-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Утилізація сміття та поводження зі сміттям.
Завершена
163 749.10
UAH без ПДВ
Номер:
a8226d92598d400faf00d9aefa858bb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
16.04.2024 11:00 - 08.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024
№ 35-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2024 № 35-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-03-12-010823-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення норм абзацу 24 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, наявності умов для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено порушення підпункту 6 пункту 13, пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення норм частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі, обґрунтуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначенні розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі,- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей, та шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, що стосуються допущених порушень вимог підпункту 6 та абзацу 24 пункту 13, пункту 18, пункту 23, абзацу 4 пункту 49 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання Чижівською сільською радою (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, обґрунтуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначенні розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі,укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства,наявності умов для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план Замовника на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 15.03.2024, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 03.05.2024 року та від 06.05.2024, звіт про виконання договору про закупівлю від 03.05.2024.
Відповідно до пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
В свою чергу, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості).
Відтак, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням норм Особливостей.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Поряд з тим, виходячи з пункту 21 частини 1 статті 1 Закону, вказану закупівлю віднесено до послуг.
Разом з тим, пунктом 10 Особливостей, зокрема, визначено, що замовники здійснюють закупівлі послуг вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Відповідно до обґрунтування підстави, яке надане поясненням Замовником від 03.05.2024 року, підставою для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг є підпункт 6 пункту 13 Особливостей, а саме: Замовником відмінено процедуру закупівлі відкритих торгів за предметом «Вивіз твердих побутових відходів», інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-008218-a, через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником.
Слід відмітити, що відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Відповідно до вимог абзацу 23 пункту 13 Особливостей, а саме, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 24 пункту 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави укладання договору без застосування відкритих торгів та договір про закупівлю без застосування відкритих торгів, чим не дотримано норм абзацу 24 пункту 13 Особливостей.
Також, моніторингом установлено, що відповідно до наданих Замовником пояснень від 03.05.2024 та від 06.05.2024 року та копій документів встановлено, що Замовником на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей, укладено договір про закупівлю з суб’єктом ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС», яким під час укладання договору про закупівлю не підтверджено відповідність вимогам, які були визначені у тендерній документації по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2024-01-11-008218-a, а саме:
- суб’єкт ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» не підтвердив відповідність вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, внаслідок того, що не надано під час укладання договору про закупівлю копії договору, зазначеного у довідці про наявність аналогічного за предметом договору, а також не надано копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, або листа-відгуку (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента щодо виконання аналогічного договору;
- суб’єкт ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» не підтвердив відповідність вимогам підпунктів 1, 3 та 4 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, внаслідок того, що не надано під час укладання договору про закупівлю документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів) та, не надано інформації у вигляді довідки довільної форми про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а також не надано інформаційної довідки загальних відомостей щодо учасника;
- суб’єкт ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» не підтвердив відповідність вимогам пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації, внаслідок того, що не надано під час укладання договору скан-копії посвідчення (свідоцтва, сертифікату) про проходження навчання та наказу про призначення (прийом на роботу такої особи) особи яка відповідальна за дотримання вимог законодавства України з питань охорони праці та, не надано скан-копій наказу про прийом на роботу (або трудового договору), свідоцтва (диплому) про відповідну кваліфікацію (освіту) лікаря, а також не надано скан-копій довідки уповноваженого органу (підприємства) Міністерства охорони здоров’я України про включення цього лікаря до Бази даних медичних працівників, що проводять щозмінні перед рейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів;
Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо укладання договору про закупівлю, установлено, що на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей, Замовником не дотримано вимоги, які дають право замовникам на укладання договорів про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Також моніторингом встановлено, що між суб’єктом ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» та Замовником було укладено договір про закупівлю послуг від 12.03.2024 № 30, умови якого відрізнялися від проекту договору які були визначені у тендерній документації по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2024-01-11-008218-a, а саме, в укладеному договорі про закупівлю послуг від 12.03.2024 № 30 відсутні пункти 2.4 та 2.5 розділу 2 проєкту договору, які визначають умови щодо вартості вивезення та захоронення одного м3 твердих побутових відходів та умови щодо визначення очікуваної кількості вивезення та захоронення твердих побутових відходів за місяць, чим не дотримано вимоги пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей.
В той же час, відповідно до вимог підпункту 5 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним, у разі, укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Таким чином, укладений договір про закупівлю від 12.03.2024 № 30 відповідно до норм підпункту 2 пункту 21 Особливостей є нікчемним правочином.
Слід відмітити, що згідно наданих Замовником пояснень та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг від 12.03.2024 № 30 відповідно до додаткової угоди від 02.05.2024 № 1 розірвано та оплата по вказаному договору не здійснювалась.
Крім цього, на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 16.04.2024, Замовником надано пояснення (інформацію, документи) на 11 робочий день з дня оприлюднення вказаного запиту (03.05.2024).
Період усунення порушень:
08.05.2024 17:33 - 23.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
14.05.2024 15:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення догани та проведення розяснювальної роботи
Дата публікації:
15.05.2024 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
93fc4423177241d5987684b544d9bf0e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-010823-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
3. У разі надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС», надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання таких запитів та надайте документальне підтвердження відповідей на них.
4. Чому вами здійснено поділ предмету закупівлі на частини та придбано протягом березня 2024 року послуги з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (код згідно ДК 021:2015: 90510000-5: у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економії, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708) загальною очікуваною вартістю 262 016,00 грн (інформація про здійснення закупівель розміщена в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2024-03-15-010990-a, UA-2024-03-12-010823-a), без застосування відкритих торгів та укладено договори про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів без проведення вказаної процедури?
5. Просимо надати копію укладеного договору з ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» та інформацію про стан виконання сторонами вищевказаного договору своїх зобов’язань (станом на даний час).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
4c20e3a569814b33a6fd1f5eb3104d2f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 12:11
Опис:
Чижівською сільською радою Звягельського районуЖитомирської області було оголошено закупівлю ( відкриті торги) індикатор закупівлі ID: UA-2024-01-11-008218-a від 11 січня 2024року жодний учасник не подав пропозиції торги були відмінені. У зв’язку з цим було прийняте рішення укласти прямий договір відповідно до Постанови 1178 ст.13 п.6) Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;
Та при реєстрації договору були виявлені порушення , що унеможливлювали виконання доного договору, було прийнято рішення розірвати договір .
Номер:
fbda6136418c401a962854be67f9e106
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-010823-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Просимо надати копію укладеного договору з ТОВ «МІСЬККОМУНСЕРВІС» та інформацію про стан виконання сторонами вищевказаного договору своїх зобов’язань (станом на даний час).
1.Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
9bd4a2faad984ebe941e7178d942592f
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
06.05.2024 11:18
Опис:
У зв'язку з тим ,що договір не був зареєстрований в державному казначействі ніяких проплат не проводили
Номер:
617d97a1519e49c8926e54e83e207955
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-010823-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».
Враховуючи викладене, поясніть, чи установлювались Чижівською сільською радою (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника закупівлі, зокрема, технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬККОМУНСЕРВІС", з яким укладається прямий договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи, листи, тощо) що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬККОМУНСЕРВІС" та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам (усіх сторінок) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬККОМУНСЕРВІС" (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти прямий договір за результатами застосування вищевказаної закупівлі.
Разом з тим, відповідно до абзацу 5 пункту 9 Особливостей встановлено, що під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Згідно викладеного вище, просимо надати усі документи (обґрунтування), що стосуються проведення закупівлі без використання електронної системи закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.