані. Таким чином, учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» не виконано вимоги, встановлені в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак його пропозиція підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Також, Додатком № 1 до тендерної документації (розділ «Інші документи, що вимагаються замовником відповідно до ст.22 Закону») від учасників вимагалось подання Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видані управлінням статистики в поточному році (види економічної діяльності учасника мають відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі). Однак, зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС». Крім того, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником у Додатку № 1 до тендерної документації вимагалось підтвердження від учасника щодо наявності на підприємстві інженера з охорони праці. Згідно наданої учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.03.2024 № 17/19, інженером з охорони праці на підприємстві вказано Сальнікова Романа Володимировича. Проте, підтвердження трудових відносин із зазначеним працівником учасником ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» не надано. З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Попри це, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТІРЕЛ ІНДАСТРІС», натомість відповідно до протоколу уповноваженої особи від 04.04.2024 № б/н його визначено переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 31.05.2024 12:03 - 15.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2024 12:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє тендер неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації звіту: 03.06.2024 16:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів
Дата публікації: 26.09.2024 12:24

Запити/Пояснення